Producent
2007-12-10 21:17
Cover beat av mig. Vad heter riktiga låten?
Vet att många har kickat på det här. Kommer inte ihåg nån av dom som har gjort det, så jag spelade lite på pianot. Men jag misstänker iaf att man har samplat den där melodin från början. Vad heter orginallåten?SPEEDYSHARE //Benne
dom säger att jag kan göra beats...
har ingen aning men kännerigen de som fan:P de va soft gjort oxå du skulle kunna göra de dära till ett fett beat oxå:)
Producent
2007-12-10 22:04
hehe kände mig inte så jättemotiverad att göra de till ett beat eftersom ja inte har komponerat de, bara spelat de själv på piano och synth =p men tack iaf för att de gillades =) Ingen annan som vet vilken låt de kommer från?
benne du är ass grymm på att göra beats jag har kickat på benne beat 18 skit soft ps. fortsätt som du gör:D
razzor/
ett tips e att du frågar gurkan elelr icetail för dom har lagt ut ett freebeat med den samplen vet jag, deras beat hette typ love can get you killed De e bara ett tips
www.myspace.com/naturmusic
contra har iaf droppat på det " du rubbade hela min existens "
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!
har hört nån låt med sofijah med dedär beatet.. tror jag, har inte så bra koll när de gäller sofijah.. aja haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-12-11 07:21
ni som skriver hip hop artister som har kickat på det här behöver inte göra det, för ja är bara intresserad var sampeln kommer ifrån :P men tack ändå :P
Men bra att du cracka min playlist ://// vet ej va låten heter .. peace
Allt är sant på internet.
Benne_ P16 vadå bara hiphop artister!? jag skrev att du kunde höra med 2 beatmakers som samplat de beatet som förmodligen vet vilken låt de e också?
ja, ja känner ej igen det ifrån nån låt :/ men ja känner ju lätt igen denna, men ja söker efter orginalet^^ säg till om du hittat :P lägg gärna upp nån länk här! om inte det nu e olaglit ;S tror fan det!xD aja ahde .. .
jag säger som
Natur P18 ... fråga gurkan eller icetail, dem lär ju veta svaret liksom :P
jag har den brorsan du får den på msn sen bror
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
Producent
2007-12-11 18:45
Natur, de där ja skrev gällde inte dig, utan de andra som skrev massa hip hop artister som har kickat på beatet. ska höra me icetail om han vet vad org. låten heter //benne
Kommer inte ihåg vad rapparen heter eller titlen men det är ifrån nån skön låt som finns på frizon tror jag .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aight benne vart lite fundersam där:P hehe inge agg bara:)
Om
Micke--T inlägg " Det är ifrån nån skön låt som finns på frizon tror jag"
Haha skön kille:P
Producent
2007-12-11 21:33
Ingen som vet vad orginallåten heter? vill inte veta vilka svenska rappare som har kickat på det här beatet heter, vill alltså veta vilken låt man har samplat från. Icetail hade ingen aning om vad orginallåten var btw =/
AAAH, jag har haft vad hetere, beatet. men inte orginalet. vad fan är det orginalet heter!:S
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
shiit...fan känner åsså igend en D ingen vet varen heter XD ja har fan en annan version av dem...ahhhhh hata näre e såhär. vet exakt vikken det e.
http://Gmxmusic.se
Skiit soft! snälla släng upp de som ett beat istället! skit soft!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
vill ha de i freabeat
Jag anser mig inte bra, men jag är i alla fall bättre än Dig!
Vill haaaa :) !!!
www.znapmusic.com/caarroew/
Nån som kan texten i låten då? bara söka på google på lyrics :)
Allt är sant på internet.
Producent
2007-12-14 17:01
kan ingen text eller nåt, bara den där melodin =p