FREEBEAT (Sjätte Sinnet)
Slänger ut de här som FreeBeat nu för att de blev typ pannkaka av alltihop :P PeaCeeeeeeeeeee Beatet heter "Sjätte Sinnet FreeBeat - Nått glatt kanske" www.soundclick.com . . . . . . . . . .
Det nyttigaste livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.
skönt jöh, lite laydback sådär. ser inte riktigt vart pankakan kommer in ibilden, hehe.
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
shiit fattar inte att du blev missnöjd me de... fan älskade de...sam sakt den va laidback...
• Tacka & Ta Den •
ah, skönt skönt. gillar "övergången" från introt till det att det "riktiga" börjar. fick lite "jag går på trottoaren med en isglass i handen och betraktar människor i smyg och livet är underbart"-känsla. peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa riktigt riktigt skönt beat !
soft som fan...tror jag fixar något grymt till Beatet. Peace
DMA!!
sammel-gay_record thx ... pannkakan kom nånstans vid 3'e hihaten i 7'e baren... Denny_Lee tääck!! kul att du gillar Quynh haha .. mjoo men så kan man också tänka :P ... tack SöderMAN tack män! Kul att de gillas ... då de e roligt o lägga upp freebeat ... hoppas non glader kickar på de .. Peaccceee
DMA ok :) ... ser fram emot o höra ... du kan väll slänga in en länk i min gb sen eller nått .. peace
nästan lite sött beat som Danne :)
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
lika* aaaaaaaah. tihi
Broder tänkte väääll :) .... nu ska ja lägga mig me ett nytt beat loopande o pennan o blocken i min hand tills ja somnar.. o imorn vill ja se så mycke inlägg i den här tråden att ja inte ens hinner läsa skiten innan ja drar till skolan.......
detta va skit skit skit skiiiiiiit..... BRAAA :D i lajk hade ja haft mick osv hade jag kickat !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad skönt vad är shemat på det typ många bars å så? orkar inte räkna hihi.. :D fan skönt beat
hej..
al3 ok ok thx :) Mazerfaka thx .. tror typ ja la de .. "intro--> 8 bars ref --> 16 bars vers --> 8 bars ref --> 16 bars vers --- > 8 bars ref ---> outro peace
joo rätt ok men som sagt de vart lite pankaka! ja tycker slingan i sig va jävligt skön :P ha de bra PEACE!!!!!!!!
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
Oooh.. Fett som fan asså ;) de blir fan kick på de! Proops till dina freebeats :P
www.Myspace.com/Danilbeats
erik-b min favvorit. .. Kul att du gillade FreeBeatet ... ja du vet inte riktigt varför just de va 300 ,,, men de redan sålt o klart ... de gick ganska fort ... peace
det h'r blir det kick på kan ajg medela! det var fan det skönaste jag hört,, det här skulle ni sålt!
Nu kör vi s35!! videoblogg, http://viEknas.blogspot.com
-det är faktiskt helt underbart det här beatet. Passar perfekt till en text om min skola som jag sitter och pillar med. Skulle egentligen lagt det på ett annat sjättesinnet-freebeat (de med enya-sample!?) men jag kör på det här istället.. Ni/du orkar knappast förlänga det? -aja, stort upp för ett stort beat som ni borde sålt och kännat pengar på.. hehe. keep on rockin'
Svammel, nu i din mormors walkman
skönt som fan..kickar gärna om det e ok? de fanns ett annat freebeat på sidan som ja gillade oxå...typ jpark lr nåt..lite kul sampling..fortsätt så..Peez
LK PHC www.myspace.com/tobbemusic
danne, ja kickar tror ja !
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
benzo thx :D Lill-Emil ok ok :) ... kul att du diggar , som vanligt :P Tjack_Tjirack kul o höra :) .... men hur lång ska du ha den då ? ... ligger den inte på verser nu ? eller kanske bara 2 ? : / Tobbe_dalish aa de klart .. kör bara :) ... kan ju posta nån länk i min gb när de klart oik gör så hampe ) nekkeN den ska funka :S HelpLess ok , skojj skojj :) Rap_Girl de ska gå o spara. högerklicka på "MP3" bredvid låten o ta "spara mål som" ,, (du måste va medlem).. Kul att folk kickar på skiten ... posta gärna länk i min gb eller säg till när låten är klar. Peacceee
Hehehehe äkta sjätte sinnet beat. Har ni samplat film musik igen? Nee men jag diggar inte, lite för "svag" och som vanligt utan bas. Puss puss
myspace.com/kushforeal
Fett hög jag-kickish-faktor på denna! Big Up!
