Lyricist
2009-12-02 00:32
Tomtecyphern [8-bars]
Hohoho Tänkte bjuda på lite julstämning... ...Så nu får ni chansen att skriva om er själva som självaste jultomten! Vad skulle ni gjort, sagt eller tänkt? Good eller bad santa? Håll er till temat och skriv minst 8 bars, så är resten upp till er själva. Hohoho, återigen är det första december och posten överfylls med listor där det önskas presenter Snorungar vill ha allt ifrån cykel till dator medan mamman skrivit "ge mig ett ligg...And it´s all good" Sagt som gjort, knullar under granen 24/7 hela december och 9 månader senare skickar jag efter presenten... Ni vet, det är därför businessen rullar år efter år jag skapar barn som skriker mindre för hur många gåvor dom får Fuck, om jag skapat tomteporr av mina ligg under träd skulle santa zteve snart varit en milliardär!
Hoppas det smakar utsökt, efter att jag pissat på dina kakor o kommit i din julgröt känslan är mycket fin, när ja ger er stickade tröjor o tömmer era smyckesskrin Ända som hindrar mig är vakthundar o stora staket och i år är jag kort om pengar så det blir tomma paket Och när ni hör mig är det bäst att ni sticker, en blandning mellan Bad Santa och Grinchen Och inte nog med det glider jag runt o knullar horer snortar kokain med Rudolf så nu vet varför han är röd om nosen
" Lite töntigt, det är redan Andra december, Men rapparna dom kallar mig för 11 september, För jag dödar folk, när jag öppnar min mun Spottar feta texter som jag redan är dömd Men temat är jul och jag käkar snö som är gul i julklapp önskar jag mig ingenting bara att få skriva på paketen, mina fina rim Så jag softar, tillslut så kommer tomten Fuck dessa viner tider, det enda som glädjer är mina rimtekniker "
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
på min lista så finns det inga snälla barn så alla julklappar dom säljer jag och alla pengar investerar jag i heroin säljer det sen köper jag sex och weed för jag är gangsta när jag glider runt i knävelborrar tar en jätte kniv och hugger alla som klär sig som tomtar super ner Rudolf och tar honom på en åktur åker fram så fort att jag får gåshud men mitt i allt det roliga så ser jag blåljus gasar ifrån aina med jag kör på nått smådjur får sladd på Rudolf och åker rakt in i ett plåtskjul får inre blödningar avlider på hospital och skickas till bårhus :((((((((
To late... to FUCKING late
Kommer in mätt och glad i min nya tomtedräkt Med träslev i handen och varm gröt i mitt skägg En säck över axeln och en röd luva på huve Bygger snögubbar och sjunger om rudolfs röda mule Pimpar min släde med ny stereo och coola accessoarer Glömmer ställa klockan och vaknar upp på juldagen Och kommer på att jag glömt bort min enda arbetsdag Så går tillbax till sängen för till nästa är det ju 1 helt år kvar
Vad faan skrev jag nu?!
det är mycket att göra så jag tar en vinare kände att det inte räckte, så jag tar en lina med det finns inga snälla barn, så jag slår dom när jag kommer dit, och om dom inte kämpar imot så får dom en lina hit och dit sen kidnappar jag barnen för jag har hört att det e svinis i julmaten, så allt blir bra sen, när min tjocka mage slipper magra till sen.. //PauseStop
Trasig lampa
God Jul alla barn följ min plan gå och göm er under er gran när mörkret faller smyg in till far och robba den jäveln på allt han har säg att du leker om han vaknar och gå sedan ner för att larma av detta ska ske runt klockan ett alla instruktioner ska följas perfekt va försiktig så inget går snett jag möter dig där och du får din present!
