Kaggen - 1 tungt känslobeat
Shooo! Igentligen vill jag inte sälja men jag måste för att våran grupp ska släppa skiva och vi behöver cash till cd-tryckningen. Men jag vet inte hur mkt jag ska sälja detta för? så vi kör på högstbjudande. Utgångspriset är 20 spänn. Här är beatet! Skicka ett PM om du vill ha det och skriv en summa cash. Givetvis så gör jag beatet exakt som du vill ha det så att du blir nöjd. Puss o kram!
Ni kan ju ha lite auktion hära om ni vill jag har ingen aning om hure går till
Lite kommentarer vill jag ha oxå så inte tråden dör!
Underbart beat asså :) Laavit ;D Myckkeee känsla i beatet.. Peyys Mannen..
50 kronor Bjudet Av MaaUnii :P
Förlåt :'(
50 kronor bjudet av Maaunii Och det är fortfarande svinbilligt! nån mer?
Kalabaster tack! För att flera tycker det är tyngre då. Istället för att rappa på instrumentaler. =)
icki_ P1 tack
Riktigt skön slinga. Gillar dock inte trummorna och saknar en tung basgång. Hoppas du får det sålt iaf.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
kaggen , eftersom jag är så söt så får jag det av dig (a)
ROUSU
ny länk snälla måste vänta 20 minuter annars...peace
Konse''
rousu P18 Jo du är söt, du kan få min penis? Fan rouso bjud 60 spänn så är det ditt =P
de va jävligt skönt,skulle nog köpa om jag hade mer pengar plånboken e ganska tom nu...peace
Konse''
Jag har inte sålt beats hära nångång heller
adda mej på msn så länge:
[email protected]
beatet är fett tung iaf :) Dacke inte för att löägga mig i men jag skulle faktistk kunna tro att du typ sätter in pengarna på hans bankkonto och när han fått pengarna så skicka rhan beatet över msn (a) har aldrig köpt nåt själv men det bara känns som att det är så xDBANHA & PENIS !
haha det är bara gå till banken och ha hans banknummer lr vad fan det heter tror jag 8-) så lägger man bara in 100 kr =):P
=D fan va härligt! 120 kronor bjudet! Jag väntar tills imorn kl 20.00. Om inget bjudit över det då så säljer jag det =)
fett skönt:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
känner igen samplingen alltså. tror faktiskt du kan bättre än såhär kaggeman!
100 kr kaggen, inte 120, va ja ser iaf så vare 100, Aja beatet var fett skönt iaf, synd att de blev upp till 100 bara, för ja hade tänkt bjuda typ efter killen som hade 50 med 20 + och kommit upp till 70 o så väntat ut tiden och gett dig pengarna direkt, aja, säg till ifall han som sa 100 inte ger pengarna, ja står kvar vid 70 iaf..! peace
80 då ;)
Get MAD and change
Diggades inte så mkt ändå :/ ...
SunShine Reggae!.
Yeah Kaggen detta va skönt..:D Kan nog ge 105 spänn för detta:P Peace dawg<33 Halla på msn bwoi data nörd;)
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Visst var det skönt, men inget iaf jag skulle lägga ut pengar på, tyvär.. jag lovar att den som köper det gör det bara för att kaggen har gjort det ;) hehe PiiZ
skönt
Det var inte jag, det var han som sprang!
Tuungt beat, propps mannen
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
kaggen : 60 kr ;o är faktiskt värt det av dina beats men jag vet fan inte ;Phaha ;D när ges den ut ?;P
ROUSU
=) det är sålt nu! =) Om nån admin ser detta kan dom ta bort tråden eller nått
tack alla som kommenterat !!
Jävligt nice beat! I like alot my man! Keep it up!
systemfel varför skulle inte bra rappare kunna köpa beats? kaggen helt okey beat, dock inget som föll mig i smaken typ som om du hade en god macka från början sen la på äckligt pålägg i detta fall var trummorna typ som en majonäs ja absolut inte gillade. sen typ kunde du slängt på någon fin sylt i form av skön basgång men fuck it. det hör du ju själv, keep doin your thing! garanterat någon som köper de... yaoo jalla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lät ganska trevligt, hihaten va dock lite för hög + dess diskant. Hoppas du säljer det dyrt yo :) /hustl
Lyricist
2007-01-09 08:01
jaghade tänkt bjuda tolv miljoner,men nu är det sålt. skyll dig själv... fan vad jag är tråkig
Systemfel : man behöver inte vara kass för att man köper ett beat man tycker om ? Rätta mig om jag har fel ! hittar man ett beat man gillar, då är det klart att man köper det.
ROUSU
Systemfel P18 Pengar kan gå o fixa på ett annat sätt.. men ja vill inte prostituera mej... tror inte jag tjänar mera cash på det än på beats =)
Hustl tack =D o tack för kritiken!
fegon... haha!
Rouso, woooord!
Asså shitt siken sampling,men efter sampligen är det ju helt förstört så det är la värd dom pengarna du begär men nice sampel va hooka du den ?
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
kaggen bubben, käft ;D hoho:)
ROUSU
kaggen jag hade fan bjudit 150:- för din kropp :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit vilket rövslickeri från somliga i tråden. Fett att någon lyckas sälja beats i alla fall. Så man ser att det verkligen går.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
min skiva kosta 300:- att trycka, men dock inget tryck på själva skivan. fast jag körde en liten fuling
www.youtube.com/prendel
beatet var nice.. dock så kändes det som att du glömt nått. men du fick då iväg de :D ajja big up nästa beat som du gör se till å få det free så vi fattiga för lite glädje :(
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
kaggen, gör ett fett beat till mig och du får 300:- ;)Peace!
I Love You :) // Jennie
Det finns nåra i denna tråd som INTE fattar att detta beat e sålt haha Läs lite i tråden så får ni se hihi Allt från mej Peace din lilla bajskotte som runkar vid msn så han segar sej emd att svara;)
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller