Ch1ll vs JohnBlond [beef, 16 bars]
Ch1ll Du ville beefa, bordet är dukat för middagen och jag tänker käka grillade "Fattiga Riddare".. (AAAA) vi tar det här från början; ditt crew är jävla töntar och din brud är anleding till att vissa tvingas bära slöja Jag passar på att salta sår, och lämnar dig mer nere än Johnny Depp.. MED DOWNSSYNDROM!! du blev mobbad från start och krossad verbalt när du kom med korkade bars och hållning som en banan Kollade din låtlista och en fråga dök upp - är detta en riktig myspace eller "Gissa Bajset"? Sedan rimma-cyphern är ditt självförtroende tappat i bitar och du ser fan ut som Brother Ali fast.. med anorexia! sen snackar du skit om eighty för att han är Muslim jag själv tycker som i Nalle Puh: Nassar är svin john är snubben som tror att han är kunglig och cool men är som ett tåg, inte så tuff som han tror... nu förlorar du stort mot ett lyriskt geni min vän dra nåt gammalt över dig, typ dina liknelserJohnblond (A.K.A Fattiga Riddaren ;) använder denna tråd för att äga lilla chill / alla här inne vet nog va den jäveln vill ha ett socialt liv, fullt me lycka o spänning / fast sanningen e: snubben går runt i smycken + klänning en fjant som blev mobbad som barn / jobbat sig upp från att ha blivit nobbad av ett volleyboll-lag till att bli robbad på stan du kallar dig chill pga att din rapkarriär e så lugn / gör du en låt e den som en iskub, min blir mer som en vedugn fråga runt, vem av oss som fått mest kritik / ja har fått bäst kritik, du e bara en äcklig skit som fått keff kritik du e säkert en sån som dricker hennesey för att va tuff / fast din verklighet e: 2,8or från statoil + chinosjeans från uff du kan komma, men du e troligtvis som stillsamma hav, du vågar dig inte hit / du ska plågas me kniv, drogas av weed sen till sist itusågad i strid droppar en 16 bars mot en kille som leker veteran / du blir knäckt ida av john blond aka hiphopens näktergal Ingen svarade på den andras. Votes till 7 . Langa motiveringar!
V: Ch1ll Även om du inte var i närheten av att prestera så bra som du kan så vann du, "eeeeeasy". Bättre rim, roligare rader och hårdare dissar. Men som sagt, detta var inget att jubla över direkt. ;D
chill säger du att dom som bär slöja har ngåot fel? haha du är rolig.... johnblond la raderna på 1 annan tråd o du kopierar det han skrev till det här... och eftersom han la raderna före borde han fan vara först så inte folk tror att han svara dig, och var si o så... my vote går iaf till JOHNBLOND . på grund av bättre rader
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
1-1 da.. tack man! lovar alla här inne att killen tar hans battles på högsta allvar, medans ja sitter o gäspar o kliar pungen när ja skriver haha
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
överdriver P14 w00t?
--------------------------------------------------------------------------------
Säger som jeppe, ch1ll smekte johnblond men underpresterade.
och du ser fan ut som Brother Ali fast.. med anorexia! - HAHAHAHAHHAAHHA. Real maddafakkin' talk.
Johnblond,
dra nåt gammalt över dig, typ dina liknelser
våt: ch1ll
Blunted in stockholm
är chill våt?
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
chill säger du att dom som bär slöja har ngåot fel? haha du är rolig.... - nej, är du för dum för att fatta punchen?
johnblond la raderna på 1 annan tråd o du kopierar det han skrev till det här... - japp, efter att ha sagt det till honom. han lade raderna i någon annans battletråd, och det var ingen cypher. just därför lade jag våra två texter i en ny tråd där just detta kan röstas på.
och eftersom han la raderna före borde han fan vara först så inte folk tror att han svara dig, och var si o så... - det jag skriver först av allt är kart och tydligt: "Ingen svarade på den andras"
tack för rösten! vill gärna skippa skitsnack i tråden, men var det något mer?
