SjÄtte Sinnet |-| BEAT Min Berättlse. lite kritik
Lite kritik tack ... De kommer även vara till salu, (när de e klart) .. Så tänkte även kolla o se om nån är intresserad kanske ... Beatet heter "Beat For Sale - Min Berättelse" SOUNDCLICK eller ta den direkt här Spara målish somish PEaCe
Det nyttigaste livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.
För det första vem är Ryssen Och vem har dött + så låter det som ett Kina Beat från någon gammal Kinesisk film
DaIper haha ok .. tack för du lyssna i alla fall ... Liput thänks ...
ZZzzz
ja tyckte den va skit fin... det duggades så mycke de går att digga
• Tacka & Ta Den •
Bättre trummor Plus en Fet jävla bas så blir detta toppen!
riktigt feeeetttt beat mannen ;) asså du e riktigt grymm på beat brorshan !! ja tycker trummorna passar ;) men som sagt en bas skulle sitta fint!! hehe men de va riktigt bra brorshan ;) gillar fijolslingan som faaan!! B I G U P ha de bra brorshan:P
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
after8 har du nog rätt i, de e ju som sagt inte klart ennu Legetima ok ok .. hur känns dom slaffsiga ? .. nått förslag hur ja kan ändra till de ? Denny_Lee thx , kul o höra :) Leo1 . asså vad menas med "bättre trummor" ??? hmm låter lite skumt ... kan du förklara hur "bra" trummer låter då :P japp bas kommer ,, tack för du gillade annars.. PeaCe mer kritik
one-zz tack mannen ;) .. aa bas kommer ... och ja fiol slingan e lite porrig :)
yeah fijolen e riktigt porrig mannen:P hehe PEACE
soft, men trummorna har jag oxå svårt för... asså de är för klena tror jag.. kansk skulle vara kul med någon lite mer variation på dem. O bas, men det skulle komma sneare a? slingan e skön, helt ok.
SLUGZ for THUGZ
Kommer bli jättebra om du lyssnar på råden i tråden.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Ja bjuder 250 för detta
här! ta lite papper så du kan torka bort bajset från munnen din skitsnackare.
shuue efter som han bjöd 250 så bjuder jag 300 :) diggade beatet fett. men som alla säger. lite bas är aldrig fel :)
without tryin' you never succeed
Fett sköönt man ;)
Jorven^
Eftersom han bjuder 300 bjuder jag 350 ;]
Riktigt sköna slingor! Shit alltså Och klockspelet;) Yeah fixa fetare trummor en schysst bas så blir detta ljuvligare än vad det redan är. Smaaaaaaack(k)
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
tjuu,,, det var nice. allt låg fett, jag älskate fan trumorna när du hade lagt dom i olika högtalare! ;) skit nice broo,, puss / Lillen
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
CyniCaL vadå sugen på beatet ? :P
without tryin' you never succeed
som folk skriver! fetnajs slinga...men BAS?!?! bas som är de viktigaste=D och är de bara för mej hihaten är wack för? antagligen har ni/du panat den helt kefft, för de lät inte najs.... ingen annan som hör att den är bara på vänster?? haha damn va de irriterade mej! aja sho!
Som han säger så ska han fixa till beatet som köparen vill ha det.
slingan är kärlek
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
shit altså hihaten får du göra om .. sen tycker jag du borde jobba mer överhuvudtaget på detta iom att det känns ofärdigt. trummorna är för intetsägande, tråkiga..
"Tror hon livet är en jävla fyllefest eller? dumma jänta"<br> -farmor
ah d va äckligt med hihaten med vänster hehe.. trummorna var inget jag diggade.. inge nice sound på dem.. Slingan var otroligt skön.. detta kan dock bli otroligt nice om du lägger ner tid och justerar alla småfel/småsaker..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
skit bra mannen o va faan ska alla klaga på trummorna för :S:S:S dom e bra som dom e skulle vara kul å se fall dom e så duktiga;)
jag älskar era beats.
Svammel, nu i din mormors walkman
hoppas det är någon bra jävul som köper och kickar på detta. Kommer bli en jävligt bra låt i sånna fall.
facebook.com/idiomatisk - fan page
den är fett skön asså!! tankarna bara rusar iväg. peace :)
DMA!!
Varför ens lägga upp ett beat utan bas? Nu har du liksom klippt ut raka loopar från en låt och lagt på en kick, hihat och snare. Denna samplingen skulle verkligen kunna bli nåt bra så my proposal - Klipp upp samplingen betydligt, dunka på med bas och spräng på med en subkick och vassare hihat. Och glöm fan inte kompressorn på trummorna, känner inte ens kicken i mina bajshögtalare :) Vad hade du tänkt att sälja det för?
jag tycker beatet är bra som det är
Södertälje