Moderator
2005-05-17 22:46
IceTaiL - Kärlek_Kärleksproblem (freebeat)
Ja nu e de dags för ett nytt hoppas ni diggar o gör en riktigt trevlig låt te flikkan :) Peace alla som gillar den alla andra kan dra åt helvete "nee skoja :P" hata eller älska :) eller hata o älskar lite :P... iallafall här e länken :) Peace ! IceTaiL - Kärlek_Kärleksproblem (freebea ..
jag diggadew det som fan
Södertälje
Moderator
2005-05-17 23:25
Fan va soft :) Peace man !
skön sampling men måste bara fråga, du har ju bara lagt trummor, och inte nog med det så är det ett "färdigt kit" i reason.. med andra ord 2-3 minuters jobb högst, eller ja, vet man vilket tempo samplingen är så 1-2 minuter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2005-05-17 23:38
Färdigt kit är de verkligen inte de är .... skön sampling kan ja verkligen hålla me dej om..
Skönt beat =) lätt ditt bästa av dom jag har hört..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
aa ja håller me ophone
Södertälje
Moderator
2005-05-17 23:55
Hehe fett nice :) Peace !
Moderator
2005-05-18 01:29
Den va fan soft. Men jag tycker du skulle haft lite bas i den :) annars helt soft.. Pz
http://www.myspace.com/quizze
Moderator
2005-05-18 08:06
Nee ja backade lite för basen i denna för att den skulle bli så skön som möjligt :P tackar :) Peace !
Moderator
2005-05-18 11:02
Jag upphör aldrig att förvånas över att whoafolket inte uppskattar de man ger
Moderator
2005-05-18 15:54
nån mer som vill ha :P... Peace !
Tycker inte om trummorna alls.. Sorry man... Hihaten är förskräcklig.. men slingan e skön.. Päjjz..
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Moderator
2005-05-18 16:02
Jag tror fan att ja kommer o kicka te de här beatet men e inte säker. Lägger upp en länk när det ärklart om de sker
Södertälje
Skön sampling men hihaten var katastrof
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Du är sååå wack!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2005-05-20 01:08
tack alla som diggar .. :)
tycker den va bra =D
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Moderator
2005-05-20 12:56
Moderator
2005-05-20 16:34
ingen mer som vill ha ;P Peace !
gaaalet bra .. mer sånan här upp (K)
www.sipan.st
_apathetic_ word
Sound savants..This is easy!
Moderator
2005-05-20 21:44
Varför funkar inte beatet?? Fan ja vill ha det!
länken fuckar sig för mig :(
"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg
Moderator
2006-03-13 19:25
iCeTaIl P18 Skicka meddelande Gästbok Daterat 05-05-17 22:46 då skapades denna tråden :) Peace !
kan man få en ny fungerande länk på denna? titeln låter lovande...
Den ligger ju på hans Soundclick tanka därifrån?
kom på att vissa kanske inte har soundclick så jag hjälper med länk =)
Here is it ;)
Det är väll ett bra beat men tror du inte det är bättre om du hittar ett annat beat som kanske inte är '' Sönder Kickat'' ??
Förlåt :'(
haha, fuck, länken vart fukkad, nu orkar jag inge mer ^^
asså fan du har så jävla bra beats! skulle lätt kunna kicka till "ensam krigare" den va underbar! puss Millan
Babe. Jag är en räpper, ska vi hångla? (;