I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

davidbeats - tillägnad hösten! - davidbeats

Vår Hiphop - Beats

2007-10-19 13:51

davidbeats - tillägnad hösten! - davidbeats

holla! släpper ett nytt beat för någon sugen rappare som är bra på att förmedla sina känslor! 

hoppas att det smakar och ge mig gärna en kommentar lr två!

davidbeats

davidbeats

davidbeats

http://www.myspace.com/davidlbeats  

mvh // davidbeats

davidbeats, söder om stan!

2007-10-19 17:34

ere så dåligt så att man inte ens kan få en enda kommentar?

2007-10-19 18:31

Beatet va riktigt fett!

5th Season

2007-10-19 18:36
tack! nån mer?

2007-10-19 20:31
soft shit mayn, keep it upp D'!
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>

2007-10-20 12:02
tack ah förstår inte riktigt vad du menar men om man har långsamma melodier o lägger på en dubbelt så snabb melodi så kan det kännas som att det är lättare o rappa på även fast det är samma tempo.. det var så ja tänkte när jag gjorde d men skönt att du tkr att d va skönt..

tack lil' d för kommentaren!

mer kommentarer!! upp upp

2007-10-20 13:02
tycker de var riktigt bra! skulle dock sett en liten större variation vad det gäller långsamma/snabba beats.
http://www.myspace.com/LARKIEPRODUCTIONS

http://data.fuskbugg.se/skalman01/Dejv.rar - Mina freebeats

2007-10-20 13:18
tack så mkt ah jo om jag fick välja skulle jag lägga upp alla mina beats på myspace men d går ju inte men självklart skulle jag kunna lägga upp nått som är lite snabbare men det är mest det som ligger högst upp som jag vill ha kritik på! :)

2007-10-21 15:18
Bra melodier, inte lika bra trummor...
Beat the odds like an abusive freak show owner

2007-10-21 16:57
okej tack! nån mer?

2007-10-22 14:50
kom igen nån måste ju ha nått o säga !!

kom igen nu om jag får 10 kommentarer från olika människor om beatet så lägger jag upp ett fett beat som freebeat som kom igen nu!

davidbeats

davidbeats

davidbeats

2007-10-22 19:50

tack tack :) om någon bra räpper vill sammarbeta så hör gärna av er!

davidbeats

2007-10-23 18:03
5 kommentarer till om beatet så lägger jag upp 3 feta freebeats juste FREE beats

2007-10-24 14:33

JAg må då säga att du skriver som en sex åring fast du är arton år. En punkt eller ett kommatecken här och där skulle ju inte sitta fel!

Aja, skitsamma! Beatet var riktigt sjysst!

Hokkar gärna på Collab!

2007-10-24 15:51
haha ja visste inte att dehära va svenskalektion asså... hadde jag velat att du skulle kommentera hur jag skriver så hade jag nog skrivit det högst upp...

hur som helst till musiken så tkr jag att det är kul att ni gillar det!

och det kommer att komma en länk med 3 st freebeats !

davidbeats upp in this!

2007-10-24 16:05
Jag må säga att beatet "Autumn" var väldigt härligt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-24 16:41
du verkar vara musikalisk. men inte så duktig på ljud.

ja diggar melodin o upplägget. men pianot o stråkarna låter plastiga och tråkiga.

prova att panorera och exprementera med lager med oika delay mm. det kan bli niceness om du jobbar på det
www.enigmatic.se

2007-10-24 16:54
ye tack så mkt !

ah tjena ah jo jag är ganska dålig på o få det o låta varmt o riktigt men det är svårt o hitta plugins som låter bra :S sen ere svårt o få d o låta bra med midi-instrument sen så är det ju väldigt mkt sämre kvallite på myspace än vad det är i värkligheten :P men inga bortförklaringar jag tycker att det är skönt när folk kan kommentera! så tack så mkt!

nån mer kan säga nått kom igen nu!