prova den senaste jag gjorde kl 09:54 den funkar
den va riktigt nice men den skulle va bättre med samplad ref på ;) peace man
Södertälje
tack Gustavus ... aa tycker också de men den e bra till kärleks låt;)
ja de e ju sånt beat, om du sätter ditt refen så lär jag kicka :P
Södertälje
länka om du gör det sen ;P
Södertälje
okej... men asså jag bara mixade den beaten lite ;) men ska försöka göra vad jag kan ;)
skriv vad ni tycker om beatet!
ne fan playat som fan, prova komma med nått nytt typ westlife sampling...HAHHA :D
keffaste versionen jag hört av den här samplingen. höj basen, fixa tryck i kicken och byt clap. väldigt plastigt.
PSP '11
Riktigt dåligt!
www.samyprod.com
nja .... jag vet inte riktigt... kanske... jag har ett pogram som är som mixbord men har inte lärt mig de riktigt än... men de kommer väll om nån da eller vecka... vet inte riktigt
men den kanske kommer vet inte...
ehhh halllå!? Da-Melaco har inte gjort denna beat :S Han fick den av mig, som jag då har hittat nånstans..
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
m jag vet jag har sakt de.. fast jam har mixat den.. en bit i slutet..
men åh så du har inte lagt trummor le ett skit?
Södertälje
.. jo jag har lagt till nya klapp.. m.m
man kan ju inte ladda ner den :/
fy fan va plastigt och playad sampling hitta nått nytt ist ! höj basen man hör den inte när trummorna spelar.. ändra claps, dom låter alldelens för plastiga.. och sätt mer tryck i kicken så man kan dras me i beatet! peace !
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
fan va jag hatar den slingan !
Whoa.nu jag e hiphop gud !
Jag har bara en sak att säga , Denna Samplen är played som faaaan !! Du gjorde det bra men tänk på vika som använt den, Fonky två eller tre gånger , Anton och affe två - tre gånger också , sen äre nog många till som har kickat på den , men du gjorde ett bra jobb iaf , och som dom andra säger skulle vara fetare med en samplad reff.... Tack För Mej !! //MaaUnii
Förlåt :'(
ehm, e de verkligen du som gjort de dära ? för ja har redan de där...
weeey. jag är för hög för att skriva något här.
Lägg in samplad ref. åå byt claps orka de ljudet före clapet .. :/ möö bättre om du byter de ..
kom igen sjyssta ny länk då plz :) vill ha de beatet
läääääääänka fan :D
Sleep is the cousin of death