Todde Productions - Memories Yo! Back in the game ^_^ ...Har pysslat lite med att vara annorlunda, Jag tror jag har lyckats med det mesta.jag uppskattar att ni lägger kommentarer om ni laddar ner vilket man vet.eller borde veta men men..Blev lite intresserad av att blanda gammalt med nytt o ni som har lyssnat på gammla klassiker borde känna igen den till viss del iaf ledtråd ( sextiotalet )Har inte lyckats med att placera den i en kategoriså vi säger att det är Hip hop/Alternative/Reaggeton Något av det =P Eller blandningLite om beatet:1: Fade in med intro 8 bar2: Reff 8 bar3: Vers 16 bar4: Reff 8 bar5: Vers 16 bar6: reff 8 bar x 27: Outro med fade out 16 barProgram: FL Studo 7 XXL & Adobe Audition 1.5Har laggt upp detta i lite sämmre kvalité så om du vill recca på detta så får du allt säga till så tar vi resten på msnOBS!! Jag skickar endast i Wav- Filformat via msn!!!!LÄNK:http://www.speedyshare.com/397654630.htmlTodde Productions - memories(Beat).mp3Todde beatLadda ner o VAR VÄNLIG o droppa ett par raderInge illa menat o inget personligt men....WHOA USERS SUXXORSdroppa en rad så är jag vänligare än vad jag va nu Peace im out of here