AngeL - Julen [Freebeat]
Vet inte riktigt om man kan kalla de här beat.. ni kan ju göra vad ni vill me de? RMK och många andra är ju en höjjdare på å sjunga så liksom.. gör vad ni vill me de.. det är bara klippt och klistrat och nån enstaka effekt pålagt.. inge märkvärdigt :) Länkskolan.nu
, Angel
skönt beat men du borde lagt på lite softa trummor. Sedan kunde det kanske blivit något rätt bra. God tanke dock. Riktigt juligt beat. Fortsätt... :P
http://Gmxmusic.se
Alltså problemet är att "kören" ligger inte i takt för fem öre, dom håller ingen direkt takt så de går inte å lägga på trummor..
, Angel
13 nerladdningar men ingen kommentar? Shit säg bara vad ni tycker..
, Angel
haha ett beat uran trummer? skojjar du elelr
aa visst serrö :)
Aldrig sett ett beat utan trummor? de har jag :> Så då frågar jag, skojjar du eller? Ett exempel är RMK.. han sjöng/rappade på ett skönt gitarr beat för några månader sen..
, Angel
"det är bara klippt och klistrat och nån enstaka effekt pålagt" Det har han gjort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo, jag kan läsa! Synd att inte du kan det. "Vad exakt har du gjort?" Omformulerar det så att till och med du ska förstå. VAD MENAR DU MED NÅN ENSTAKA EFFEKT?
Haha la på lite bas så man hör den där manliga rösten.. dock har jag tagit stycket ur nsync's jul utgåva från några år tebax.. hitta skivan, satte å och skulle lyssna på nånting jag brukade tycka var bra.. vilken musiks mak man hadde då alltså hah.. nää men som sagt, har bara tagit introt om å om igen och ökat basen en smula och några % reverb på de.. ingenting märkvärdigt, 2 minuters jobb liksom.. men den ger harmoni :) De e en sånn "låt" man kan spela upp på julaftonskvällen när man sitter å myser framför brasan me flickvännen eller nått :)
, Angel
Posta gärna en länk eller släng in GB i tråden :)
, Angel
hört talas om recycle?
Jalla idiot systemet stänger snart!
Ge kritik, posetiv eller negativ, men sluta trasha ner.
, Angel
eller kritik, vet vad jag gillar å inte gillar me den.. Kort sagt de e jul tider, den passade in.. Så gör va ni vill me den, men skippa dom onödiga kommentarerna.
, Angel
Haha aa de var lite anorlunda "beat" dock så var det skönt såhär vid juletider. bra där! upp!
???? ?? ???
Sånt där ska skrivas! keep em commin' !
, Angel
Sånna hör sköna grejer ska man ju inte kicka på (:
bla.
hedde: Som sagt, gör va ni vill med den
, Angel
bajs beat. uuuuuouuuuuuu uuuuuuuuuouuuuuuuuuuu haha
de var skönt :D men du borde klippt lite så de hamna i takt, sen haffa ett par trummor! :)
http://www.myspace.com/micman123
de gick inte i takt hur man än gjorde tro mig :) orginal inspelningen låg inte i takt och när jag försökte klippa de i takt lät de bara skit
, Angel
du kan lägga på en slinga trummor med att spela in live ffs.. för utom att de va trumlöst här så njöt jag ändå..de va harmoni o lite mysa blir de nog allt..kanske blir någon sång..vem vet :P..
I do not do this to be famous..i do this cuz i like it RESPECT!!
_apaN_ : Aldrig hört ett beat utan trummor ? Ken Ring har gjort en låt där han inte använder sig av några trummor alls nästan "Tittar ner" nämligen...
Finns många exempel på beats utan trummor, visst jag hade kunnat spela in för hand men de där tog mig ungefär 10 minuter, inte 10 timmar och jag orkade och orkar fortfarande inte lägga ner tid på de.. har någon lust så ta er friheten att lägga på trummor.. är de för kort så ere bara säga till så förlänger jag de eller så kan ni väl göra de själva, helt inkompetenta är ni väl inte liksom? :)
, Angel
skit skönt :) får se om ja kickar nått annars blire bara att lyssna på för de hjälpte mot min huvudvärk hehe :) keep it up mayn
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
ja tyckte beatet va hel skönt.. det e sooft att lyssna på.. inget att klaga på.. :)
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
Om jag skulle slänga på några sköna trummor, vore någon sugen?
, Angel
L__O P17 jo faktist men faktum är att de är fint som det är..men släng dit ett gäng trummor så får vi se hur de diggas då..jag är på i alla fall..peys man and keep it coming ^^
I do not do this to be famous..i do this cuz i like it RESPECT!!
Vad heter original låten? Man kanske kan sätta sig och göra nå liknande själv! Men fan va avslappnande det va :) haha, peace!
Det är Nsync, kommer inte ihåg exakta låten.. gick igenom gamla skivor som sagt och råkade på den, lät fint så jag smällde ihop något snabbt :) Men jag ska slänga på ett par trummor någon dag så ser vi vart de leder~
, Angel