JohnBlond vs. EiGhTy_K - Rond 2 (English, 20 bars)
Aiit.. you guessed right: dehär e rond två mellan mig och den fattiga riddaren, johnblond. Nej tänker inte skriva blondinbella o sånt här nu, I'm fair - not a child. Såhär var det: John postade battle till mig, och kallade mig feg för att jag inte svarade.. idag fick han mig ändra mig efter att jag sett alla hans uttalanden... dags för en revansch för johnblund, som förlorade sist med 8-0 elr nåt... FÖRST TILL 7, OCH MOTIVERA !! och INGET SPAM . Jag ska inte spamma, men då får johnblund acca det och inte försvara sig om nån ger honom kritik (elr inte säger att han e bäst)... anyway; här e texterna: (och jag försökte att inte svara på hans diss, för att få det jämnare.. komr inte ihåg vad som stod i den när jag skrev) :JohnBlond: eighty-k.. you´re a fucking KURD! / a nerd with lousy words up in the sky flying with birds i pull you down to earth / and for what its worth i give you this info: you´re DAD gave you birth.. on the internet you`re a thug, but outside you´re a bitch / you act like you`re rich but the fact is, you get cash from sucking dick i proove to you fags that i can kick shit in english / i bring it to your chest so you know that you wont win this why cant you just meet me and my friend? / maybe cause you realise it would be the end you`re not a thug, gangsta or a streetkid / you`re a bug, a wanksta, who aint gonna be SHIT i fuck you up! you handed out threats? Ooo scary / i would have more respect in the streets for drew carey (HAHA) if someone disses this battle i wrote / you´re an idiot man.. you shouldn`t even vote.. this dude been writing battle shit for years / i`ve just started and still force this fag to tears how come you`re such a big coward / i picture you looking like a computer-nerd named howard..EiGhTy_K: JohnBitch battlin’ me, is like when Eminem got challenged by Everlast - This dude will NEVER last, he should have just let it pass… Don’t matter if I ignore you – you keep cryin’// You got such cheap style – no wonder if you’re free-stylin’//… Told me “I got more songs AND friends than you on MySpace!” // - Internet geek; life ain’t just about Cyber space!// Emo, you say you write deep stuff, people can relate to// In that case I write “FUCK OFF!” – cuz everybody hates you!// You also bragged about that your songs are more played than mine// At least I’m original – you only got played punch-lines!// If you’re a racist and emo, don’t act gangsta later// - and call everybody that finds you whack a hater// Even if your music was good, you got a whack behavior// Use your head, and do us a favor; go crack your cranium!...// Your mum’s white trash, and a bum like ass// You’re a dumb punk, who was made during a one-night stand// And your bum-father prolly regrets he didn’t wear rubber// The only bright about you, is your hair color!// Oh, you’ve never seen your father?// Suffer from ADD, plus – you seem to be retarded, 24, still at your mum’s apartment// Don’t fuck with the web, you’re not Peter Parker// I just destroyed your career, before it even STARTED! //… FÖRST TILL 7. RÖSTA NU. MED MOTIVERING, UTAN SPAM. Må BÄSTE man vinna, John! ;)
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
"Emo, you say you write deep stuff, people can relate to// In that case I write “FUCK OFF!” – cuz everybody hates you!//" "If you’re a racist and emo, don’t act gangsta later// - and call everybody that finds you whack a hater// Even if your music was good, you got a whack behavior// Use your head, and do us a favor; go crack your cranium!...//" "Don’t fuck with the web, you’re not Peter Parker// I just destroyed your career, before it even STARTED!//…" Det där fick mig att garva, feta rader :)
Bland Johnblond's rader hitta jag inget värt att citera, men sen gillar jag inte rasse-stilen heller.
Vote: EiGhTy_K, du ägde han.
helt ärligt, jag gillade inte någon av era rader... men att johnblond kör rasse-stilen, grävar han sin egen grav haha.. och eighty kan bättre (vet jag) ... men men, kan inte gå härifrån med inge vote så.. vote: eighty
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
vad är grejen?
