I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nytt från SansProfit- lyssna och njut

Vår Hiphop - Beats

2007-08-25 21:28

nytt från SansProfit- lyssna och njut

http://www.speedyshare.com/939542334.html

han har halkat lite snett i sista hooken men det bjuder jag på.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-25 22:53
haha sjukt fett gjort, gutt !
Medicc&Patten

2007-08-26 00:33
Haha bra gjort, beat å text klinga inte, men helhet bra som fan.
www.myspace.com/micehproduction

2007-08-26 00:56
tyckte det var schyst att lyssna på. kanske inte så jätte genomarbetat men ändå, nice.
 ixixixuxa110

2007-08-26 12:58
tack tack tack...
Dubsmoke:
vad var det som inte känndes genomarbetat??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-26 13:10
skär sig som fan i mina öron.

inte ljudmässigt, där sitter allt som det ska, men eminem...
snubben som rappar "ghettostyle nr 1 my life was the hardest", ovanpå en produktion dom lik gärna kunde givits till beyonce.

gillade det inte, som sagt helt och hållet en smaksak.

men med en sådan självironi och ålder kan man ju enkelt räkna med att erfarenheten som återspeglar sig i beatets kvalité har mer att ge, vilket vore kul att höra!

P
Catapults Ent.

2007-08-27 18:05
oj.... förlåt..
om jag kunde få respons på beatet snarare än eminem så vore det great... han ligger mer där för att ingen ska schääla beatet..

2007-08-27 23:21
hahaha... ok, jag var helt säker på att du helt enkelt bara ville bjuda på en remix på hans låt. ( trodde tom att du var ett fan av Eminem.. sry )

beatet är som sagt bra, sköna trummor och gitarrer, men kanske för mycket potential att bli en sommarplåga för att jag ska ta till mig det helt  ;)

P
Catapults Ent.

2007-08-28 18:40
ok, tack så mycket...
hade det varit menat som e n remix hade jag pressenterat den som en remix..