Det är det väl inte eftersom att man skriva skriva någorlunda korta texter med rim och flyt, som ändå är hyfsat olika från de riktiga eftersom att man kommer på rimmen själv och så, bla bla bla.... Roligt tråd för övrigt! Jag kunde inte lista ut dina rader, så jag droppar en egen : ) En gång i tiden så kände jag en person som vars enda önskan var att tjäna en miljon Och vara den största gangstern, världen aldrig skulle glömma Han brukade knulla brudar och snorta koks i sina drömmar En förviden syn på världen, men bara fyllt tretton år Hans morsa var alkis, och han hade aldrig någon far hon slutade dricka, men för varje år hon var nykter frös hennes sons hjärta sakta men säkert till is Han började softa och sälja knark i betongen Att spana in och "bazza guzzar" blev jargongen Han var fascinerad av materiella objekt Men visste att man inte kunde köpa respekt han blev populär för att han kunde hustla och baxa Men hamna på häkte en gång, och tvekade inte att skvallra så thugsen han hängde med tyckte inte längre att hans småbrott var balla Jag och såna snubbar har aldrig vart på samma nivå för jag tar inte ut min osäkerhet på andra eller så Men den här killen ville ha bekräftelse, om att till nånting han dög Så han behövde bevisa för alla att han var en äkta thög En illasinnad pojke med oändlig potential resultatet av ett maskrosbarn med kapitalistisk moral Han hoppad av plugget för att bara sälja röka stirrade satan i ögonen, och rökte tills hans ögon börja blöda Men han var trött på att sälja gräs, och gav efter till glupskheten Han gick över till annat, och nu sitter han fast verkligen fast, i betongsmeten Yaoooooo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.