SaXoR - Gangster (tungt freebeat)
Nytt osamplat freebeat! Vet inte om det är bra mixat, men det lät bra i skolans studiomonitorer och om jag kopplar in hörlurar direkt in i kortet. Jag har inga refills i plugget heller så det blev endast reason orginalljud. Skit samma! Här är det i alla fall:DIREKLÄNK (högerklicka --> spara mål som)www.saxor.tk Skriv gärna en komentar och skicka länk om ni kickar! Peace!
SaXoR P17 YEA raw shit! jag digga stenhårt. dock tycker jag snaren låter för instängd. öka de ljusare frekvensen på snaren! och när ljus-synthen kommer in, sänk lite volym på den. lite för hög. annars skitsoft!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Crunk_Dude P16 Thank man! :D
Litanol P18 Fan vad kul! Ska kolla upp synthen sen då. Snaren.. ja! Orkade inte leta efter bättre DÅ.. Satt och lekte på en lunchrast. Får se hur det blir med allt!
det va tungt saxor ;)
soundcloud.com/jerrones
fyfan va kul att kunna göra sånt här på lunchraster :) tungt som fan
:)
JERRAAA Jag skrev ju det ;)
JosipR Haha, läraren säger "installera och gör vad ni vill på datorerna. Men jag vet inget om det och spara lite minne till skolarbeten!" Haha :D Tack!
haha. låter som en flodhäst på LSD.. ahhaha :) nerå, de va fett.
delajt P0 Åfan.. sån har jag aldrig sett eller hört :O
Fan vad knarkigt! Och porrigt!
Vad vore internet utan porr grabbar?
nice idea, men ja tkr inte trummorna passar in direkt, som är för smutsiga, för tråkiga till den här sortens synth beats, sen är mixningen inte den bästa tkr ja. gillar val av ljud , kunde dragit till lite mer i reffen. men men peace
Fan tungt :D Blir nog med till NetPlayen :D PEys!
Signatur?
Riktigt Tung beat...
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
porrkungen Alltid porr!
anDre Som sagt, gjort på en lunchrast och endast med orginalljuden i reason. Mixade inte speciellt mycket heller. Därav free!
Janky Då får du allt ge mig länk sen!
5Gram P0 Tackar tackar!
haha hollie mollie de här va coolt =)
Konse''
tungt :) fast kvaliten var inte så bra, eller är de bara mina högtalare? ajja. trummorna hade kunnat vara lite högre och lite mer tryck i dom. men de var fett ;) peace
PSP '11
Trofast P18 Kul att du diggar! Och efter det du körde på det över msn så måste du kicka! :D
ChrilleF P16 Som fan! :D Tack!
pS_ P13 Kvalitén är väl bra? Håller klart med om att det kunde varit mer tryck i trummorna! Tack!
SaXoR! fett jävla beat :D blir kicka snart på det ;D peyz mayne ! respekt!
myspace.com/herrolsson026
diggar beatet som fan blir kick om man kommer på någon passande text till den fan keep the work up Sax
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
En sista uppning.. Sen får detta beat tacka för sig!
rikigt jävla tokfett beat, rikigt nice jobbat, big / BIGBIG) up mannen:)
Trollhättan, Mattan (punkt)
np:) måste bara kicka på de nu! peace
Trollhättan, Mattan (punkt)
RIKTIGT FETT BEAT MANNEN! Om folk kallars sig förort så är detta ghetto! peACe <3
grymt skönt beat mään pejs
FET TUNG!! :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
DET BLIR GYSTEKICK PÅ DEN HÄR :d:d:d:d peace
www.znapmusic.com/klockren
skönt, lite annorlunda ;)
Kul att det uppades :) Tack ni som diggar ^^ Skicka länk om ni kickar bara!
Fett som vanligt mannen:D
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
me like! :D sattans bra men dock lite tråkit med ingen klarare melodi men schiiit bra :)
StressMakers - An Angels Breath
Fett tungt beat man! Skickar min record sedan om du vill :P Peace!
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
Tööööngt shit määän! ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha tack alla! Kul att detta uppades igen! Skicka om ni kickar.. Puss ^^
det var Fett , men i villket program gjorde du det i och med att det var på lunchrast :O . Lycka till i framtiden pejzze peace
Jolly__ P12 Gjorde det i Reason 3.0. Pluggar ljud i skolan! Våran lärare säger installera vad ni vill på datorerna, men jag vet inget om det! ;)
monrow P0 Thx man *^^
SharQo Mycket snack, lite verkstad.. eller hur heter det? Det är bara en som kickat hittills..
JOda fan d va skönt som man fan :P Å så tänker jag ölja med alla dessa kunnade Whoaiter å säga samma sak om trummorna;) Men keep it up main..Peace
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
Det var nice. kanske blir något ;) ses peace
jag kickar nog på denna oxå. fan va nice den va!
www.youtube.com/prendel
prendel P19 Kicka du! Du gjorde det fett på förra beatet!