hahah fin bild förresten, posar framför kameran med kepsen bakofram, tufft. riktigt tufft.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-01-02 03:25
DICKHEAD! 4-2 står det nu till Mephisto (?) , utgå från det här för den första voten på Sativa var bara larvig. Dom andra räknas ändå, även om dom tycker att sativa sög. Så kom igen nu, finns 5 röster kvar att slåss om!
time isn't wasted when you're getting wasted .
hahha du hade ej sagt så om du var här^^ ,, om jag e så dålig haha så kan du inte vinna över mig i detta battlet haha
Moderator
2009-01-02 12:23
Asså bara sluta vara så jävla kaxig, du kunde inte ens bygga upp en text så den är läslig, du rimmar ju förfaen knappt. Dom gillar dig inte, dom röstar på dig bara för att jävlas med Dick.
word mannen :) och tack för voten. 4-2 ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aha okej så du tror att alla röster e ivärlden e sanna puh, welcome to the hiphop, ingen människa e sann här
HAHAHAHAHA "welcome to the hiphop" hahahahahah 4-2 sluta kaxa så mkt och ta din förlust med heder istället för att skämma ut dig så grovt
HAHAHAHA "bestard" lär dig räkna votes, eller ska jag göra det 4-1 eller? nej nu är farbrorn snäll mot lille sativa vettu.
seriöst. jävla snorungar.
Blunted in stockholm
HAHAHAHAHA "in your ass mf"
welcome to the hiphop, ingen människa e sann här Välkommen du till Internet där inte allt går till som Du vill eller jag, eller Dicknick eller Obama eller Reinfeldt eller NÅGON...
Welcome to the hiphop? Jag börjar undra om du ens vet vad hiphop är??
Aja, det kan stå 1-0, 4-3, 100-99, skillnaden är ett poäng och om ni bara kör till fyra så står det 4-1, 4-2 eller 4-3 och då har ju Dicknick VUNNIT!
Lär dig acceptera skiten
The only time you feel alive is when you're dead
Jag röstar på sativa. Väljer att inte motivera, om någon har något emot det så kan vi ta det via pm och inte här.
"Is that art? I don't know, I'm not an art critic. But I can sure as hell tell you that it's a crime!"
är det 5/6-3 till mig nu eller nåt? aja, vi avslutar denna battle hursomhelst, för många omogna votes, för mkt käftande bla bla bla, sativa ta en förlust nu.
5-4 står det vill du avsluta när vi ska köra till 7 okej banger
haha, du vet själv hur poängställningen egentligen är, så. banger? tänk lite pojkjävel, vem har vunnit den här battlen? precis, käften, du är bara ledsen för att du inte får knull =)
så mkt knull jag fått kommer du aldrig få i hela ditt liv
hahah, eller så är din morsa det närmsta du någonsin kommer att komma ett ligg.
du är 13 år, du har fan inte ens fått pubis. och så jävla ful du är förstår jag att ingen vill ha dig, miffojävel.
ahha du skämmer bara ut dig själv när du snackar om just dig själv^^
HAHA snackar jag om mig själv när jag säger att du är 13 år? hahah, btw varför fegar du hela tiden ut när folk frågar dig om battle, hahahah
dicknick var mycket bättre , vote på han!
Jag är turk och jobbar 18 timmar om dagen
jalla varför jag bangar när de frågar??? liksom jag sitte nt framför datan 24/7 som du jag ahr ett annat liv oxå
7 votes på mig nu, så, lägg ner. alltså, du snackar ju massa skit om att battla är ditt liv osv, men du har kört i några få battles som du förlorat stort, sen frågar folk om du vill battle, och du fegar ur stort. har märkt att du har haft god tid vid datan att sitta och käfta med mig, tar kanske 2-3 minuter så har du färdiga rader till en battle om du är skillad nog.
Röstar på dicknick
aahokej
Sativa din lilla fitta, använd inte arabiska ord. Du är svensk, fy skäms på dig blatte-wannabe...
saint08 Men du som förmodligen varken är amerikan eller britt, eller från något annat engelspråkigt land heller för den delen får slänga dig med engelska ord hur du vill? Osar fan lite dubbelmoral här...
"Is that art? I don't know, I'm not an art critic. But I can sure as hell tell you that it's a crime!"
sativa lek inte al-qaida på whoa, bara allmänt fel
haha jag spränger dig som al-qaida
hahah gör det då istället för att vara tuff bakom skärmen. precis, du leker något du inte är
Moderator
2009-01-06 01:22
LÅS TRÅDEN Det är avklarat, banna Sativa när vi ändå håller på , inte sett jobbigare unge på år och dag.
aldrig hört sannare ord
ramuz står ju nt heller bakom dicken 24/7 då kan vi lika gärna ta väck hans röst eller?
Moderator
2009-01-06 12:58
Jag tror nog faen att om varenda en här på whoa skulle stå bakom någon i den här tråden så skulle alla stå bakom dicken. Läs igenom alla dina inlägg förihelvete, du tror att du är någon jävla internetgangster, jag vill bara ha väck den här tråden för att den är avklarad och att du är så sjukt jobbig och töntig. Bara fatta att du förlorade och öva mer till nästa battle du gör istället.
ramuz hahaha internet gangster haha om du kallar det gangster vet du ej vad gangster e haha
Moderator
2009-01-06 13:53
Jag har inte sagt att du är en gangster, jag sa att du tror att du är någon jävla internetgangster dumhuve. Bara stick härifrån och smutsa inte ner sidan mer.
Gangska - Hur kan du vara så säker på det? Du vet ju inte vart jag kommer ifrån? Precis...
Saint: Ditt namn tyder på att du är från typ Irak eller liknande.
vh: Vem e du?
Jag är en kille från Stockholm, närmare bestämt 127 (i Vårberg). Jag har rappat sen Januari 2007 och jag älskar det. Musiken tar upp nästan hela mitt hjärta och musiken är min fru och jag kommer ALDRIG att svika musiken för jag älskar musik. Själv kör jag Underground, Hood/Street och Gangsta-rap. Jag rappar mest om mina känslor, om mitt område, om mitt liv och allting som händer runt omkring här och mig. Det är inte så att jag kör skryt-rap men ibland kan jag köra ett par verser utav just det. Kan väl fan inte bli så mycket mer svenne?
Troru ja e svenne?
Sativa_: haha du bajtar ju från Mr markus, jävla sopa!!!!!!!!!!!!
I am going to attempt to drown myself You can try this at home,You can be just like me.
haha, battlen är avgjord sen länge :) så sorry sativa
dicknick, röstar på dig ;D
Det här är verkligen årets battle... Dicknick har vunnit va?