hanut vs hsk 8 bars av dödliga rim Lissna, vi beefar!!!!Hansomknarkar lämnade min livmoder med sparkar,jag saknar min ängel, det är så tyst när du nu inte längre snarkarjag vill inte kapa navelsträngen mellan oss,vi har haft våra stunder med nazistkvällsfrågesportdet är som helan&halvan när du och jag är tillsammans,lämnar dig aldrig älskling, du är bäst, finns ingen annanJag älskar dig Viktor du finns i mina tankar fast jag är halshuggen,du klippte av mig EMO-Luggen men jag älskar dig ändå snuttegubbenDu kan aldrig älska mig så som jag älskar digSå mycket att jag förvandlat mig till en tjejVåra stunder med mikromat framför tv.enKelat med dina fötter, awwh! du är så kelenDå när jag klippte av dig emo luggeneller när du satte dig på butt pluggenDitt anal blev lika stort som min kärlek till digÄlskar du mig så mkt att jag kan gömma mitt hash till mig?
eller när du satte dig på butt pluggenDitt anal blev lika stort som min kärlek till dig
Jag älskar dig Viktor du finns i mina tankar fast jag är halshuggen,du klippte av mig EMO-Luggen men jag älskar dig ändå snuttegubben