Studs Vs. Tream!!!
Studs:
Du glider in till min inkorg som ett virus till din// Jag glider in och du behöver glidmedel på riktigt// Det här är inte alls bra har inte sett en enda låt av dig// Men känner ändå på mig att jag kommer att krossa dig// O-shit its fish and hes crew, i stepping in and who the fakk is you?// Rolling around and kill you like your fucking crew// Du kan slappna av som en som åkt en rollercaster// Slänger dig i marken som om du åkt en motherfucker//
-----------------------------------------------------------------------------------
Tream:
Jag använder kondom och glidmedel för jag vill ha kvar mitt liv // men dig spelar det väll ingen roll eftersom du redan har Hiv // jag åkte inte motherfucker , din morsa åkte på mig // jag tog henne överalt , och mannen hon var helt Okej // som sakt du kallar mig fisk-mannen // Det är klart // eftersom jag knullade din morsa på stranden // fram och bak //
----------------------------------------------------------------------------------
Vote ! Först till 5
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|