Nya Feta Beats av Spell
Adda mig om du är intresserad. Bara seriösa personer är välkomna.[email protected] Beatsen hittar ni här.No Matter, Stabu, No More Sleepin, Baby och Hebu. Snart kommer jag även att lägga upp mitt vinter-freebeat "Chillin" på min myspace så ni kan fortsätta tanka hem det. Alla ni som redan har tankat det och undrar vart tråden tog vägen så är den borta. Ni kan istället länka era resultat i denna tråd så jag och andra får höra ;) P
Catapults Ent.
låter riktigt bra! gillar "baby" starkt
ah va skönt samplat!!! i dig! :D
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Big up SPELL! SOV INTE WHOA!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
här sover ingen, folk är bara lite blyga som vanligt när det kommer till rappare... ;)
Catapults Ent.
upp!! det är för feta saker för att sova på eller vara blyg för!!!
folk är helt enkelt rädda för att yttra sig. det är ju trots allt det som är grunden inom rap... det här med att man ska vara tyst och inte uttala sig om vad man tycker och tänker.. rappare ska vara... tysta? ;)
Catapults Ent.
spell du ska inte klaga så mycket, du får mycket mer respons än vad andra får, andra som är värda mer respons än dig. tragiskt men sant börjar tröttna på hur du jämt ska komma in o spela allan överallt. där har du mitt tyckande och tänkande..
www.myspace.com/dressyourself
tycker "No more sleeping" är skitnajs, dom andra är bara helt okej.. helt enkelt inte min smak bara. peaaace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gillar dina beats faktiskt men det är inte dom jag söker :) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dressyourself fan jag har nog aldrig klagat på vissa kids häromkring, även fast många lustigkurrar, precis som du, har klagat på mitt sätt att föra mig, och visst jag medger att jag inte anpassar mig lika smidigt som vissa andra, men om du inte hade brytt dig så mycket hade jag nästan undrat vem fan du är??? komma in och kalla mig allan..? fan pojken, lägg ner attityden och häng på tåget istället. du är precis lika medveten som jag om att folk på whoa har problem med att bjuda på sig själva. jag kommenterar gärna om folk vill, jag bjuder på mig själv, ofta, i vissa fall t om för mycket ;), men att klaga på hur jag marknadsför mig?!? lär dig hyfs för fan. jag har all rätt att klaga i min egen tråd för att provocera fram en kommentar eller två. Och viss kan man räkna med kommentarer som dina, men fan nu tröttnar jag. Tala inte mer till mig är du snäll, så ska jag inte kommentera dina trådar heller :)
Catapults Ent.
Tycker faktiskt Dressyourself sa det ganska bra!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
vafan..!? haha, fan jag måste vara dödsdömd på whoa bland kidsen... jaja, jag får börja skratta istälelt för att bli offended, kanske ligger det något i vad pojkarna har att säga. det är väl lika bra vi skiter i det här, här kan man inte marknadsföra sig aggresivt, man måste göra det lugnt och fint, annars börjar "konkurrenterna" komma med åsikter om att man spelar allan hahaha.. kör hårt i framtiden grabbar, ni märker vad som krävs en dag ;) tills vidare följer jag två pojkars tips och lugnar mig med marknadsföringen av beats. hoppas ni är nöjda, så länge ni tillåter mig skratta vid era yttranden :)
Catapults Ent.
SKönt! digga "baby" som fan.. Skulle va riktigt schyst om du kunde skicka de (= jag kickar och sen skickar tillbaka o ser vad du tkr..
[email protected] peace
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost
eeh joman tackar :) tyvärr är det inget freebeat direkt... men man får väl räkna med att folk vill ha det gratis? eller?
Catapults Ent.
Producent
2007-12-13 20:07
Dope n soulful..keep it up, bless!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
will do, will do... ;)
Catapults Ent.
najs shit diggas:D men tyvärr inte intresserad
RIP JESPER <3 1991 - 2007 :(
Graffare
2007-12-14 07:21
OH gad damn! detta var efterlängtat äntligen kommer du med nya beats ! Det jag gillade mest var "baby" dom andra var också skit tunga! riktigt bra jobbat main! ett stort big up !
http://www.myspace.com/easymatemusic
Grymt sköna beat...UPP
-§ '_' § ( . )( . )
alltid kul att höra vänner! bara adda på, jag har märkt att många har gjort, det, och vet att jag kan vara svår att få tag i, men rätt var det är så är jag inte på jobbet, och då är det bara hojta ;)
Catapults Ent.
Gillar "Stabu" och "Baby" som fan. Upp på detta.
Sweet, sweet, jo baby verkar som sagt eftertraktad. Vi får se vem som sluter upp i ljuv stämma på den..
Catapults Ent.
upp med denna för faen...
Catapults Ent.
