Nelione vs Infinite struggle Sho vi tänke göra en liten battle i lyrics här är textern vi skrev samtidigt oskicka samtidigt till varandra. så ingen fick iförvägNelioneNågra saker jag kan påpeka,(1)Är dit stilFör det låter alltid samma som en sega spelmaskin(2) Är ditt flow, Som låter som en papegojabara härma alla andra, Du borde söka till så ska de låta(3) Är din dumhet, Jamena Tänker du ensDu battlar Nelione Killen som är tung som se mentDin iq och din rapp ligger på samma nivåSå tänk efter nästa gång som du ska släppa en låtFör ända hypen du får. Är utav KompisProppsenså jag.. sparkar iväg dig med mina foppa tofflorDu snackar men är inte så stor på jordenMedans mitt arsenal har gjort ett avtryck i historiebokenDra åt skogen, Eller nej, Du bor redan därSå blow vila i frid tillsammans med din kariärInfinite struggledu ville ha beef mannen men jag sätter stoppja stänger igen truten på wannabe grodan bolldu kan hata mej men kommer falla bakdu är så fattig at du bor nere i norlands kloakja hatar såna som dig du är ju ett svinnja spottar ut dig som en snus utan nikotinhela du är kass du har för mycke lufthans son blir säkert som sin pappa när han har växt uppmen ärligt vad trodde du igentligentrodde du att du är bra? du är som joshan alltså sämstdu vill mätas med mig så du köpte ett måttbandmen blir endå fast som en val på en strandförsta votes till 7 vinner :)