Studs Vs. Tream!!! Studs:Du glider in till min inkorg som ett virus till din//Jag glider in och du behöver glidmedel på riktigt//Det här är inte alls bra har inte sett en enda låt av dig//Men känner ändå på mig att jag kommer att krossa dig//O-shit its fish and hes crew, i stepping in and who the fakk is you?//Rolling around and kill you like your fucking crew//Du kan slappna av som en som åkt en rollercaster//Slänger dig i marken som om du åkt en motherfucker// -----------------------------------------------------------------------------------Tream:Jag använder kondom och glidmedel för jag vill ha kvar mitt liv //men dig spelar det väll ingen roll eftersom du redan har Hiv //jag åkte inte motherfucker , din morsa åkte på mig //jag tog henne överalt , och mannen hon var helt Okej //som sakt du kallar mig fisk-mannen //Det är klart // eftersom jag knullade din morsa på stranden //fram och bak //----------------------------------------------------------------------------------Vote ! Först till 5