ViruX - A kick from love (Slow) Beat.mp3
Här är ViruX - A kick from love (Slow) .. alltså detta är den versionen som är långsammare! det är 2 sorter här är länken : 1. http://www.speedyshare.com/304968465.html 2. .... Det är problem just nu så jag laddar upp den snart... Säg vad ni tycker Space >// ViruX Production
soft beat, tycker snaren är lite för hög dock.. sen att den byter speed för mycke :S eller förstog jag fel?
Allt är sant på internet.
ne jag håller med dig .. jag ska nog fixa så de bara är 1 speed hela tiden samma med den andra versionen den som inte är slow..
slingan va guld, tycker hela allt va skönt alltså :) fast byt inte speedy :/ blev inge bra, kick dirr på detta fall det blir free och allt har samma speed :D
Tackar alla :P tack så jävla mycket:D
NYTT! NYTT!! NYTT!!! NYTT!!!! e klar med 2 versioner! Först Normal : http://www.speedyshare.com/600638972.html Sen Slow : Kommer komma snart... tar lång tid och laddas upp på speedyshare! .... Om jag ska va helt ärlig gillar jag nog mest den Normala versionen:P aja men slow e också bra:P Dom säger inte ViruX Production i början om de skulle vara nån som ville kicka på de:PEtt och annat Fel!! ... att slow blev visst till Wma fil men de gör väll inget. ... SLOW beatet kommer ta en liten stund att fixa ... ... Slow beatet blev en Crash de blev 14 min ska fixa... ... Slow beatet blev visst för lågt... Ska fixa allt...snart Space!!
ja ofc , Of Course... Skicka låten te mej bara:P
Jorå, riktigt nice tror nog jag kanske ska kicka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
e det free :) ?
http://www.herrbitter.blogg.se/
Tackar tackar! men Toomex skicka låten till mig iaf du kickar:P a den e free:P
Producent
2007-06-16 15:08
Nu vart den fan fet det blir att skriva till denna;)
Flyger fritt, landar platt
Fortsätt och skriv vad ni tycker!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna känner jag igen :O :S Du har väl inte gjort denna själv ?
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
mibPontuZ, han har samplat DJ Mangoo - Eurodancer
Producent
2007-06-17 16:41
När jag hör efter lite ligger basen fel?!
Flyger fritt, landar platt
Tackar tackar! ne basen är rätt...
aha okej
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Tackar tackar! :P
Lilleman_ skicka din låt till mig sen om du skulle vilja kicka adda:
[email protected]
Den vart fet! men nu ska jag säga vad jag tycker, blev lite skumt i börjant trummorna kanske är lite höga ? vet inte riktigt men nåt känns fel iaf.. och basen som kommer senare låter offbeat på nå vis.. annar fett skön slinga å soft programmerade trummor osv!
Allt är sant på internet.
virux, mannen den e soft som fan du är soft allt med dej e soft det blir väll en kikk med jepikx på denna men fuck out grabben fårsätt prodda, du e på hög nivå .. jag har precis börjat prodda och så men du har högre nivå så länge! PM PEYS / krash d exproducktion
0 523
Blir nog kick på denna man, så softish, Fortsätt såhär mannen... Peace ;)
DJHardline kicks with love!
LOLOL Eurodancer :D Bästa technolåten någonsin. Det blir att kicka lite emo-rapp på detta beat määään :)
Chrome @ my sko jao!
Okej tack tack alla!!:D skicka låten om nån av er ska kicka:P
är whoa döt eller? Upp upp:D