Några beats, kritik tack!
Yes yes jag! Jag har knopat ihop några beats (Yes'sur) tänkte jag kunde få kritik på dom uttav alla snälla whoaiter... Inget är färdiga låtar, jag ser det mer som ideér... Det finns inte en sampling så längt örat kan nå, eller hur man nu säger!? Accapellorna ligger bara där mest för skoj, och för att man ska få en ide i hur det kan låta när det blir en färdig låt... heres tha beats Holla!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men ni har ju lyssnat iaf!! Kom igen om ni orkat gör så mycket, lägg en komentar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den va faktist helt ok :D e inte så bra på sånt men ja tyckte det lät soft..
"It ain't about how hard you hit, it's about how hard you can get hit and keep movin forward! How much you can take, and keep movin forward!"
tackar för att ni tog er tid! Men för att utveckla, vad tycker ni skulle göra beaten bättre?? Com'on jag vill ha bra kritik! :)
come'on 9% uttav alla som har laddat ner har bara skrivit någon komentar!!! Kom igen!! Vill ha lite kritik!
du vet tydligen hur man gör beats och det är bra! det låter värkligen bra men jag tycker du borde göra beatsen mer personliga och känsliga att hitta något speciellt som presenterar dig! något extra som gör ett beat till ett bra beat och en låt till en rba låt! men kul o höra att d finns nån som gör bra beats! upp
davidbeats, söder om stan!
tackar ööööl! :) Det där med personlig stil kommer ju med tiden! Men tack för att du uppmärksamade ämmnet! :)
Tjo! vet själv hur äckligt lack man blir när ingen tar sig sin tid för att skriva, så jag ska försöka ge lite konstruktiv kritik.. Tycker faktiskt att samtliga beats är bra producerade, även om dom flesta av dom inte är i min stil, men som jag sa, det e bra producerat. Kanske lite för mycket claps (?), men återigen kommer vi till vad jag tycker.. jag hatar clubclaps :) Om jag förstått rätt så är allt osamplat, måste faktiskt säga att det e jävligt bra gjort av dig. Favoriten av dessa blir nog beat #2.. diggade basen som fan där! Sista jag vill säga är, fortsätt bara, potential finns! men som någon annan redan skrev: försök utveckla en mer egen stil, det kommer så småningom såklart, jag skulle satsat på trummorna, försöka fixa ett någolunda eget sound där. egentligen borde jag läsa igenom vad jag har skrivit, men jag orkar inte, är för tesugen höhö. peace!
www.tbonebeats.com
tackar MrFucking!! :) Yes'sur allt är osamplat... ska tänka på vad du sa! :)
upp ya slow motherfucker!
ner!
Du gör beatsen på ett häftigt sätt. Väldigt förtjust i det första, fast det gick dock liiiiiiite för långsamt haha. Trummorna är det jag tycker att du behöver utvecklas lite på. Lite hårdare och mer passande till själva soundet i slingan så blir det döfräckt!
Yeah, you know..
Chai-Of-Lattshoo Tack så mycket! :) Men kan du utveckla "häftigt sätt"?? :) Aaa trummor har jag fått höra att jag ska arbeta mer på... Får ta och skärpa till mig :) hehe
Tunga beats där mannen, jävligt kul att höra bra beats som är osamplade!!
dessutom var några av dom riktigt tunga..
det näst sista beatet lät däremot aldeles för elektriskt, kanske prova någa andra ljud, mixningar m.m...
det är ju 100ggr coolare att göra ett eget beat som du gjort än att sampla någon låt som alla redan hört, fortsätt med det ;)
skön stil där mannen ;)
peace
Okej!<br>
Lillen89 Tack så himmla mycket :) Mer mer mer mer!!
yes'sur! :P thanks!
upp yes'sur!
upp!
Ska ladda ner och kommentera när jag kommer hem :) Peyz!
yes'sur! glöm inte bort bara! ;)
com'on!!!
ååå hej
haha detta går knappats att rappa till !
Sajmen varför?? Är du en dålig rappare eller?
du råkar inte ha gjort en still dre tutorial på sissta beatet ? haha
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
hur ska man rappa till det här ...? hatar rösterna från snoop o 50 cent ...+ att det byts hela tiden blir inget egentligt flow...?/att släcka ekki e som att släcka en sol ta min pistol o begå hellre sjlvmord/
vixo "I love the hate!" Ghetto Revival! spokie P18 Vad snackar du om?? kan du utveckla lite?Ekki P15 Är väl inga problem att kicka på dom beaten!! snälla lägg av, bara för att du inte klarar det så behöver inte alla ha problem med det!
beatet var helt klart tufft.. speciellt med (rätta mig om jag har fel) ?50 cent?-pojken i början som ligger där med 382 skott i kroppen. Det jag tycker var lite sämre var hastigheten. Det går för sakta. Några fler bpm går nog :)
edit: det var alltså den första biten jag menade :)
pS_ P13 thank youdelajt P0 snackar du bara om första beatet, "intro beatet"? Yes'sur det är fiffty. Men tror inte det är när han blir skjuten... Kommer inte ihåg :P Tempo och sånt är ju enkelt att fixa sen... Men tack för att du sa vad du tyckte!! aiith :P
yes'sur
jag tyckte det var feta beat och jag garanterar att jag kan rappa till allihop! håller med DELAJT, lite bättre tempo i första beatet och de kan bli ett toppen beat! diggar även slingan i org12 beatet! kör på bara, du kan din grej! piZ
Trollhättan, Mattan (punkt)
Mattan P19 Tack så mycket :)
helt okeij :)
yes'äsurfdhuc gbhn