c4d vs tokz Tokz ville battla, här är texterna.. Först till 5c4dTokz sluta va min fanboy, lyssna på vad jag sägerhar knullat dig så många gånger på beats att jag fått ryckte som playermåste ännu en gång tänka ut ett sätt att tysta denna viktigpettermen faktan är den att de starkaste du tagit är en påse vixtablettertjejer tycker du är lika mysig som en varbuldså det är inte konstigt att alla vet att du är oskulddet kommer många fula ord ifrån din mun men inget är branär det fulaste du kommit på är ditt egna ansiktejag kammar hem pengar likt en spelautomatdin rapp ger dig ingenting, min ger mig din systers fitta på silverfatdu passar in i rapp scenen lika bra som is i en ökendu är så manlig att när folk vill dig nått frågar dom "ursäkta fröken"du var kaxig på internet, men när du mötte mig blev du helt vitgrabben du kommer aldrig bli skillad nog att kunna bryta min segersvitdu skrev i min gb att jag skulle bi äten verbaltmen nu ser du faktan grabben du blev slaktad totalt.tokzGlider in och dissar c4d med en text som kallas keystyleirriterad av dig kastar jag ut nästa linefine, du är sämst precis som en svag länkdu skulle inte ens få sitta på en avbytarbänknu är jag trött på tjafset ringer på din dörr *plingplong*slår dig i huvudet det låter klingklongkastar ut dig ifrån din balkong, ingen vill ha ditt livpå dig ockar man inte slösa bort sitt salivdags och ta ett nytt kliv, bort från ditt livvill inte va i din närhet då man drabbas av hivplease leave, ta ett nytt initiativmin text knullar dig med ditt mickstativvar positiv, se bra på saken,du behövde iaf inte suga på stakenmen i baken, fick du fett med fröjdnu signar jag ut hoppas du är fett med nöjd.
måste ännu en gång tänka ut ett sätt att tysta denna viktigpettermen faktan är den att de starkaste du tagit är en påse vixtabletter