I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beats söker rappare!!

Vår Hiphop - Beats

2007-04-03 09:34

Beats söker rappare!!

Som det rubriken säger har tre beats som söker skillade rappare.
Främst ska rapparna va från gbg eller runt trakterna,för jag lettar efter en längre tids samarbetning.

Om du inte söker efterbeatsen o bara vill langa kritik gör det fri hjärtat men med rätt valda ord och till en mogen nivå.

Söker du beatsen och vill sammarbeata så är det bara att langa audio länk så jag kan avgöra.

Mvh// P R O F E T I A

Beatsen

W E S T - C O A ST - F A M I L Y

2007-04-03 11:22
Session

Måste va ärlig detta är trejde gången jag rappar någonsin i hela mitt liv så jag kanske inte är så big skillad men lyssna iaf.. jag bor i göteborg, ps jag orkade ej mixxa mina monitorer är helt veck så jag ba la på och mixxdown sen peajjz!

2007-04-03 12:03
Rappare söker Beats, vi är en liten grupp och har fått fett skönt kritik på våra låtar. Vi är villiga och sammarbeta!
Det finns länkar till låtar på pressen. PEACE
Medicc&Patten

2007-04-03 13:20
meedi P16 grym text =D

2007-04-03 14:14
Meedi,låter nice,och jag vett att din skillz bara kommer bli bättre,om du har hört på mina beats så ör mina beats väldigt west coast influerade och det är en stil jag inte kommer ändra så du får tänka på det om du vill bli proodad av mig o diggar det jag gör pz oute

2007-04-03 15:41
Jag diggar det, jag diggar det, jag diggeli-digge-diggar det, jag diggar det till tusen ;) haha.

Bor i Varberg, bara en 40 minuters tågresa från Göteborg. Har rappat sen fem år tillbaks och är lite trött på free, så ett sammarbete verkar kul! Kan jag langa audio över msn? peach.
Rappat skitlänge.

2007-04-03 17:03
Medicc&Patten

2007-04-03 18:09

Tack för all kritik det är bara posetivt,beatsen är bara snipps därför är dom korta.
Ljudet är ochså ner drat så man inte kan bax dom så ingen ide pz pepz.

holla at me.

2007-04-03 18:35
tjena tjena, kunde tänka mig ett sammarbete med dig, har rapapt i cirka ett år nu, bor visserligen i malmö, men det e inte så svårt att ta sig till gbg, tänk på att min mic bara kostat 400 :- så det är inte världens bästa ljud, och jag e inte bra på att mixa heller, men ta o checka in en låt jag gjorde för ca en månad sen :

EB - Tungvikt

Pöys!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-04 11:20
Tanken bakom det hella är att ni ska reca i min studio så det blir svårt att ta sig hitt från andra ställen .annars bör man ha bra ljud pz

2007-04-04 13:54

Shit mannen , det skulle vara soft som fan .
Men bor ungefär vid kalmar lite långt att åka.

Bra beats iaf :)

2007-04-04 22:33
Sköna beats, kan tänka mig samarbete, bor några mil utanför gbg och har inga problem att ta mig in, ska börja plugga där i höst var tanken så kommer vara där mer framöver ändå isf. skicka din msn via pm lr ta min från min sida, så kan jag ta ett av de beaten du hade och lägga en text på, så du får höra ett smakprov.

peace..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-05 15:21
Tack för responsen.

Ni som vill ha något proodat,kan ju alltid länka någon privat länk på något från er till mig privat .
Knapis villket beat är det du vill droppa text på ?
För som det verkar nu så är alla beats utgivna,men om du vill vissa dina skillz,så kan jag göra ett undantag.
Så kan vi ju se om jag kan prooda något exklusivt till dig pz

2007-04-05 23:02
kan i annat fall bara ta ett annat beat och kicka på, så reccar jag ihop nåt lite snabbt så du får höra.

peace

2007-04-06 00:13
beat5 var go :)