I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

4 feta beats upplagda, "emcee, spårvagns.."

Vår Hiphop - Beats

   
Producent

2007-04-16 12:14

4 feta beats upplagda, "emcee, spårvagns.."

"heartbeat" och "kolla"

ni finner dom på min myspace <<


jag har förresten inte i syfte att göra hiphop utan testar mig fram med olika saker så ja, det är inte meningen att allt ska vara rapvänligt men om det är någon som känner att dom kan rappa eller sjunga till beatsen så äre bara att hojta.


angående beatsen..

spårvagnsmusik är ett instrumentalt "beat" som gjordes och blev till en skön instrumental att lyssna på medans man chillar på vagnen och bara sitter å stirrar ut genom fönstret typ..
samplat piano, egenspelade stråkar å så..
(inte upptaget ännu men har köpare till det)

emcee är ett lite pitchad-röstsample-beat med piano å sånt som jag spelat.. lite flippat outro så om du möjligtvis inte diggar beatet, vänta tills outrot ;)
finns även en version av beatet fast mer som outrot.
(inte upptaget ännu så det går bra att lägga bud)

heartbeat är något som jag själv inte vet vad det är för stil riktigt men någon sa något om att det lät lite michael jackson-influerat, men jag vet inte.. iallafall, ett rätt skumt beat utan samplingar, bara plugins..
(inte upptaget ännu så det går bra att lägga bud)

kolla är ett s.k "osamplat" beat som jag gjorde för ett tag sen men som jag tycker har ett schysst sound och ah..
(inte upptaget ännu men har köpare till det)


ciao!

Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se