Makshoo nej inte filmmusik... vad skulle de ha me saken o göra ? . filmmusik kan vara presis vilken låt som hällst. så ja har inte en aning om detta kanske är med i nån film.. är de sämre då ??? hmm : / ..... aja .. vet att de kanske inte din stil ,, checka de andra på soundclick om du orkar då .. kanske "minnen" kan vara mer i din stil kan ja tänka mig .. peace Alexan ok ok .. skojj skojj :)
missa häller inte Robix beats FOLK !!!!! Ligger i "Beats" forumet... en hel del från Sjätte Sinnet Prod där också ... sjuuukt billigt ... Kolla förbi där folk : ). tråden heter nått "16 beats..(missa inte) BILLIGT som F*N !!!"
Ja men folk här i norrköping säger att sjättesinnet samplar musik från shrek o.v.s. haha lite lågt med shrek men men aa ska lyssna vänta
myspace.com/kushforeal
Nee digga inte minnen heller, men om det var lite cuts, hårdare trummor och bas så skulle det gå, varför har du / ni aldrig bas på era beatS?
myspace.com/kushforeal
Roxxus nu ligger den på: intro - 16 bars - reff 8 - 16 bars - reff 8 - och sen är det nog slut (eller nåt?). -jag behöver den fyra verser lång faktiskt. -finns mycket att säga om min skola! -orkar du fixa det?
Makshoo ahaaaa så folk säger de ? .. spännande ... jo shrek kanske .. kommer inte ihåg .. även rasmus på luffen också... säkert fler ,,, anledningen till att vi ej ofta har bas på beatsen är för att jag inte har tillgång att lägga bas hemma längre ... måste ut till studion då .. och den är typ pajj helt o hållet nu .... Har du nått o spela upp så ja får höra hur ett riktigt "dunder super Makshoo" beat låter ?
Snart klar med texten. ska bara spela in sen ;)
www.Myspace.com/Danilbeats
Dani-L ok ok :) ... posta länk i gb sen om du kan .. peace
Okej, jag har lagt upp ett free beat, men jag tror inte länken fungerar fortfarande, kan lägga upp länken när jag fixat server, förmodligen ikväll. Inget dunder men saknar inte bas i alla fall ;) Du kan ju lägga bas i FL? Om du har midisynth måste du säkert kunna göra det i acid eller cubase eller vad du nu gör beats i. Men jag lägger upp så fort jag kan.
myspace.com/kushforeal
Makshoo klart .. ja har gjort beats me bas i .. som ja skrev där uppe.... kolla tråden som heter nått "16 beats..(missa inte) BILLIGT som F*N !!!" är bl.a Sjätte Sinnet Prod där också .. ( med bas)
Okej, jag ladda ner nu, svarar om ett tag, jag kokar korv haha
myspace.com/kushforeal
Makshoo stinker avundsjuka! Usch
Nene, fan vissa var ju jävligt bra, sorry att jag öppnade min käft haha my bad. Fast dom bögiga var dåliga. Men som sagt, vissa var jävligt nice. Haha jag skäms nu hahaha men men
myspace.com/kushforeal
Förresten
HÄR är mitt beat!
myspace.com/kushforeal
ruskigt skönt :) kickas lätt på! :)
Niceness!
Asexuell_hundvalp tack tack ,.. gör så ... McMonchi ok ok .. . spelat in ennu ?
Blyg_ tack ... kicka på du, de e du nog ensam om tyvärr :( (8 bars intro) ----- (8 bars ref) ----- ( 16 bars vers) ---- (8 bars ref) OSV... vet inte varför ja la en reff i början ... men men ...
Jepp Danne e thight.. Makshuu klart man inte ger allt gratis när det är freebeats..
www.soundcloud.com/hybrismusik
Fakktup thx tommy ... kan du ringa mig idag ? ..
Blyg_ täääääck .. jo de sant
KorS thx .. tack alla som kommenterat...
sista upp på denna ...
jag har kört på det här beatet.. låten kommer nog upp ikväll. Peez yo