Newera - Jearius 8 bars SWE
NEWERA ditt jävla fetto, lär dej rimma innan du ens battlar han den där beckham / kalla dej inte ghetto , alla vet att du är äckligt pinsamt fisförnäm / behöver inte battla dej så jävla rått , för jag kommer och gör shiten med stilhet / du har mer bög knull än levengood fått, du kallar dej lagom , mannen du e smällfet / haha okej mannen jag kan iallafall ligga i ett bollhav, utan att mosa plastkulorna / kan du ens alfabetets första bokstav, du är så fattig att du sparar gamla brödsmulorna / mannen nu jag kommer satsa extremt hårt , på din snygga morsa som en travhäst / att du vinner battlen kommer bli as svårt , du skulle fan sjunka t,o,m, i flytväst / JEARIUS Newera är det kul att så en tag från ett hiphopmärke// Dina fula bars passar bättre i Norrland eller Närke// Du bör akta dig för nu kommer ju jag// Kungen över sverige men du lever ju i ett bollhav// Du har IG i alla ämnen går runt på Fagrabäck// Med häng i brallan ingen vill ändå se din fula häck// Spela Tuff det är ju det du gör// Nu är denna Battle över så spänn av//
You can kiss my whole asshole!
|