Blunted in stockholm
MindKaos: hehe, tack ;) 'preciate the feed. överdriver: okej? hahha.. blev själv ganska nöjd; me tanke på alla on-point-rader ;) men tack ändå. Gussti: grejen e att du ska RÖSTA, och inte SPAMMA ;D så släng en röst nu. hoppas alla förstår engelska bara; annars kan det bli svårt ;)2-0 till mig, än så länge. fortsätt rösta.
Måste lägga min röst på 80-K Anledning? Bättre helt enkelt, mer slagkraft i raderna, bättre schema rakt igenom.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Eighty, fyfan asså... lägg sån här energi i en riktig text, så kommer det vara elitnivå - bästa battletexten jag har sett på länge, man kan fan nästan plocka ut hela texten för att den var så bra (yes im serious) John, om du inte har sett mitt pm, så ska jag säga såhär; jag röstar INTE för att hata nu, utan för att Eighty var faktiskt mycket bättre här - jag tycker att du ska hålla dig till det här med 'riktig' lyricism, No offence, som sagt. V; Eighty.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Emo, you say you write deep stuff, people can relate to// In that case I write “FUCK OFF!” – cuz everybody hates you!// The only bright about you, is your hair color!// var bra rader. Inget speciellt bra från Blond. Vote: 80 K
hold your hands in the ayer!
crue: tack mannen. niickees: hehe. tacksomfan; kul att få sån kritik på en battletext =) thanx for votin. gawt: tack du med ;) Då står det väl 5 - 0 till mig än så länge då.. ;) ska inte komma med nåra pikar åt johnieboy; men att jag blev "krossad och förnedrad" av hans diss (som han uttryckt det), är inte ens en sanning med modifikatiooon... hehe. fortsätt rösta!
Ni suger lika mycket, ni är lika löjliga, förvånar mig inte om denna tråd kommer urarta lika mycket som alla andra trådar som inkluderar någon av eighty k och johnblond. Ni två är ett praktexemplar på varför få (förutom p12-p14's) inte gillar detta forum längre. Pinsamt från bådas sida rent beteendemässigt. Jag säger som alla andra, som inte är p12-p14's, ni är 19 respektive 24, börja uppföra er som det också.
V; EiGhTy_K du var helt enkelt bättre än johnblond:P
Maath: Well; detta är en battle.. och som jag skrev i första posten: skriv och RÖSTA (...) SPAMMA INTE. jag kan inte ta ansvar för vad johnblond komr göra, men skrev klart och tydligt; ska inte spamma. så vore tacksam om såna dom DU tog era diskussioner i någon annan tråd; jag har en battle att vinna. och vill du komma nånstans med att säga att vi suger, så battla mig elr nåt. vill du bara få det ur dig; ta det oxå i någon annan tråd. är ute efter röst i en battle, inte kritik på en nattsession. är det något du inte begriper av det jag sa får du gärna messa mig istället; men ge fan i att starta konversationer här, Mr. p 19. TACK. fortsätt rösta nu; och spamma inte ffs. Doose: tack för rösten.6-0 till mig nu... shiznit. ;) peace
ööh.. en fråga till gay-k.. varför lägger du upp en text ja skrev för över 3 dygn sen? ;S
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
jaha ja! eftersom killen skriver en färsk mot en 3 dagars diss gills den inte, den som EGENTLIGEN skulle upp tog admins bort.. jobbigt läge.. nej.. de e ingen undanflykt de e sanning! vissa såg att ja skrev en fett lång på engelska som började ´me: im about to expose.. så.. rösta på ni! haha , dock inget som gills..
