Biffen Productions - Hyffsat Beat söker Rappare!
Go morron folks! gjorde ett hyffsat beat te en polare, men pga. att han ska åka te Estland o typ va där rätt så länge, så tänkte jag hooka upp nån här istället! :) http://www.myspace.com/biffenbeats - " Beat1 " i spelaren! är inte så skillad, men hoppas på att nån vill lägga! hör av dig via PM eller GB:en, senaste audio är ett måste! förövrigt, inte fixat övergångarna och uppbyggnaden, men det fixas efter behag och osamplat om nån undrar, rätt enformigt men ändå :)Peace
Jag gör det inte för att andra ska gilla det.. Jag gör det för att jag älskar musiken.
beatet va soft adda min msn om du vill ja ska kicka på det peace!!
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
ait, detta var tungt.. udda från dagens beat och det älskar jag.. inget direkt man hör varje dag.. riktigt nice. ge bort de te rätt rappare bara.. kan bli en riktig fet låt i slutändan.. ait peace..
Schysst att nåra diggade iaf! :DSilentBeats: Tack så mycket! aaa det är lite speciellt :) mm vill ge det till nån bra, men det är ingen som verkar intresserad av det :/ fått nåra hugg, men avvaktar och kollar om jag får några mer!Peace
Jag gör det inte för att andra ska gilla det..<br><br>Jag gör det för att jag älskar musiken.
kom igen! så dåligt äre väl inte :)
Jag gör det inte för att andra ska gilla det..<br><br>Jag gör det för att jag älskar musiken.
haha det är tungt som fan man :)
det andra du har där, är tungt som fan också
Basen på beat1 passade inte, bortsett från det så var den ok Men det andra beatet som var uppe var tjockt mycke bättre
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Mr-Treat: tack mannen, härligt att du diggar :Dmolle_HB: langa en länk med din senaste låt :)Jum_Jum: mm, jag vet har ingen "riktigt" hiphop bas plugin, eller vad man ska säga, måste fixa nån bättre plugin.. basen är en trance bas som är skruvad :) får jobba på det! men tack för att du tog dig tid och kommentera! :D Ingen hyffsad som vill hitta på nått med beatet? =)Peace
fortfarande ledigt, så om du har lust o lägga äre bara säga te :)
www.dansjostedt.se - Sveriges nästa hiphop community -------------------------------------------------------------- Här finner du det mesta inom hiphop.. En site med forum, Gästböker, Klotterplank och mer! Besök dansjostedt.se idag! // Dansjostedt.se!-------------------------------------------------------------- Soft beat maan bara lite dålig bas som någon annan redan berättat!
mrykw - no shit
galenskap_2007: tack mannen, aaa den ä lite mjölkig :)Peace
bara skriva te mej ifall nån vill hitta på nått med beat1 :)
K-a: langa din senaste låt :) peace
fortfarande ledigt :) kom igen nu gubbar!
men anti- är väl ganska bra ? :P
Vila i frid Pontus Granholm 1991-2008..
Twinky--: avgör själv, tycker själv att det är för mycket brus,
och väntade för att kolla om man får fler hugg innan man "dödar" tråden,
Peace
nån ? :)
så dåligt äre väl inte =)
tydligen :)
nja, detta beatet va inte så bra direkt tkr ja... crashen lät helt fel och när va refrängen? jag tkr du ska jobba mer på beatet , utvackla det lite mer och göra det mer intressant att lyssna på. men fortsätt öva! btw, dfu skrev att du söker bra rappre men hittar inga,, försök söka rappare utanför whoa, tillexempel myspace, där finns allt.. peace
anDre: som det står ovan så är inte övergångarna o uppbyggnaden klar på snippet som ligger uppe, men efter första versen kommer reffen ! :) efter typ 35 s börjar reffen, lite enformigt kan jag hålla med om.. tack för att du tog dej tid, ska checka runt lite på myspace o kolla, tack igenPeace
För mig så ska inte ett beat med rap va nått annat en enformigt, visst kan det variera. Men variationerna ska va så små att det inte väger tyngre än rappen. Dem låtar som variererar mer i produktion än i lyricism gör att man nästan enbart hör beatet. Och jag tycker oxå att en rap-låt inte ska ha en refreng... ska den ha det så kan den lika gärna sjungas 'hit me baby one more time' i den
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
anDre Alrighty then??