"Norrlandsguld la jävligt tråkiga rim och jävligt tråkiga dissar, kom med något nytt ?" säger du och röstar på snubben med de mest played outiga rimmen på länge :)första snubben: "jag rullar in på denna cypher som en skateboard" - makes sense, varje gång jag står i en cypher så kommer det ju alltid en skateboard som rullar in, 1-0 till dig. "och jag är lika stor som king kong så jag använder dej som boll när jag kör ping pong " - king kong / ping pong är så played out så det inte är sant "medans dina är lika farliga som musse pig " - hård rad dude, 2-0 till dig "mannen du och din rapp har en låg nivå så jag kör dej tre varv i luften typ som tony hawk" - den mäjkar sense den med, tony hawk brukar ju köra folk tre varv i luften "För du är lika played out som en ut tjatad låt" - du vet tydligen inte innebörden med "played out", minus poäng till dig. 2-0 "Jag skapar kaos och får dig inblandad Langar punches tills du ligger misshandlad" - bästa raden, synd att den sög. misshandlad / inblandad är dötrist. andra snubben: "Om din syster frågar säg att min kuk är hård/" - hård rad yo. 2-1 "Du skulle inte ens vara toppen/ Om du var toppen på snoppen/" - damn dude, awesome. 2-2 "Jag ska sparka dig på smalbenet/" - hårding. 2-3 "Mina rim är bly tunga/ Medans dina är som snubbar med häng pungar/ Bajsar på denna battle för du blev just analknullad/" - denna sög röv som allt annat, om ni inte förstod det var jag ironisk genom hela grejen. denna rad var bara awefull och jag kan inte beskriva hur gay den sista raden är, men visst, jag ska inte lägga mig in i ditt sexliv, omogen är jag också. den raden med "pungar" hade varit bättre om du från början hade säga något om att dina rim var tighta som 2åriga fittor eller nåt, hade varit lite mer finurligt liksom om du fattar vad jag menar. men ni båda behöver träna. träna på; rim, roligare rim scheman, bättre rader för det jag ser nu är inte bra. men kul att ni skriver första grappen får min röst för att han var snäppet roligare
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.