2-1 om ingen insisterar
Regel : När du vill battla någon Battles SKA vara uppgjorda innan så båda parter är beredda på att släppa sitt material. det finns regler för dig med din fula gris.. ajja, skriver inte mer här men får se vad som händer haha
först och främst: överdriver - LOL11!11ettett, osv, på dig. and i don't even play cs.. -.-
okej, tillbaka till verkligheten.. måste hålla med jeppehehe, och antagligen 99% av whoa;
Ch1ll smiskade upp johnblond (inte oväntat dock)...
johnblond var bättre här än i hans och min battle; men ch1ll hade mkkt roligare rader.. :
Du ville beefa, bordet är dukat för middagen och jag tänker käka grillade "Fattiga Riddare".. (AAAA) hahah.. fick mig halvskratta på en gång. skön opener.
Sedan rimma-cyphern är ditt självförtroende tappat i bitar och du ser fan ut som Brother Ali fast.. med anorexia!HAHAH. fuuck. like a slug to his dome, haha. att inte jaag kom på den , haha ;d
sen snackar du skit om eighty för att han är Muslim jag själv tycker som i Nalle Puh: Nassar är svinskön,... kul me namedrop oxå ;) men kan jag passa på att säga :
NEJ Johnblond, jag ÄR INTE MUSLIM. Det är dock sanning att han kallade mig "äckel muslim" (jag vet, han skrev med särskrivning...)
och att man kliar pungen när man skriver battles är iingen ursäkt till att man blir smiskad som en matta..
VOTE; Ch1ll
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
överdriver är sjukt dum eller johnblond "jobbat sig upp från att ha blivit nobbad av ett volleyboll-lag till att bli robbad på stan du kallar dig chill pga att din rapkarriär e så lugn gör du en låt e den som en iskub, min blir mer som en vedugn" nobbad av ett volleyboll-lag? var är det roliga? och drogad med weed? buhu inget kul från johns sida.. mer nere än Johnny Depp.. MED DOWNSSYNDROM!! - ganska bra överlag bättre rader från chill så vote chill
hold your hands in the ayer!
Överdriver som sagt skrev jag till honom innan jag lade upp. han uttryckte ungefärligt: "okej vi kör battle, du mot mig" osv. ett x antal gånger innan jag lade texten. vad angår detta dig egentligen.. bra, skriv inte mer. tack för rösten! RÖSTA SÅ VI FÅR DET ÖVERSTÖKAT SOM ETT TONÅRSRUM!
Jag röstar på Ch1ll. Raderna var bättre och roligare än Johnblonds. Roligast var "du ser fan ut som Brother Ali fast.. med anorexia! "-raden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja e som en rymdraket, chill e som en smällare / ja e den enda här inne som skapar underverk som barnafödsel i en källare......... gammal punchline från mig för övrigt! la in den på skoj, för att visa sopan att han aldrig kan komma upp till min nivå.. eftersom han e dåligt utbildad som en trasig skärm på drive-in-bio HAHA!
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
v; Ch1ll gillade ett par av dina rader, men dock underprestarade du.. - är detta en riktig myspace eller "Gissa Bajset"? haha fetaste! Johnblond hade i överlag tråkiga och playade rader, med punches som är rätt så intetsägande har bråttom så hinner inte med mer ingående.. fred
oneeeeej.....
ja e den enda här inne som skapar underverk som barnafödsel i en källare......... han e dåligt utbildad som en trasig skärm på drive-in-biodom där "punchlinesen" är mer "långsökta än usama bin laden. -.- och nej - ingen punch, kom på den medan jag skrev. inget jag briljerar med... GOOOD those were LAME, man.. sjunk inte mer nu..
sorry för klotter, men i do what i gotta do, in this case - some maad EXPOSIN'.
