Producent
2007-05-18 13:12
Benne - Beat 11 (svåraste grejen på piano ja nånsin gjort)
Ni är säkert några som undrar vart mitt beat 11 tog vägen, eftersom att det inte finns länkat på min presentation. Hade först tänkt att sälja det, men vafan, 200kr hit eller dit bryr jag mig inte om just nu, så jag ger ut det free och hoppas att det uppskattas och att nån vill kicka på det =) Det här beatet är nog jävligt likt många av mina andra beats, grejen med detta beat är att jag försökte göra en så advancerad refräng som möjligt, och det lyckades. För er som inte vet så spelar jag pianot själv i mina låtar, och det var inte lätt att göra pianot till den här låten ;D Så njut nu mina vänner, och kom med kommentarer =)Benne - Beat 11 //Benne
dom säger att jag kan göra beats...
Jorå dina beats är bra men jag tycker nästan alla låter samma.Men det är ändå bra :D har typ alla beats med dig :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Producent
2007-05-18 13:17
Hehe, som ja skrev så är detta beat väldigt likt mina andra. ville bara utveckla en grej på ett annat av mina beats :)
ny länk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan fortsätt med den här stilen, det är din grejj liksom. Du gör det skit bra! Detta beatet var grymmt btw :) Pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta var riktigt skönt o lyssna på :)
Drick upp din läsk o dra
riktigt bra beat fan asså de är bra detta är din grej ja är en ny rappare har kanse rappat nån dag så ja är inte dirket dn bästa men de är klart ja sa testa att kicka på den här fan den är ju GRYYM Peace // LillAnte
För att vara det som du gjort svårast på piano, om det finns nåt. Så, det var inte så bra.
Producent
2007-05-18 16:52
när jag syftar på det som är svårt att spela på piano är det självklart reffen
Du är fett duktig man. Fortsätt!
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
Producent
2007-05-20 21:07
rhx =) mer kritik tack =)
Fett skönt de låter lite som ett annat beat du gjort men med tanke på att ja diggar dina beats så är ju de knappast ett minus fett fett , överfett!:D
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Shit mannen Älskar dina beats(Y)
(L) Älskar dej zara(L)
Producent
2007-05-21 19:26
tack, väldigt kul att höra =) mer kritik nu whoa! =D
melodin är skön. men du måste öva på att lägga trummor enligt mig. eller låta någon annan göra det åt dig.
ett tips också. i refrängen när du spelar på en till pianoslinga. prova att pana den, lägga den mer på ena sidan alltså. kanske blir lite mindre rörigt då.
Moderator
2007-05-22 01:28
Snyggt spelat osv. Refrängen kanske är lite lite rörig sen är de ett sjujäkla hack när refräng delen börjar. Annars soft gjort. peace
myspace.com/jiahprod
Wiiiie skriver så jag hittar lättare sen xD
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
skönt beat :P ja fn man ska köra på klavven peace skriver mer sen när ja inte är i skolan:P
Kalliistudios© 2:avåningen
Riktigt skönt beat har redan kickat min vers på den och imorn gör 2 polare sina verser te den Thx för detta beat mayn
riktigt soft! denna är nog din fetaste hittils;) keep it up
Producent
2007-05-22 22:30
Fan nice beat asså Reffen är fett skön låter som om det är Robert wehls fan;)! haha nerå skämt åt sido. Men beatet va riktigt nice och jag tror lätt en kick på denna i framtiden! Peace o kärleken Från Joutzen!
Flyger fritt, landar platt
riktigt fett:D diggar dettasom de flesta du har gjort
öva med drums mer vi vet att du kan spela piano nu liksom men man måste du kunna det andra för det ska kunna bli fet beat med tycker jag och mixa och mastrar bettre du det låter väldigt plastigt på drums med och dett är ett måste för att få ett jämnare beat i sound och ett måste för mig för att jag ska tycka att det är ett fett beat men en bra början skule jag säga men halva jobbet kvar så jobba på
Musikstudio pannrummet CR
håller med djfatboy! Men du spelar piano tungt!
Låter som något från schlagerfestivalen, inte konstigt att musikbranchen ser ut som den gör när folk rådiggar det här...
Fett nice beat , keep it hood
Producent
2007-05-24 15:59
djfatboy P19 tack för kritiken. tack ni andra som gillar mina beats =)
tungt shit!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
pianot är riktigt jävla bra..
IOMBG
ditt beat var bra som fan passa perfekt
Producent
2007-05-30 00:04
tack till er som diggar =D=D=D
de låter som en fjortistechnoslinga man.. de låter inte hiphop nånstans om de här.. 1/5
Producent
2007-06-02 19:26
hm, tror de flesta här hör att detta inte är techno =) är nog lite mer fjortis-hip hop =)
Jag vill ha en fräch länk =(
Ge folket öl och sprit ist för skolmaten!!! ;)
Riktigt schysta grejer . ska snart kicka en låt !
You don't know what you got, until you lose it.
hörde ett beat du gjort.-va freshh! men de går inte å tanka resten, står att dom e typ fö gamla för å få vara där.=/
I am going to attempt to drown myself You can try this at home,You can be just like me.
ny länk
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
NY LÄNK ????????????? XD
Länge Lever Svensk Hiphop!
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!