I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Diverse skräck till salu.

Vår Hiphop - Beats

2006-12-28 23:05

Diverse skräck till salu.

Mitt betalningssätt är väldigt simpelt. Du betalar vad du känner att ett visst beat är värt för dig. Om du gillar beatet men känner att du bara vill betala 50:- så gör du det. Om du gillar det men känner att beats ligger lite högre i värde som t ex 500:- så betalar du det. Dock är inte det här nåt substitut för att köpa andra beats, vill du inte betala mer än 1 krona kanske du borde fundera på om du ska köpa det överhuvudtaget. Det här betalningssättet har funderat väldigt bra för mig hittills och jag har fått mellan 100 till 800 kronor för enstaka beats, tänk på det som en budgivning fast det är först till kvarn som gäller.

In Manuas Tuas

Bodybags

Creampie

Ripped Guts

The Pilgrims Road

Vill ni kika mer på dom sålda och reserverade beatsen som finns så är det bara att gå in på Worship Nothing Studios

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se