Producent
2007-12-22 15:44
Benne - Beat 23, video där jag spelar synth
Tjaa, håller på att göra ett nytt beat, det blir alltså beat 23. Har spelat in lite grann från när jag komponerar det. När jag började spela hade ja ingen aning hur de skulle låta eftersom ja bara gick på improvisation. videon finns på youtoube och en länk har ni HÄR Kom gärna med kommentarer och shit =) //Benne
dom säger att jag kan göra beats...
slingan va soft, men tror inte att synthen har dom trummkitsen du borde ha:/ finns de klara någonstans?
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
riiiiktigt fucking feeet beat mannen glasklar 10:a!
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
Producent
2007-12-22 16:15
hehe dom där trummorna ja gör är bara på skoj, brukar göra trummorna i datorn =)
Haha...du e för rolig du.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-12-22 18:38
Dynamo, så bra att jag har underhållit dig =)
japp...jag är nöjd och belåten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När kommer det, När kommer det, När kommer det, När kommer det, När kommer det, När kommer det, När kommer det?!
Hokkar gärna på Collab!
asså de va riktigt skönt betyg 10/10 riktigt skönt :D
”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”
jävligt nice beat ska de släppas eller? Peace
SNälla FREEBEAT! Länge sen du la upp free nu :P
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
damn fettt va de :) sen måste ja fan säg de................ du ser skit kort ut haha pz
Sleep is the cousin of death
några tryck me dina fingrar på ett jävla piano och du leverar starka känslor, de e sjukt endå.. lägg upp beatet sen :D
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
freebeat.. nästan ett krav från whoa :( hehe,
du kan verkligen din synth benne ! keep it up :)
youtubelänk i forum är jättecoolt
Tjoo benne . haha. Du är riktigt smart du ;) sköna slingor så snabbt lixom :D Men vore väldigt uppskattat om kan höra av dej när beatet är färdigt. :) Så ska jag och Mina vänner Se till att det blir en Fin kick på den ;) .. pz !
Producent
2007-12-23 18:44
Fett smörigt, men visst...
tycker beatet vad rå skönt skön slinga big up för den! ajja posta tråd i min gb när den är klar! pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
vad skulle svensk hip hop va utan dig! <3 peace GOD JUL BTW
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
Grryyym som jag vet inte vad, du gör det bennestylish :) keep it, free som alla andra säger, tror halva whoa skulle kicka =)
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
as bra! sjukt kul att du slår i något när du ska stänga av kameran också :)
sjukt skön slinga ! denna tänker blir free eller? :$
haha, vi bor på landet!
benne riktigt skön slinga du fick till! de kasnke blir free? 10/10 riktigt sköönt.. peac!
Du är underbar grabben !
Hur klarar du dig?
du skulle ändra trummorna, right? för melodin är så sjukt mysig så den förtjänar ett gäng feta trummor och så hoppas jag verkligen att du är generös nog att droppa det free! :)
Producent
2007-12-25 21:32
Gjorde en ny video idag oxå :P hehe
//Benne
tkkr det var skit nice beat 24 alltså!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Visst, jag avskyr sånna här slags beats, osamplade och smöriga.. Men jag må vara grymt imponerad på melodin du fick till ändå, riktigt skön slinga, Fast i inte i hiphop.. Du skulle ha skippat saxofonen eller vad det ska föreställa, den drar ju ner slingan så grovt mkt... Den låter bara riktigt plastigt och fult.. peace
Fucka ur!
Producent
2007-12-27 00:55
kolla senaste videon oxå ;D
slingan är as bra o så men skippa saxofonen el va de är =) ha bara slingan o trummorna de hade varit feeeeeeeeeeeeeeeeeeet najs pzz
Vackert :) Beat 24 lät också bra! Gillar alla dina beats ärligt talat.. Men när släpper du free igen då ? Peace.
Härligaste beatet ja nånsin hört.Skulle vilja höra mer just utav det där beatet.Och mer av dig.Som sagt så skulle nog mer än halva whoa kicka på beatet om de bara va free.Du får ha de så bra grabben =) Och gott nytt år. <3
Har jag bett om din åsikt ?
är det 2 olika beats? Trodde det var samma. Kanske dags med ett nytt sound.....?
Du kan inte dissa oss hela tiden .. det är typ 20 stycken som frågat om beaten kommer bli free , så jag frågar en gång till ... SKA BEATEN BLI FREE?! :)
haha, vi bor på landet!