Men fan släpp baby free =) har några låtar på "pressen" som du kan lyssna på och se om det duger. peace
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost
såg lite dystra inlägg däruppe som "väckte" mig.. att spell är lite "aggresiv" i sin marknadsföring? hm ? hur fan blir man det ? uppmärksamhet är ju något man får något som man knappast tar från någon som inte tänker ge ? tro fan att man måste marknadsföra sig själv? du gör väl inget för någon annans vinsT ? så funkar det ingen annanstans iaf och jag tycker verkligen spell ska göra sin "skit" och ha sin still för det är det som blir spell sne håller jag fan med er om att det är många som ska ha propps som aldrig får men spells beat kollar dem flesta för han är känd för kvalité dock tycker ja du ska göra som icetail och släppa några free då och då och sälja låter med mycket jobb, till låtarna :) riktigt sköna överlag vissa är klart skönare :) du vet nog själv vilka som du lyckats bäst med keep up och visst man ska lyssna på andra men sen ska man filtrera skitsnack ;) peace alla + spell :)
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.
Ni som klaga där uppe, sug min kuk! Killen gör feta beats. Peyz !
A L C
jonizen och alc tack för ert stöd, det värmer verkligen, men undvik gärna könsorden hehehe.. det tar det hela till en lite lägre nivå än vad det behövs ;) Kul att ni gillar, det blir jag alltid glad av att höra!
Catapults Ent.
vi är rappartiser, sånna ord förekommer väldigt ofta :) Men no problemz spell!
A L C
jo jag är medveten om det, men... måste man verkligen nyttja könsord inom rap för att vara duktig eller köra sig populär/känd/hatad?
Catapults Ent.
Som alla andra så föll jag för baby men dom andra var feita med ;d
Mikael Söderlund was here!
kul och höra, jo baby var det något annorlunda över... kanske inte världens "svåraste" beat-making, men idén och kreativiteten flödade när den är som enklast. mest bearbetade beatet upp är nog "no more sleepin" och "no matter"... de två satt jag fan i veckor med innan jag blev nöjd.. men men.. (onödiga fakta) ;)
Catapults Ent.
kvalité så det heter duga :) nice beats.
Kung i undre världen
fett nice att höra folk fortsätt digga så kommer mer ;)
Catapults Ent.
Nice skit, tummen uppåt! Skönt gung i de mesta!
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
feta beats! fastnade för Hebu, tungt!! keep it up som fan!
Låter soft, absolut! Just nu behöver jag dock inte beats, men skön lyssning!
Mollgan, Middlesex. "Jag är hög och het så kalla mig ers höghet" www.middlesex.nu
vad tar du för beats? Folk vill nog veta;) Tunga grejer by the way.Bless \\Doggy
Peace
adda mig om ni är intresserade jag gillar inte att skylta med priser eftersom det oftast misstolkas av antingen etablerade personer eller motsvarigheten. Kul att ni diggar ;) P
Catapults Ent.
Beatsen var riktigt tunga i överlag! vad tar du för ett beat?
Först och främst, vafan klagar folk över, att han marknasför sig, och på vilket sätt är upp till honom, låt han göra sitt så kan ni göra erat. Sedan vill jag säga att baby, no more sleepin och stabu var riktigt feta!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Begge läs ovanför dig ;) Laneby Tack för ditt stöd, det glädjer att höra! kul och höra att folk diggar no more sleepin, då den har mest arbete bakom sig av allihopa :) P
Catapults Ent.
haha så jävla härligt svensk jantelag härinne! det vore väl helt HEMSKT om det gick bra för någon. jag tycker du gör det jävligt bra här alltså. "baby" fastnade jag för, även om jag inte tyckte reffen var lika powerful som jag väntat mig. habu var riktigt cool också. sjukt tung. kan tänka mig att inhandla dom två, beroende på pris och så. hör av dig
My worst opponent is myself / http://www.myspace.com/eichessmusic www.rawmusic.se
som alla säger "baby" beatet är najs som fan ! övriga beats är också najs men inte riktigt min smak tyvär peace !
richyrich bitch !
dina beats är tjocka som fan, diggar maxat
http://www.myspace.com/danokin<br>
jag diggar dina beats som fan.. Men jag har aldrig hört nåt beat där du inte använt en stor mängd vocalsamplingar.. Men det är väl din stil i gues, diggar det trots allt.. Aja dom e feta o härliga peace
Preach Beats/////// Sat Sapienti///////
vocal samplimgar... jo det kanske är så att jag har en fallenhet för att nyttja andras stämmor i mina beats. däremot har jag gjort flera beats utan vocalsamplingar, konstigt att folk inte hör det.. jaja, fett kul att ni diggar mina vocal-beats!
Catapults Ent.
"baby" är riktigt smoood!
Använd reflex!