Faustino vs. Beskeen 8 rader svenska. FaustinoJag skulle aldrig låta den här fittan ta hand om mitt barnFör han är pedofil, så han skulle bara ta hand, om mitt barnOch jag går inte för långt nu, det här är ändå santDu har värre inflytande på barn än Agent OrangeDu försöker vara hiphop, men din stil är mera schlagerpopSå sluta fronta som att du är från nått dalenblockSom sniffar galet stoff av rader koks dagen långNär sanningen är att du bara är en fitta som gillar att rida lagens snopp! BeskMycket snack om ditt barn, "trappa ner" nu farbror Fritzldin dotter är ju byxmyndig och mer "lösaktig" än algoritmer.Du är bara en fitta som pratar och kan inte ens rimma till gataKalla mig oäkta ? tar fram ett avsågat gevär, säger titta det haglarBesk är ingen kolatorsk men " Kör alltid linan ut" slår in dina tänder och säger testa att flina nu ! Jag sa att jag ville ha motstånd. Du får ingenting sagt, killen är kasskickar hans röv så hårt att han kan hångla med sin binnikemaskFörst till 5 röster vinner