Mephisto vs Vixo
(för informationens skull, Dicknick var endast ett randomnamn jag använde medans jag letade efter ett riktigt nick)
Vixo: Dick vill inte ens röra dej med ett spjut Varför? , För att du har namn som en kuk Någon som dej kan inte vara rak Jag knullar tjejer, Du tar kukar där bak Ingenting som jag kan konvartera Det du gör på din fritid är att onanera Jag ger bara det dej bara det du bad om att få Vixo kan abousult ingen slå Fuck it limmet fick mej o känna mej magisk Jag kan se att du är människo arten tragisk Nu har jag knockat ner dej till mina tår Jag vill bara önska dej god jul , och gott nytt år!
Mephisto:
Får grova kväljningar direkt av bara anblicken av dig // Men det är en annan sak, jag lägger satsen i ansiktet på din tjej // Din jävla gangster, ojdå ojdå, tuffingen har snus-näsduk // När spottet är slut fyller jag din lilla kuk med krut // Det här är tvångs-lobotomi, Ångest och sodomi // Böj dig ner till mitt rövhål, nu jävlar kommer det skit // Mitt obscena versformat, hela min stil är vrickad och sjuk // Jag rullar fram i min glans, dubbelt så omnipotent som Gud // Mitt namn är Mephisto, jag slaktar ner dig bland alla dom andra sären // Voi vittu, jag kastar en atombomb som värme i den kalla världen // Min talang är fullständing, din är inte ens halvdan, jag våldtar verbalt // Har nån en tändare? Ska rulla killens fläsk som rizzlapapper över en julgran //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|