Johnblond jag håller just på att bevisa att jag är ÖVER din nivå, dumjävel. sanningen är att du får ta och installera en jävla hiss om du ska komma upp till min. kan btw också recycla några rader:Vem jag är? - Jävla fitta du borde veta bättre den som stickar tröjor av dom röda trådar du letar efter Och anledningen till att du aldrig haft en tjej är att ditt acneface har fler utslag än en drivingrange men nu var det ju inte fråga om att recycla gamla rader, utan vem som vinner battlen.. fast alla dina punchlines är ju gamla, som sagt ;)cyphra inte mer nu, låt folk rösta och stäng igen kakburken.. det är snart över, snabbt och smärtfritt ;)
och din brud är anleding till att vissa tvingas bära slöja vad menar du egentligen? ;P "din brud är anledningen till att vissa tvingas bära slöja?!?!??!?!" slöja som bla muslimska kvinnor bär, menar du då.. ah näe, jag fattar inte.. makes no sense to me. är detta en riktig myspace eller "Gissa Bajset" -skrattattack.. dra nåt gammalt över dig, typ dina liknelser -hyffsat slut ähhh tog bara ut chills rader nu, för trött och orkar slösa mer av mina dyrbara knapptryck.. puss btw; vote C -> forts Spoiler h1ll
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Jag tror han menar att hans flickvän är så ful att hon måste bära slöja. Hoppas jag inte är alltför mycket ute och cyklar?
Blunted in stockholm
Tyvärr John, Ch1ll är flera nivåer över dig. V; Ch1ll
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Gussti satte huvet på spiken! fortsätt gärna rösta och ge lite kritik! :)
V: Ch1ll behövs väl ingen motivation hoppas jag
tack böjs. nu står det 9-1 , men vi kan fortsätta låta det droppa in röster, gärna med motiveringar!
Lilla du, det krävs mer än ett femtontal järn och en sexa jd 2 på natten för att det här ska se ut som annat än en enkel seger för chill.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
11-1 kan jag ju säga, måste jag ens motivera? XD battlen jag väntar på nu är fan mellan gussti och johnblond. kan ni inte bara göra en battle mellan varandra? Asså då har jag nåt grymt att skratta åt, och för att göra det jämnare, så kan vi låta destructor vara med på gusstis lag, då blire ju ganska jämnt iaf :-)
var bara tvungen att titta in
Studs P12 : Jag hoppas verkligen att du menar tvärtom...
Blunted in stockholm
Jag syftar på att destructor kommer tynga ner dig, så jävla mkt. för johnblond, kommer skriva såhär: Min lagkamrat gussti han äger// Jag är jättebra, fast jag ljuger... typ
Eller så kan vi ha lite roligt att ha en massbattle? John kan ju ha Proclaimer på sin sida så har ni en chans iaf.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
niickees; funderade faktiskt på det! typ jag + nåra till.. mot johnblondinbella, destructor + kankse nån mer (som grabbenpådicen). elr nåt ;) - "förlorarna lämnar whoa" :D
EiGhTy_K.. holla om du vill att jag ska slita ut snubbens inälvor verbalt. : )
jeppehehe; haha ;D om nån kan prata med johnblond och dampbarnet distractor, samt övertala dom till 8 bars elr nåt var, så kan man ju köra 3 mot 3 (de får ragga nån P12a från kompislistan elr nåt då). och jag är gärna på skämtkonceptet jag nämnde (men som kanske e bäst för alla..); "först till 7 - förlorarna lämnar whoa". och komr det bli nåt - så kanske jag tar det på svenska t.o.m.. peace ;)
jag skulle vilja va med o knulla johny
limp du kan inte knulla nån , drömmer du nu igen??
0 523
Jag, perspectice, limp, .. niickees? vi e 4 då.. grabbenpåmicen e du med, kan du fixa upp me johnieboy o defucktor?
johnblond o defucktor taar er själva , ska battla nån annan ..
0 523
banga du ur haha fega fjant!
