Studs vs C4d
c4d studs, att du alltid klagat på mitt namn de är en skam typ som din snopp, den är så liten så spring iväg o gråt med din man mitt namn står för call 4 daddy, vilket måste va de ända val du har du battlar men hamnar alltid på sista platsen du öppnar din mun, o sväljer hela satsen bollar o leker med studs som en studsboll äger dig, o smeker din mamma med full kontroll den dagen du kom till, ville din mamma stoppa in dig o knulla om dig för dom såg in i framtiden, såg va du skulle bli, o ville ta livet av sigStuds c4d käften du är en rebell soldat i star wars// jag är en jedi/sith detta blir inte fair,fag// jag menar coolfordad, elr vad han heter// slår dig och detta blir beef, jag steker// ända rapparen du kan mäta dig med// det är din spegelbild, hoppas du inser// är du bra? då är jag bäst i världen// du flyter som en sten jag är ädel// inse fakta jag är ädelstenar// och du är en fläderfjädrad// Först till 7..
c4d nästa gång du har `full kontroll` så skriv bättre text, inge hat men jag tyckte inte om någon av era rader , ingen får the vote, ångrar jag mig kommer jag tillbaka:)
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
överdriver vafan skriver du ens för din omogna fjortis? Vote C4d, bättre lyrik
Överdriver, att du ens lever... ditt liv har ingen mening.. att du klagar på vad jag än skriver, skulle jag draupp en json text här skulle du tycka den suger.. du är så jävla fake! csky, thx :)c4d 1 - 0 studs
överdriver: man får inte rösta blankt. det är mot regelboken. c4d: han klagar på allt du skriver i och med att allt du skriver är dåligt... röst: Studs.
Blunted in stockholm
Studs hade bättre rader och flyt. ända rapparen du kan mäta dig med det är din spegelbild - bästa raden Hittade inga bra rim. Star Wars och fair fag rimmar inte.Vote: Studs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med nkwafu på varenda punkt... aaaalldeles för många (och lika många LAMEa dååliga) mamma/bög/kukskämt från c4ds text... enda bra (minst sämst) med hans text var "bollar o leker med studs som en studsboll" - säger ganska mkt om resten... studs var inte heller speciellt bra - det som va minst sämst däär var väl "c4d käften du är en rebell soldat i star wars// jag är en jedi/sith detta blir inte fair,fag//" - dock fuckades de eftersom det itne rimmade.... ingen rimmade bra - förövrigt - studs mindre dåligt. så därför; vote: studs.
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
c4d 1 - 3 studs! Fortsätt vota :) Gussti: utveckla? ge bra kretik lr håll käft :) Nkwafu: tkr ärligt talat min text hade bättre flyt o rim ;P men alla har vi olika smak! tack för att du rösta 80k: vad ska man säga då? känner inte snubben, finns inte mkt man kan säga mer än att döda/mamma/liten kuk/bög dissar... du lägger mkt sånt själv =) mkt förvånande att du gav "bra" kretik! fan, äru lite soft ändå? haha =)
Det är skillnad på döda, kukdissar och DÖDA kukdissar!.. Ya' know wha' I mean?
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
c4d: vem sa nåt om att ja klagade på döda-dissar? jag klagade på mammaskämt - du får gärna leta upp mammaskämt jag droppat här.. vad gäller bög/kukskämt bör de vara finurliga och bra för att jag inte ska vilja avliva personen påengång. inga undantag.mkt förvånande att du gav "bra" kretik! fan, äru lite soft ändå? haha =) what's up with the bitch-talk? jag har gett ärlig och riktig kritik jämt - t.o.m i vår battle.. om du tror det handlar om att vara "soft" elr "hard" o göra så e du ju helt bakom flötet, pojk... utmana mig på en rond 2 om du fortfarande inte kommit över battlen (om de e anledningen till gnället). - i'm out of here
Om man tittar på sakinnehållet i båda texterna så har c4d visst mycket mamma/kuk/bög dissar, men Studs kör varken med dubbelrim och har påhittade ord i sina rader. btw DMAt du glömde rösta ;;))););) keep wotin' whoa! sry för trash
csky; sant - men såg inte så mkt av dubbelrim av c4d heller - dock ett avslutande fint dig/sig-rim. ;) - inge mer trash-talkin' här inne - battlen räcker gott o väl - i'm out
80k, skojjaru lr? :P du ger aldrig bra kretik xD hahhaa du är för söt..
de enda "bra" han la, enligt mig.. var de med spegelbilden, sen va allt bara pladder som inte rimmade :S
BRA kritik (som det stavas) ger jag. om den sen är berömmande elr mer klagande beror på hurdan texten i fråga är... och syftar du på dina texter så har jag inte hittat så mkt positivt att säga om dom... och well; studs var inte heller någon top 100 precis, faktiskt.. aja ska inte diskutera kanske o uppa din battle - lycka till pojkar ;)
Suck nu ska inte jag bråka med nån av er -.- Så jag skriver inget :D UPP!!!
vote ;c4d
Lever livet och det går bra http://www.znapmusic.com/patee/
KUL ÄNNU EN KILLE JAG REDAN DISSAT >.< Ska sluta dissa folk medans jag har battles.
v;cad haha diggade det där med knulla om dig annars hade du bättre rader än studs
c4d 3 - 3 studs Antonionero: Tack för rösten! Njae, va väl mest nånting jag skrev för att få slut på skiten, hade lite ont om tid när jag skrev det där.. ;p
c4d käften du är en rebell soldat i star wars// jag är en jedi/sith detta blir inte fair,fag// Wtf??? Vars är rimmet?
Vote c4d, inte för att han var bra utan för att studs var sämre.
norrland
v; c4d samma anledning som Natten
c4d 5 - 3 Studs Natten & gb, tackar! (:
c4d får min röst
trippi'n on the bums , bomb the system
c4d 6 - 3 studs cmon whoa! keep votin' :D
vote c4d, bättre text
yeah boi!
c4d 7 - 3 Studs Då va de avslutat,