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
bara för att vara korrekt: nej john; du skrev denna , du la upp DENNA... och du skickade mess där du skrev att du väntade på svar.. nu HAR jag svarat. stop shakin in ur pants, och FFS SLUTA SPAMMA NU!!!! - tror för övrigt inte du blivit bättre på att skriva på 2 dar... jag svarade på din. precis som du ville. punkt slut, tänker inte svara dig mer här, utan försöker vinna battle nu. vinner jag vinner jag. då får du känna dig besegrad ÄN en gång. SLUTDISKUTERAT MED DIG, BLONDIE. LÅTER FOLK RÖSTA; 6-0 till mig än så länge. kom igen whoa; och försök ignorera hans spammande nu. keep votin ;) peaaace
hahaahah! kolla på pojken :S han svarade på fel diss o e lika glad för de :D de e heelt otroligt.. så du sitter o säger att ja ljuger om andra ja skrev på eng som togs bort? DEN riktade ja mot dig.. du har REDAN svarat på denna! jaa--aaa.. duktig apa.. du kan ju läsa :) nu gäller de att du förstår va ja S K R I V E R oxå idiot
Johnblond tyvärr väldigt intetsägande och ibland osammanhängande text som saknar roliga punchlines. eighty-k.. you´re a fucking KURD! / a nerd with lousy words up in the sky flying with birds - som sagt, varför skulle kurd vara ett skällsord? eighty_k kan inte säga att det var en guldtext, men den är mkt bättre än johns och bland det bättre jag läst med dig det senaste. ofta fina rim, och en del riktigt träffande punchlines.Emo, you say you write deep stuff, people can relate to// In that case I write “FUCK OFF!” – cuz everybody hates you!// - haha, riktigt klockren punchline i vilken battle som helst, en av dom bättre punchlinesen jag läst här i b&c, respekt..Even if your music was good, you got a whack behavior// Use your head, and do us a favor; go crack your cranium!...// - Ganska simpel, men ändå träffande i denna beefen. The only bright about you, is your hair color!// - Riktigt bra och samtidigt personlig. Vote; EIGHTY_K (personligare, roligare, fyndigare och mer träffande dissar.)
ch1ll; hahh, thanx. kul o höra, o som ja sa innan; kul o få en utförlig kritik på en battle-text (som iofs är mer beef-håll, så nästan en diss-text egentliigen..). tack, hursomhelst. okej, inom loppet av nåra timmar har jag, återigen, sopat mattan med johnblund. (varför fortsätta ens, johnie??...)7-0 till mig, och jag har vunnit denna battle oxå. "deja vue", hehe. ni kan fortsätta slänga in röster här; får se om han kommer ikapp ;) liten notis, och den sista i det slaget (så ALLA kan förstå): N E J, J O H N. kolla i andra trådar där du postat denna, blocka upp mig så får du se messet där du skrev denna i oxå.. och du sa jag blev "ägd" av den, och utskämd o krossad o shit.. OCH HUR DU ÄN VÄNDER PÅ DET, TOG JAG DIN DISSTEXT TILL MIG (på engelska), MOT MIIN DISSTEXT TILL DIG (på engelska), OCH LÄT FOLK RÖSTA. OCH JAG VANN. IGEN. utklassad, blondie. HANDS DOWN. Skriver här ENDAST för att tacka för fler röster. hehe ;) fortsätt rösta om ni vill, 7-0 , till mig, EiGhTy_K, eller "gay-k", som johnblond så origineellt hittat på. PEACE out, och TACK alla som röstat så fint. ;) /Obama of Whoa *wavin' goodbye to Whoa's G. W. Bush (yea u already kno'....)* ;)
de e tragiskt hur blinda människor e.. JA SKREV DENNA TEXT FÖR 3 DYGN SEN!! förstå.. den ska inte vara i denna tråd :S jesus christ va korkade folk e! ja ger upp haha.. yeeeeah eighty-k vinner.. han e tung 8 mile battlare, han skulle läätt äga både math hoffa & iron solonmon .. han e grym! han lägger även upp fett många låtar där man hör att han kan rappa oxå ;) NOT.. ni som röstat gjorde de på fel text! ta o inse.. den som VA menad hit blev borttagen för ja gjorde nåt litet minimalt fel.. (b
(buhu) hur som helst! me den texten ja skrev hade ja totalkrossat den livrädda bangaren gay-k .. de e fakta..
du har aldrig, hade aldrig och kommer aldrig kunna skriva en battletext som kan matcha den här. det är ren fakta, tyvärr. så sluta skylla på saker för sista gången, det gör dig bara till en större förlorare än du är. det ligger så fruktansvärt mkt sanning i dessa ord att varenda jävel ser det, om det så var din mamma som läste detta. nu är jag lite trött på det här faktiskt.
hur faan vet du de om du aldrig såg texten som admin tog bort?!? eru sprängd i skallen eller? :S SHIT
I picture you looking like a computer-nerd named howard Haha jag diggar avslutet som fan!
