I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SaXoR - Sad Piano (freebeat)

Vår Hiphop - Beats

2007-03-08 00:45

SaXoR - Sad Piano (freebeat)

Nytt freebeat från mig.. igen! Denna gången är det ingen synth alls med (wow!) så lyssna och spana in detta. Ville inte fastna vid syntharna så jag varierade mig lite med ett pianobeat. Det är osamplat!

DIREKTLÄNK (högerklicka --> spara mål som)

www.saxor.tk

Hoppas någon diggar och skicka resultat till mig!

Peace!

2007-03-08 00:54
Dj_Spell P23
Haha! Okej! Om du kollar efter mitt namn några sidor bak har jag släppt 2 synth/gangster(?)beats nyligen! Spana in dom! Jag gjorde som sagt detta för att inte fastna vid någon speciell stil =) Men tack ändå!

Crunk_Dude P16
Kul kul! Skicka till mig sen då ^^

2007-03-08 00:56
Fett najs beat, diggar det hårt! fortsätt så saxor !
Adrenaline BY night - ABN
Moderator

2007-03-08 00:59
Låter nice osv men jag tkr dina trummor är konstigt mixade, de låter som dom är så långt bort på nå vis. iaf snaren.
Eller så är de jag som är trött :)

Peace
myspace.com/jiahprod

2007-03-08 02:27
Khoffee
Tackar tackar!

J-A P16
Haha! Visste att det var nått jag glömt! Tänkte själv på snaren.. Men men! Gjort är gjort.. Pallar inte ändra! Tack för att du lyssnade ^^

2007-03-08 02:51
lyssnar lågt. men låter helt ok, dock är väl snaren lite mer rock kanske. peace

Producent

2007-03-08 08:14
I motsats till alla andr aås tycker jag att din mixning av trummorna har en helt egen och skön stil :)

Jag diggade beatet, detta ska lyssnas på om det eventuellt blir någon form utav depplåt i framtiden!

Fortsätt producera Pontus <3<3
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2007-03-08 08:31
förstår inte varför alla dina beats låter så 'instängda' eller dova, jag vet inte.. Det är synd iaf.
work some magic

2007-03-08 11:15
de e bra proddat och du har en egen stil villket e bra. dina trummor man du har ungefär det samma på alla beats men jag tycker inte dom passade speciellt bra till denna beat och basen kändes lite för mastig annars bra brba;)

2007-03-08 19:27
Okej tack alla som lyssnat! Tar åt mig av vad ni skriver och försöker utveckla till nästa beat. =)