0 523
2 mot 2.. ja o des! vikka 2 snorungar möter vi? svenska.. börja ni sophögar
LOL... jeppehehe, ska vi rövknulla dom en gång för alla?... vi låter dom börja, sen svarar vi inte på deras utan gör en självständig.. så det blir så jämnt som möjligt ;) ren fakta vi kan dissa dom för: destructor bytte bild till den med en pistol på, och sa åt mig att "kolla min bild" .. typ för att göra mig rätt... greeejen e.. DET LIGGER SOFT-AIR-GUN-KULOR BREDVID!! LOOOOL... killlen tror han e gangsta för att han kan hitta en bild på en leksak på google.com .... HAHAH.... johnblond, du har redan blivit UTKLASSAD i två battles.. inte besegrad bara.. UTKLASSAD... varför plåga sig mer sådär? hahaha...
ren fakta vi kan dissa dom för: destructor bytte bild till den med en pistol på, och sa åt mig att "kolla min bild" .. typ för att göra mig rätt... greeejen e.. DET LIGGER SOFT-AIR-GUN-KULOR BREDVID!! HAHAHAHAHA! det är sånt som gör whoa så jävla väääärt!
11-1 ,, en del som inte röstat som vart i tråden, släng en vote bara!
jag ser f.ö. gärna att jeppe piskar dom i en 2on2.. han hade tagit dom själv, men låt eighty vara med :)
tycker du inte resultatet talar lite för sig självt, john? ;)
ch1ll: hahaha.. du ska bara kolla dests nya tråd om mig i B&C.. han verkar inte begripa va dehär är för forum ;D hahah.. nej ingen 2 mot 2 , dom ville inte... så vi ska göra en massdiss åt dom istället och posta i lyr.forumet. vill du lägga 8 bars svenska så messa till mig sen nån gång or sumptin. vann min battle nyss typ ,med 7 -0 ;) peaaace
v; ch1ll, utan tvekan :)
Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //
Vote Ch1ll Flera nivåer över JohnBlond som dessutom gör bort sig i tråden =))
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det ch1ll menar i texten är att johnblond vid flera tillfällen skickat mess till mig där han smutskastar muslimer, kurder och andra utlänningar... här är ett exempel på vad Johnblond messat till mig (bli inte arga, han e inte riktig rasist; bara smygrasse):Johnblond, igår, 1:19: sverige bombar iaf inte barn o kvinnor o stenar dem till döds som ni gör i era äckliga smuts länder! de e sanning så lacka inte.. de e sinnesrubbade lagar o regler i mellanöstern i vissa länder, du klagar inte på kurdistan eller hur? de e vackert o lugnt där eller? well mothafucka! move the fuck back then..
Otroligt nog så har han ändå en poäng i det han säger EiGhTy_K. Väldigt klantigt framförd åsikt dock. :>
kan va för snubben lägger sig i alla trådar på hela whoa, hotar min kompis o vill slåss mot han! MEN när han får svaret att han vill ses.. så bangar han ur, klart som in i helvete att ja inte e rasist era pulver! ni vet inte alls va ja umgås me för människor o vart dem kommer ifrån, behöver inte gå in på de, de där e bara sanning som ja skrev, gay-k e iaf rasse mot svenskar på riktigt.. satt o skrev att söder e ett riktigt swedi-ställe.. hm! bor han här? dude.. ta reda på fakta innan du låter fingrarna vandra på tangentbordet...
...och därför behövde du skriva "Gay-k is a fucking KURD!" i din diss, som om de vore något negativt
hold your hands in the ayer!
sett killens profil bild? :S klädd till en terrorist!! o hatar usa, ändå lyssnar snubben dagligen på rap från USA o RAPPAR även på amerikanska, kom inte me nåt politik shit nu bara! kräks på de, e trött på den debatten.. han tror han e nästa houman men kommer aldrig nånsin komma i närheten av honom..
13-1. "raderna talar ju för sig själva som en skitzofren"
*springer snabbt o hämtar papper så ja kan torka alla tårar pga att ja förlorade en battle* :(
Förlorade... jaa finns olika sätt att se på saken