KeViNuK vs Dicknick
KeViNuK sitter o leker med min första diss och känner mig redan segerviss// men vad kan man igentligen säga till nån som är 14 och luktar kiss// till att börja med så får du nog snart börja med din ideskiss// skulle du komma på en punchline så e de i klass med att vinna på triss// ja och tro inte alla battlar dig för att du är bra utanför att du e minst// när folk frågar dig om battle är det för att vara säker på sin vinst// och din heder behöver juh vi inte snacka om den har du snart mist// för om man jämnför oss är du vilsen turist och jag en internationell artist// Dicknicktror du verkligen att du är fyndig med dina jävla dagisrader?// släpper en verbal granat till din avsmak så du vaknar vardag med farlig spader// bara att vara i min uppsyn ger dig kalla kårar och desperata tårar// och ger dig mardömmar om att jag ska bränna dina lemmar på separata bålar// du sväljer din egen stolthet och säger att jag luktar kiss// du ska nog inte säga ett jävla piss när du själv väljer att jucka vilt// och kalla dig själv för artist, hela din uppväxt var en jävla miss// du kallar din text för diss, men sanning är, du är inte ens värd att kallas baggis// först till 7!
I Live For Hardstyle Baby
innehålls mässigt var det ju jämt. inget som jag ialla fall tyckte stack ut som hej-kom-å-hjälp-mig-roligt men de tycker jag inte de behöver vara alla gånger heller. däremot så har ju Dicknick förstått sig på dubbelrim och flerstavighet, vilket den första snubben inte visade något prov på. således är Dicknicks text mer avancerad så röst: Dicknick //yde - gl hf boiz
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
tack för voten mannen:) 1-0
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok men tycker inte att flerstavighet och dubbelrim har med det att göra, är det inte innehållet som räknas?
finns faktiskt inget ord som heter bålar, det heter ett bål flera bål:) och vad gör man när man vaknar vardag med farlig spader. och om jag juckar vilt betyder de att jag får fitta så de va juh ingen diss typ:P kanske bara för jag e skåning som jag inte fattar ett jävla skit :P
haha sant, flytta till danmark ;) nämen allvarligt jag pallar inte förklara rimmen ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lr så e de att jag e mkt smartare än dig och kan stava:) du e juh bara 14 och luktar kiss:)
hahahah okej:)
vrf röstar ingen?
precis, kom igen whoa! lämna inte tråden utan att lägga en röst =)
vote dicken, precis som bjäär sa hade han mer anvancerade rim å fetare punchar
musique
thx, 2-0
fast bålen är ju bröstet å då heter de väl ändå en bål flera bålar? å då funkar ordleken med lemmar bålar å bål så de så! //yde - överanalysera så ser du ju!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
va jag e skåning har adlrig hört de ordet innan fattar inte ett skit, får hålla mig till engelskan kanske:P
nee fast endå inte. vadå jäval ordlek, de ska komma fram vad han menar i texten direkt ska inte behöva gissa sig rill, han skre v brännna dina lämmar på olika bålar, samma sak som att säga bränna dina lämmar på olika bröst, fan va bra rim de va då.
satan, du är ju reetard kevinuk., V;Kuken
oldschool hiphop har ni lyssnat på det ngn gång? har ni hört att dom rappar typ jag älskar snön och alla nakna gubbar// precis som mina nybakta mandelkubbar// de e typ sånt ni tycker e bra punchlines ni kan ingenting jag är bäst på allt
dessutom regristrera sig kuken för 10 minuter sen de gälls inte
alltså...haha? 10 min sen? herregud mannen, dålig förlorare eller bara allmänt retard? 3-0
upp!
men UPP för fan!!!!!!
men kom igen, herregud vad lite folk som röstar.
kevinuk, va en bra förlorare förfan, håller med bjäär, typ, inte exakt, men Dicknick får rösten.
båda sög men jag votar på Kevinkuk för han hade inte lika barnsliga rader som den andre fjollan
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth
sederos, vad var så barnsligt med min text? ska jag säga dig vad som sög? din mamma och hennes fattiga polare, igår kväll, fyfan vad dom var sköna.
hhaha e inte du dålig förlorare då?
skillnaden mellan dig & mig är ju att du är förloraren.
Dicknick min röst går till dei ;) Bättre helt enkelt! : )
Det där sög ... verkligen, fastnade inte för nån rad eller nån punch....V;Dicknick inte för att du var bra, för att kevinuk var sämre
5-1 då! :) kom igen, två röster till så är den här battlen avgjord :P