Jag ser rimmen om du syftade på det, inte särskilt grymma rim. "växt känsligt - textmässigt" är rätt weak till och med, i och med att du skriver "växt känsligt", vilket är fullständigt taget ur luften för att få det att rimma lite längre. Om du ska förlita dig på rimmen får du rimma asjävlabra, för det är trots allt så att innehållet spelar stor roll. Antingen så rimmar du skitbra, eller så blandar du bra rim med bra innehåll. Endast bra innehåll funkar tyvärr inte, i alla fall inte för min del. I ditt fall var det halvmediokra rim (dock inte dåliga, förutom det jag nämnde) och lite halvmediokert innehåll också. Om du jobbar på så kommer det nog bli fint, men nu är du inte riktigt där. Det viktigaste är egentligen att undvika total nonsens, som "Tical aka keffa whoa snubben som växt känsligt" och "Jag skoja kompis, du har aldrig nånsin haft stil" (hade ju absolut ingenting med raden innan att göra, så vad fan skojar du om, och när påstod du något om stil tidigare? Du antyder här saker som inte finns, ser ut som att du bara klistrat in något som du skrivit tidigare, utan att försöka få något att höra ihop). Sen är ju " Du kan se mig rulla på gatan som en glassbil" ganska tråkig, liksom, du tror inte att andra har rullat på gatan som (insätt fordon eller rullskridskor eller permobiler eller skateboards eller vad fan som helst) före dig? Inte särskilt bra i grunden heller, inget man fastnar på. Sen är rimmet där (som du antagligen tycker är dope) "nånsin haft stil - som en glassbil" varken onpoint eller särskilt användbart, då "som en glassbil" inte känns så lockande att lägga en bra liknelse på. Kanske lät grinigt, men du har potential tycker jag ändå. Jobba på!