Follow me for the funky behavior!
jag såg texten, innan tråden blev låst. och jag vet att du inte kan matcha denna texten, du har helt enkelt inte tillräckligt med skills, speciellt inte på engelska.
ch1ll; word up. antar att du menar att min text var i en helt annan liga, och att efter att ha sett (OCH hört) totalt 20 olika texter från johnblond, och sett hans battles (som han åkt på smörj i, varenda en), så kan vilken fågel som helst bedöma att han aldrig - aldrig - skulle ha en chans mot mig i battle.. SÄRSKILT inte på engelska.. OAVSETT huur seriösa vi ska bli. ingen chans, johnie.. du är helt okej på att skriva blödiga "kämpa-på/kriga/ge-inte-upp"-texter.. men när det komr till beeftexter, dissar och battles... som sagt - don't quit ya day job (själva uttrycket aså; inte bokstavligt, hehe.). IGEN; skulle uppskatta om johnblund skulle sluta spamma så in i helllllvette. du har redan förlorat; vill du ge igen o ha en till "revansch" (kan inte rekommendera, men,,): skriv en disstext åt mig i lyricism då. go ahead, boy. ... men påstå ALDRIIIG att du kan "totalkrossa" mig i battle när jag just gjort det med dig 2 gånger i rad, ... vill du se min "fina kritik"; kolla i denna tråd, (har ingen länk från lunar, tyvärr...). inget mer tjafs nu, inte i den här tråden iaf. kom igen; jag skriver inget mer om dig här om du kan acceptera dig besegrad, igen. bra.funkyB: okej? hah.. du får gärna motivera fram en röst oxå. ;) 7-0 till mig, fortsätt gärna rösta. spamma i mina mess om ni vill, men inte här. bra blondie. PEACEE alla andra ;)
johnblond alltså vad är du för rappare? ger whoa bilder där folk gillar din jävla skit musik som ingen *som är normal* på whoa vill lyssna på efter alla battles du förlorat ( som te x det här o allt mot studs o skit resten ) jag har hört dina låtar du kan rappa men du är jävligt dålig textskrivare o din studio kostar högst 500kr eftersom du köpt allt på netto o lidl din fjant. o jag tycker att du borde föreställa dig en bild där du snakcar skit om kurder som i sin tur finns 2-3 kurder alldeles framför dig ! det skulle va sjukt eller hur töntjävel?
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
Du suger kuk, inse fakta fan... Hört talat om något som heter kompisprops? Vad fan tror du folk kommer skriva när du skickar runt dina låtar till folk och beeer dem att lyssna på dem? Mhmm. Tror knappast att nån i Fjärde Världen ba' trillade in på din gissabajset-sida och kände att han ville kommentera någon sjuuuukt medelmåttig netcee. Och de fjortonåriga tjejerna på Lunarstorm som kanske inte du har bett kommentera (antagligen har du gjort det dock), men som gör det ändå - Alla vet att fjortisar inte har något i huvudet! (som du dårå). Reflektera över det nu Albin (johnblond), och kom inte med ett svar som "ÖÖÖH, jag har fått jätte-bra kri-tik på mina teckster", för nu har ju jag faktiskt tagit min tid och berättat för dig hur det faktiskt är.
Blunted in stockholm
Fortsätt rösta gott folk. han är bannad nu; så det blir inget mer spam. Uppskattar om ni fortsätter rösta med motivering. ;) 7-0 till mig än så länge. peace
Kom på att jag glömde lägga min röst! Eighty k solklar vinst.. Big up!
