Sniper vs. Makke (Poesi), 16 bars. Reglerna är enkla, först till 15 votes vinner. Må bäste man vinna.Makke (Poesi):jag ser att du kallar dig för snipergå ut och bli jägare istället för att tigga om battle/cypherjag vet inte hur du ser ut men jag kan tänka migatt du lika ful och hårig som en chimpans som till och med härmar digjag skriver ett antal bars som gör dig sjukt svagså när jag är klar har du glömt namnet på din egna farnär jag såg ditt namn tänkte jag, är han regissör till sniper the movie?men sen insåg jag att du va amatör på rap och lika liten som mowgliinte lätt att ha en mamma som är gift med sin broroch en pappa som är höjdrädd och datagjord som en sims on the roofmannen, förstår inte varför du inte förstår att du inte ska battladu borde gå ut och hjälpa din mor att tigga mat som ni kan ätajag tror jag håller på att battla med en CP störd jävelsom kampar på en handikapplats för att det är skönt väderbattla mig och du kommer decka långsamtmed rader farligare än cancer i din tjocktarmSniper:Okej poesi, jag besökte din myspace "makke musik" allt jag hittade där var bara skit över fjortisbeatsSniper? självklart, en oldschool M1903 Springfieldmen frågan är om den kommer komma till nytta i stridjag battlar ju trots allt en rullstolsbunden invalidJa ja, som du sade, du möter en CP störd jävelmen du borde skämmas din lilla fula faggetför den CP störda jäveln straffknullar dig i denna battledina rim är så jävla patetiska likaså ditt rimschemaJag sätter din moderatmorsa i tvåan medandu ser på din lilla högerextrema träspetaOch ja, jag har glömt farsan namn.. oh shitmen det viktigaste är att din morsa minns mittDu har rätt, jag kommer däcka långsamtdu är så tråkig att jag redan efter halva hade somnatTyvärr har jag inte cancer i min tjocktarmmen fråga din bögpojkvän, ni är experter på sådant.