I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beat till högst bjudande...

Vår Hiphop - Beats

   

2005-06-09 18:36

Beat till högst bjudande...

Ja det här är nog mitt första beat i riktigt hiphop stuk utan samples, så det är inga som helst problem att STIM'a det om det så önskas. Jag är egentligen emot försäljning av beats men eftersom jag precis blivit arbetslös och har diverse uppkommande problem så måste jag försöka få ihop lite mat pengar så det kommer nog komma lite fler beats inom en snar framtid.

Iallafall, Beatet säljes till högst bjudande. Vill helst ha alla bud som meddelande på whoa så det blir lättast att hålla reda på dom..så postar jag hur mycket det ligger på lite eftersom. Deadline blir det högsta budet jag har när jag kollar mina meddelanden på måndag.

Jag har bara lagt upp en kort version med samtliga delar av låten eftersom jag tänkte att jag skulle bygga upp strukturen efter vinnarens önskemål, kan även strukturera trummor och dylikt efter accapellan och mastra om ni vill det.

Har ni några frågor är det bara o maila eller skicka ett meddelande.
[email protected] är min mail.

Piano N Strings heter det. Länken till det hittar du här: www.soundclick.com

P.S Beatet är inte mastrat utan det överlåter jag till artisten som får det. Kan därför låta lite plastigt.

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se