Follow me for the funky behavior!
Jag röstar på eigthy. fast jag knappt han komma in i tråden innan han vann, vilket va synd O.o
Vann inte johnblond? ;) Grattis 80-k, du krossade en snubbe så hårt att han vart bannad från whoa. Haha inte många som lyckats med. Skrattar så hårt just nu haha fy fan.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
FunkyB: tack för rösten. Studs: hahah. en i min klass ska inte ens battla någon i johnblonds "klass"... i tried to avoid it, but bitch annoyed me! hehe ;) tack för rösten, hursomhelst. Crue: haha. :D tack mannen. sant sant. han skapade nytt konto "lucifer", och "hotade" mig i mess... men den va oxå bannad när jag skulle kolla den ;D. lite trivia/kuriosa: johnblonds förra nick, john-blond, hade oxå blivit bannad tidigare... så nu har killen lyckats bli bannad TRE GÅNGER. det förklarar mkt om honom som "seriös lyricist"/hans tankesätt och musik överhuvudtaget. =) 9-0 till mig nu. fortsätt rösta, för skojs skull (= peeaace ;)
du såg att ja adda din lilla msn där du har 3 kontakter! din fega mammaknullare, visa dig ute.. säg vikken skola du går i och ja kommer dit.. tro mig! vart bor du nu? vågar du säga? eller rusar du DIREKT till dina whoavänner som hjälper dig så du slipper va ensam.. din lilla smutsiga rädda fjant! Han hota mig också, lucifer right?
du såg att ja adda din lilla msn där du har 3 kontakter! din fega mammaknullare, visa dig ute.. säg vikken skola du går i och ja kommer dit.. tro mig! vart bor du nu? vågar du säga? eller rusar du DIREKT till dina whoavänner som hjälper dig så du slipper va ensam.. din lilla smutsiga rädda fjant! Han hota mig också, lucifer right? Fyfan, detta är det löjligaste jag har sett, en kille på 24bast som hotar en kille på 12?
....Pinsamt
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
hahaha. omg... vad vill han bevisa genom att slå en 12åring? mod? manlighet? god damn... aja, tacksam om ni inte spammar för mkt. blondbitch a.k.a lus-ifer e bannad =) iaf tills han reggat om sig; men det märker väl våra inkorgar (se: mordhot). inget spam nu guys. 9-0 till mig. fortsätt rösta,
10 jan 2009 18:29 Wassup man! Älskar dissen till bimbo-bella :).. Skulle uppskatta om du gled in på min sida och lyssnade på några låtar från min kommande fullängds-skiva, du kan också tanka ner mitt första mixtape längre ner på sidan.. Peace and love / John Blond HAHAHA :D JOHN BLOND SLICKAR RÖV PÅ RMK;D
In that case I write “FUCK OFF!” – cuz everybody hates you!// You also bragged about that your songs are more played than mine// Even if your music was good, you got a whack behavior// Use your head, and do us a favor; go crack your cranium!...// Your mum’s white trash, and a bum like ass// You’re a dumb punk, who was made during a one-night stand// And your bum-father prolly regrets he didn’t wear rubber// The only bright about you, is your hair color!/ -HAHAHAH Don’t fuck with the web, you’re not Peter Parker// I just destroyed your career, before it even STARTED!//… ja, allt det var bra.. lite smått roligt, och du kan ju se vilken jag tyckte var den roligaste raden anyhow :).. v; ejjtykejj
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Studs: nuthin' new, dawg. he's been on my dick for a week now.. DMAt: hehe, tack för utförlig feed. verkar som att detta är min mest framgångsrika text här, haha. yeaa - tack för voten oxå ;)10 - 0 till mig nu. synd att johnponken blev bannad - hade varit kul att få se hans "senaste" engelska disstext till mig, som - enligt honom - skulle "totalkrossat" mig. Får nöja mig med att göra det med honom istället, i denna =) fortsätt slänga in röster ;) peaace.
ville bara titta in... och lägga en ros på blondies grav... :( 10 - 0 till mig, fortsätt gärna rösta ;)