Fiish vs Wiggen 8Bars. 8 rader, 8 minuter.Studs:Jag är ett stolpskott och nu spottar jag på dig som totti//Sedan skallar jag dig som zidane för att jag är fetare än motti//Kan du inte bara hålla käften? visst du har kryptonit//Jag är SJÄLVUTNÄMND superman din synonym//Till keffast i världen wiggen håll käften din nolla//För jag är dubbelt så bra som dej och det blir en åtta// (som mina bars)?Ah jag har vinstprocenten av en skraplost GARANTERAD VINST//Din nolla du är keff och jag gör dig till skallad rensad FISK!Wiggen:Studs, en övermänsklig hjälte, självutnämnd superman. //Otur för dig att jag har kryptonit bredvid pennan i min hand. //Kanske inte är världens smartaste huvud men har iallafall fått visdomständer //Din magkänsla är så kass att den skapar epidemier av mjältbränder.för på whoa finner du inga vänner. Går sorgset hem med gråten i halsen sätter dig ner ochlevererar texter med sämre vinstprocent än en skraplott.Du försöker göra battles till en sport men är inte mer än ett stolpskott.P.S Jag är kannibal :)
Studs:Jag är ett stolpskott och nu spottar jag på dig som totti//
tur att 80 kommer och förklarar läget? :F=C