Promotor
2007-05-04 20:13
Caffoholic-Crunk klart!! (freebeat)
Crunk beatet är nu klart och gratis att tanka och använda! Detta blir sista beatet jag droppar här om jag inte får respons! pzSpeedyshare
skönt, lite gangsta / rymd aktigt.. upp
mjau.
abow, riktig gangsta beat asså :-) dock inget jag skulle kunna kicka på, tror jag. Propps.
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
Promotor
2007-05-06 16:50
Thx killar!! Upp med denna!
fuuck va tuuungt.. börjat redan skriva till de.. daamn. de flesta beatkillarna på whoa gör poppiga svenskhiphopbeats, men dehär va tuuungt ;) fortsätt me såna här i den här stilen.. daamn.. props man ;)
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
Shiieet gangsta beat ! :) kanske blir kick här tack så mkt KEEP UP THE GOOD WORK !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Promotor
2007-05-07 12:07
hehe soft soft :) Konstigt att så mycket folk gillar beatet (inte bara på whoa) men trots detta får man aldrig respons på beatsen man droppar!! kul att ni gillar iaf :) upp med denna! pz
Promotor
2007-05-07 16:51
Promotor
2007-05-07 19:41
4 comments av 170 lyssnare? fuck whoa!
låter tungt, hoppades på andra trummor bara, men hihaten satt bra, UPP peace
Helvete vilket tungt beat, jag är inte bra på att kommentera så jag skiter it, men droppa mer sån hära. fetaste beatet jag har hööört på länge. och då menar jag LÄÄNGE!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-05-07 21:42
tycker detta är nåt av dem bättre beatsen du gjort kanske det bästa :)... tanka shut your mouth med pain säger jag bara haha :D<3
fett som fan mannen! gillar de överdrivna trummorna och själva riffet! peace!
Riktigt bra!!! Allt jag har o säga, då jag inte kan särskilt mkt om beats ^^
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
riktigt skönt beat, håller högre kvalite än vad andra beats här på whoa gör! UPP
I hate to see her go but I love to watch her leave
this is what i like KEEP IT UP optismistisk :D peace
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
aså mannen.. du ska göra fler såna här liknande beats, såna här tuunga.. pallar inte mee mer mesiga gitarr svenne hiphop beaats blir galen vill ha tunga amerikanska beats.. hah peaace
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
Moderator
2007-05-08 15:26
ojha fett beat fan ! diggar det somfan =)
Promotor
2007-05-09 18:46
Soft soft =D tack till alla som diggar!! UPP!
jevlar! va fet beat holla
Allt är sant på internet.
optimisktisk p17 får en klapp på axeln, varken mer eller mindre. för det lät ju jävligt crunk ;)
what is a.m.b?
yeah riktigt tungt blir nog kick på det här :)
Södra 16 studio No Way Out
bra beat men dock gillar jag itne crunk!!!! men ett bra jobb!!
punkternas punkt...
Promotor
2007-05-11 19:42
tack till alla som diggar :D länka mig om ni kickar! pz
Promotor
2007-05-12 14:23
NYLÄNK!
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Gryymt kefft asså
M16 And Plumi We are only doing this for fun/ But if the sky is the limit were heding for the sun/ BACKLURA RECORDS -B-L-R-
Promotor
2007-09-12 22:50