kopiera - du kan väl vinka när du ser
hehe, beatet är ledigt och söker en räpper. ligger högst upp på listan (dont hey it) introt och refräng är menat. men går att ändras vid önskan om någon vill ha beatet..http://www.myspace.com/kopierabeats ge gärna någon cool kommentar när ni ändå redat slösast 2minuter, så kan ni dra till med 30sekunder extra.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Njaah, det lät väl ganska bra. men inget som jag skulle kunna kicka på. sry mannen. Men jag vet att du gör bland dom bästa beatsen på Whoa. Keep It Up Peace!
OST!
haha de va ju fett tungt . chill känsla i skiten :)
Get MAD and change
lite skitigare drums på de där hade varit nice.. samplingen du använt dig av va jävligt chill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wimP P15 tack för att du gillar.
Pajja:
tackar :) hihi
Toad:
Tja, nu när du säger det, det går nog att ordna :)
tungt kopiera.
Ingen tar mig.
Skitfetingsampling men ja gillade inte trummmmorna.(/
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
detta beatet va skönt kopiera. vad krävs för att få det ? =)
Detta är min forumsignatur
Hock nja, är rätt skeptisk jag också :( får nog byta.
P-Lex P24 skicka ett pm eller något så jag får höra dig :)
adda dej på msn preciiiiiiiis =)
Detta är min forumsignatur
fan va tung du är. upp för denna. mycket bättre än senaste!
http://www.myspace.com/LARKIEPRODUCTIONS http://data.fuskbugg.se/skalman01/Dejv.rar - Mina freebeats
kopiera, du är duktig som fan! Hittar inte nåra fel på beatet .. kanske snaren bara.. en snutsigare kanske.. med mer reverb! annars hittar ja inge fel asså! Diggar dig (som många andra) och behöver jag beats nån gång så kanske jag hojjtar på dig.. betalar givetvis :) Btw så gjorde ja en lite remix på ett av dina andra freebeats, av en låt ja spelade in på fyllan för länge sen , hihi ^^ aja, big up copy :D
http://www.myspace.com/micman123
btw tyckte trummorna var riktigt sköna förutom den förskräckliga snaren.
http://www.myspace.com/LARKIEPRODUCTIONS http://data.fuskbugg.se/skalman01/Dejv.rar - Mina freebeats
fett tunga beats du har :) du har talang :)
MicMan P2 jävligt kul att höra fan :) tackar tackar.
tack alla andra :) kul att det gillas fan.
jaja fett fett, jag diggade samplingen. men det skulle passat bättre med smutsigare ljud keep it up
Det finns ingen dålig musik bara olika bra
Du är skitgrym på att göra beats.
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
kmr bli galet med andra trummor!
hets, stress, fest!
fett beat,de har sväääng hihihi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som sagt, andra trummor hade passat bättre till det här, allt annat är så pass souligt och sen kommer de "rena" och kantiga trummorna in och gör en förvirrad bara. passar inte riktigt ihop. annars låter det fint, samplingen är ju en oerhört fin sådan
Jo det är nice! fast trummorna var ganska tråkiga. Sen så har jag ju tyvärr en låt som robin banks proddat till Lyricaldrop med denna sample som är avsevärt bättre så då blir dethär lite stelt i jämförelse på nåt sätt, hoppas du hajar vad jag menar. Det är ett bra beat, men inte mer
Yoni X2 jag har bytt trummor, och det låter mycket bättre nu, ja :)
tack för att du lyssnade.
!
tja, nu vet jag inte varför du måste jämföra..
men beatet har en förändring mot vad det låter på myspace nu :)
tack för att du lyssnade
Gillar grundideérna och tankarna bakom beatsen men det saknas mixning och tyngd tycker jag..
_ai jo, tyngden saknas. det håller jag med om. nu är det väl en aning uppdaterat med nya trummor o så. tyck gärna till omdet :(
Kicken är lite halvplastig pga den är så ytlig, testa en lite djupare kick, Och enligt min smak borde det vara en vassare snare.. En snare som efterliknar en käftsmäll i ansiktet. Annars lät det skapligt schysst, med en lite schysstare ljudbild hade det vart riktigt nice.
Fucka ur!
tackar kemisten. mjo, kicken skulle kunna bytas, men enligt mig är snaren som ligger nu rätt passande, men kan väl alltid testa att ta en annan iaf. tack för tipsen:) och kul att du lyssnade.
Ah okej men om du bestämmer dej att ha kvar snaren så tycker iaf du ska höjja diskant och mellanregister med en equalizer på snaren eller något, så den blir lite mer åt käftsmäll hållet :)
Fucka ur!
finner inga ord aså haha helt mållös! som ja sa över MSN så va detat kärlek i mina öron.. tvärfet bra mayn ;) piiz
Producent
2007-10-13 21:06
Måste erkänna att det här var sjukt tungt! Ruggigt skön sample du hittat. Gillar basen som fan också!
this shit is of the hook man! fett som vanligt
jävligt kul att ni gillar :) tack.
asså jag har hört det här beatet förut för helvede (med danskt uttal)
taktsbar-0 P20 är jag jääävligt tveksam över. möjligtvist ett beat med samma sampling, men har du inget vettigt att säga, så behöver du inte skriva :)
Kändes aningen plastigt ibörjan.. Men sen när det drog igång var det ganska skönt faktiskt .. Går att finslipa på, sänka basen en aning och hålla på lite, annars var de en jäkligt bra början iallafall, finslipa, och sen ber du nån kicka på't! Peace and love // J-V
be the change
ge gärna tips på vad jag kan göra mer än att sänka basen :) tack för att du lyssnade.
Börjar närma sig bra med trummorna nu, gillar inte snaren till 100% men den funkar rätt bra ändå, nu äre kicken ja stör mig på lite mer, försök få den flyta in lite mer:)
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"