I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nån som vill prodda en tjej me lite beats.

Vår Hiphop - Beats

2007-04-12 18:19

Nån som vill prodda en tjej me lite beats.

Jopp, ja syftar på mig själv. Jag har fått skrivtorka nu för tilfället o är i verklig behov av bra beats som ger lite kännsla...hör av dig i gbn så kan vi snakka.
Kan skicka låtar, om de behövs..

Fred o kärlek...whoaaa

dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva

2007-04-12 18:26
Fel forum och dessutom postade du ingen låt med dig själv och du nämnde inte om du kan betala eller om du snyltar. Du bröt 4 regöer med ett inlägg?  PS: Tigga är också ett regelbrott!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-12 18:26
regler*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-12 23:33
jaja,, hata o ta bort inlägget då..var så god :P..
dagen då ja dör spela min skiva, o säg maria levde för o skriva

2007-04-12 23:57
posta audio så folk får höra hur bra du är:)

2007-04-13 00:32
jeffi vem bryr sig?

2007-04-13 01:11
Shoe
Mc´s Spottar Verbalt

2007-04-13 02:02
Dunderklumpen123 P16
Moderator, admin, folk som vill hitta det dom söker i rätta delen av forumet?

Säg inte att du postar en tråd om hårdrock i graffiti bara för att "ingen ska bry sig".

Regler är till för att följas, eller just fan glömde bort att whoa är ThUgZ P@RaDiZe alla "ghetto" pojkar här ska vara så stora och uppkäftiga jämnt och skita i alla reglerna som satts up av en anledning. Moppepojke.

2007-04-13 02:05
PS:
Lär dig följa reglerna eller gett the fuck out of here. Så är det i arbets livet också senare i livet ska du se. Om du nånsin får jobb så kan du inte hålla på och skita i allt och skita i att gå dit bara för att du inte bryr dig.

Livet är inte som i filmer du kommer inte vara "THHHUUUG" resten av dit liv. Snart växer du ut ur blöjan ska du se.

2007-04-13 09:00
shit.........hjälp tjejen istället :D

2007-04-13 11:56
ni har verkligen inget liv. ni skriver när hon bara vill ha snubbar som är instresserade av att hjälpa till med beats. hon behöver inte nämna ifall hon vill betala eller få gratis beats eller även ge ut sina låtar. de upp till den som är intresserad av att prata me henne om det o är allvarlig om saken.

sen. visst självklart ska man ju kunna lyssna om hon e tung men de ju fortfarande upp till allvarliga människor på sidan. ni som kommenterat babblar gojja hela bunten.
hjälp henne istället för att tracka
att hon stavat me fel bokstav eller glömt o nämna nåt.
ni e ju så omänskliga att de inte sant.
gå ut o ta lite luft vettja. ni behöver andas. för mkt whoa.nu e inte bra för hälsan.

peace ! lycka till tjejen.

2007-04-13 11:57
Jeffi P2

Och du är ju verkligen moderator/admin/webmaster?

Dåså, låt dem sköta sitt jobb..

On topic ;

Skall se vad jag kan skrapa fram

www.myspace.com/sniskanprod

2007-04-13 14:47
L-Fresh

Nej det är inte upp till dom som vill hjälpa henne eller inte det är up till att banna hennes arsle och dit och dom andra språkarna i tråden som inte fattar att regler är till för att följas inte skitas i för att "man inte bryr sig".

Kr0nan_P15

Och du är ju verkligen producent? Jag nämnde en punkt till inte bara admins, producenter eller webmasters. Idiot läs igen, gör om gör rätt. Jag försöker inte göra deras jobb gör det för att jag stör mig på idioter som dig.PUNKT im out..

2007-04-13 17:27
Jeffi - whoa's egna lilla internet-cop  :)
some pretty things going on here .

2007-04-13 17:47
Tkr de luktar rövrytt... nej ja mena paragrafryttare här

Preach Beats/////// Sat Sapienti///////

2007-04-13 18:46

varför är inte jeffi admin?:O

2007-04-13 18:50
är du snygg?

2007-04-13 18:54
som fan att jag är