i´m HIGH DEF
du tror du sitter tryggt i värmen vid din julgran men sanningen är den att för mig är du utvald jag knackar på dörren efter kalle anka i djungeln för jag är tomtens arga alv som ska banka din unge och när jag är klar så ska ni bjuda på fika annars går jag ut till ladan för att skjuta din piga din fru börjar skrika så jag knockar hon på fläcken stockar hon i häcken och stoppar hon i säcken hon säljs billigt nästa jul och blir testad av flera du får tillbaka henne billigt på mellandagsrean hennes tänder är snea men det är inget vi vill stå för vi hade kanske stått för det om vi fått högre årslön av tomten... men nu tillbaks till mitt uppdrag jag ska få dig att punga ur ända tills du får pungskav så ge mig dina slantar och sen din risgrynsgröt annars kommer du få uppleva en hemsk och vidrig död
Så det så
nu snart är julen här skulle vara bra att vara milijonär klappar är inte gratis heller men det hjälps när man slår ut tänder i gränder en kille som tyckte det var skojj så han snodde en hojj, men inget som det hjälpte han får ingen jul som är kul men till er andra säger jag : GODJUL!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-12-13 00:22
Hojhojhoj , nu var julen här jag och mina nissar ska åka jorden runt med stulen bärs och klappar till alla barn som varit assnälla så kör jag med speedade renar och svartvita fäljar ger mat till afrika, suspensoarer till asien självdistans till sverige och sniglar till frankrike ja , sammanfattningsvis är jag alltså en god tomte jobbar en månad om året för att sedan sitta i solstolen
time isn't wasted when you're getting wasted .
hallå! kolla hit det är jag som är tomten// jag har mina trädgårdstomtar på tomten// det är inte många som behärskar konsten// så öva dig på att va tomte å kom sen// jag har en lägenhet den kallas för jointen// jag har en kalas-cigarett den kallas för jointen// jag kastar sten mot snuten som ken// ring alltså, å förresten ring sen//
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
HAOW HAOW Finns de några snygga barn här ? // Jag är galen, psykopatiska tomte kanibalen // Jag skär ut rudolfs ena öga // Hjärnknullar renen, bara för att. Jag ville döda // Jag pippar döda, kallar mej nekrofil // Jag har älskat tomtemor, ända sen hon blev ett lik // Mina tomtenissar, snortar upp cocks linan // Bara för att dom tycker om att vara konstiga //
http://www.myspace.com/akaamusik
Jag är tomten om dagen som snortar linor och pissar på lagen har inga renar men en jävla massa kor i hagen har bara några dar att dressera dom att flygga det kan dom torterade nissarna intyga det blir svårt dom e feta med små tjocka ben skulle själv behöva gå ner i vikt men det gör jag när jag skiter i din skorsten hoppas för din skull att jag får en skål gröt annars blir din dörrmatta blöt det blir inga julklappar i år för jag är för senil och blöder ur alla mina kroppshål slutade för länge sen använda vatten och tvål har rakat av mig skägget och börjat odla könshår och släden är ombyggd till en thunderbird ser jag dig på gatan blir min vindruta rödd bara för att skapa julstämmning för mig kollar du för tidigt i jul strummpan använder jag tändare och hårspray på både morsan och dig jajajaja de va nio...
whats wrong with nill?
Tomten är far till alla barn hipphurra! men tomten är i år inställd på incest på juldan om jag vore Tomten skulle barnen slippa vänta sen hade dem gråtit av min ovanliga ränta steppat in den 25:e med gylfen neddragen påtänd och kåt och med ett smile på juldagen skrattat och gormat och antastat alla tills "rudolf" hade slaknat och somnat i min bralla. God jul!
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
Producent
2009-12-18 21:55
Tomten, han hoppar från tak till tak alla barnen glor och tror han gör sin sak, medan tomten han trollar och barnen han ollar, så kommer Rudolf från ingenstans och och tar sin chans, han säger åt tomten att sluta dumma, medans blixten meckar upp en fet och skickar vidare till barnet bredvid så kommer föräldrarna och inser att tomten är invalid, föräldrarna frågar vad gör du här, då svarar tomten, håll käften nu och smaka på det här. Alla barnen sitter skrattandes vikta, för inte fan va detta en vanlig fika på ica. Till er alla från oss alla önskar vi er en riktigt god jul // Arne waise
One Day.
tomten är fet på mer än ett sätt// han käkar allas gröt tills han är propp mätt// sen lämmnar han klappar under granen// efter han våldtagit alla de små sovande barnen// så ger han sig iväg på sin släde i sol uppgången// och sanningen är att detta inte är sista gången// utan nästa år kommer han tillbax när mörkret faller anfaller han där bak// så gör ditt barn en tjänst och tejpa han där bak när tomten landar på ert tak// En god jul till folket !
Hur kan ett gott skratt förlänga livet när tiden går fortare när man har roligt?