Sativa_ vs Representanten! Vote till 5! kom in och rösta!!!
Sativa_ Haha haha … En fråga innan du sätter svar på tal men hur känns det att bli tagen analt haha . Du kallar mig fitta men hur kan du dissa när det inte vet var det är, Du är lätt ireterande som myror på en picknick men du kan inte flytta precis som titanic så kalla mig isberg representanten för jag blir skitarg för detta är sverige mannen o inte 8mile. Så jag kan inte se dig som hotfull du trillar omkull o blir inte av med mig precis som din oskuld . Haha. Du tappar andan när jag släpper mina rader för du e efterbliven typ som kvarglömda saker, För du hör inte hemma här Hiphop branschen kommer slakta dig jag svär , Så representanten försvann men svansen mellan bena - Representanten Representanen orddödar dig som om det vore boxningsGympa , Bär mina tunga rader och du faller ner på rumpan , titanic.. shit du måste vara fet & väga för mycket, Du försöker smyga dig på mig men av dig jag känner lufttrycket , Ditt "haha" sabbar dina texter som radiovåger på inspelningar, Och Du är FETT FEEET men hör fortfarande till alla Små Vekingar, Har skrivtorka,Min text är papper & jag torkar bort din som om det vore bajs! Medans jag Är skicklig å het är du Obegåvad och Is kall Som "AtaLantis Ice". RÖSTER TILL 5! (Inlägget flyttat av Mabande 2008-12-12 22:21:50)
Lilla fia pling plong.
limp^^ han kan ej inget haha, han läser snet killen alltså ahha
Rättade till saker.. dom blev fel eftersom jag skrev för snabbt.. "Atlantic ice" och "Du försöker smyga dig på mig men av dig jag känner AV lyfttrycket, "ditt "haha" sabbar dina texter som Ljudvåger på inspelningar" Så då var det rättat.
Lilla fia pling plong.
"o blir inte av med mig precis som din oskuld. Haha." Redan dragen. Av motti tror jag
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
"andra-sidan" den punchen är redan dragen ja!
Lilla fia pling plong.
andra sidan ^^ konstigt då finns det många rappare som använder det vet andra som oxå gör det
BÖRJA VOTA! NU FFS! Och tjata inte om att battlen ligger på fel tråd. har bett en admin att förflytta den till " battle & cypher "
Lilla fia pling plong.
vote; Saliv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
båda var wack så in i helvete, men min röst går till representanten, just pga att sativa_ inte ens kan skriva rader som rimmar korrekt (inte för att "gympa" och "rumpa" rimmar, men ändå), och hans JÄVLA "haha"! helvete asså :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han är väll stockholmare eller nått som inte kan säga gympa utan säger "jumpa"... grattis, och sthlm säger att de pratar riksvenska..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
jAG SÄGER "JUMPA" men stavade det korekt... 1-1 iaf....
Lilla fia pling plong.
"wack så inuti helvetet" lägg av det finns väre din jävlasopa.
Lilla fia pling plong.
nog finns det värre, vadårå? du kallar mig sopa, ska vi dra en battle så ser vi vem av oss som är sopa på riktigt?
hahaha sure langa bärsen!
Lilla fia pling plong.
Dicknick14 hah så ful du e jag svär ahah
dig våldtog jag i våran battle så du ska inte säga nåt! ;) representanten, bars på väg
v:Representanten
Make Love Not War!?
2-1 till mig! Tack för rösten beyz!
Lilla fia pling plong.
Du tappar andan när jag släpper mina rader för du e efterbliven typ som kvarglömda saker, Kaggen??
Den andra killen hade ju iaf inte bajtat V:Represenalet
haha studs du verka gilla min "diss" men du röstar på han ahhaah jävla 08 haha men 3-1 till represetanten bara att erkänna
Verkar gilla, den är tagen från kaggen. i det fallet skulle du ju kunna bara ge upp! bajta lagom, motti och kaggen, bajtat smutsiga södern och hela cck snart va?
Du skriver att du t.om vet om att folk dragit raderna? Ändå kör du dom? Battle är väl främst till för att kunna tillföra nya punchlines.
hahahahahahah vet inte ens vilka motti o kaggen e hahaha kom till södern
Jag bor på södern så stfu vill du battla?
studs södern e skåne din amatör haa
Nej söder bröder wtf. jag bor söder om stan?
hahahahahahahahahahahahah kan du ej södern på en karta o där finns skåne
HAhahhahaha kan du ej snacka pure sverige banan..?
den här battlen är till för att ni ska rösta! Starta upp battles kan ni göra någon annan stans!
Lilla fia pling plong.
3-1 till mig ! FORSÄTT RÖSTA TILL 5 !
Lilla fia pling plong.
Representanten bra sagt. Det har varit en battle här och i denna tråd ska det röstas fram en vinnare. vill ni starta en ny battle så kan ni antingen ta upp det personligt mellan gästbok eller meddelande, eller fråga i tråden " här kan du göra upp battles"
vi är överallt!
Sativa : Tänk på dina rader , ta dina egna . Annars var det väll en helt okej battle .V; Representanten !
alltså jag kom på de själv men jaja