I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rain ft. Pharell & Gwen Stefani - Can I have it like that.mp3

Vår Hiphop - Beats

   
Rappare

2006-10-30 19:19

Rain ft. Pharell & Gwen Stefani - Can I have it like that.mp3

LÄNK - Vänsterklicka

Yes indeed. Har proddat idag och blev gode nöjd så detta blev inget jag bara kastar ut i forumet här utan nu ska vi se om någon vill göra anspråk på detta. Så här kan du göra för att göra detta beat till ditt:

Skicka audiolänk i min gästbok/meddelande. Alla er som ber mig adda er MSN för att skicka låtar kommer ignoreras. Eventuellt så vet du om att du är bra och att folk här på Whoa känner till dig så då kan du helt enkelt bara skriva i tråden att du är intresserad. Dock detta alternativ är riskabelt då det finns en risk att jag inte känner till dig och därav också kommer ignorera detta.

Sista och säkraste alternativet och prioriterat från min sida är ifall du lägger ett bud i min gästbok/meddelande eller i tråden. 100kr minimum dock.

Annars så är all form av feedback/åsikter och kritik varmt välkommen.

Hehe och vi är inte här idag för att diskutera hur lite accapellan passade ;) Det var av ren lathet för att den gick i någorlunda samma bpm så.

LÄNK - Vänsterklicka

(PS. Alla länkar leder till samma ställe)

facebook.com/idiomatisk - fan page