Akovic v.s Spades (16bars)
Akovic: Spades, du har vunnit varje battle vi har haft men nu ska jag visa hur remne är när han tar sats för att knäcka lilla spades hur lätt som helst och mannen, du kan battle mig om vadsomhelst för du tar säkert ord från fria luften att dissa dig är likaskönt som att klia pungen lika lätt, du är bara irriterande, att jag äns slösar min tid på en skitunge som dig, vill bara döda din profil Du, jag satt o läste allting som du o min bror jiddra om du sa att dina låtar att hela världen skulle gilla dom? Det tror jag inte, du hade flowmissar här o var sen vet jag inte va du snackar om när du sa vart du fick din lärdom av? Jag vill inte vara elak, men jag är bara ärlig när jag säger att jag hoppas att din musikkarriär snart är färdig Sen sa du till min bror också att du är bra på texter du är bra, men att skyta, jag gillar inte det sättet
Spades: du förlorar tre ronder men ger inte upp likförbannat sista du vill är att jag blir förbannad... du vet att jag är bättre, jag vet att du känner det men Akovic grabben - på fjärde ronden smäller det! du är en hora, en dålig rapper och äcklig och ful och bästa fitta du fått i käften är kuk! jag är bättre än du... det vet du du vill dra en till battle - för du är sämre än förut! din dumma fitta hur kan du tro att du är bäst? när du är en battlare som inte kan dubbelrimma! backa bak ditt slappa as, jag lackar snart på rapparbarn som är originella - som gamla stan! vill du tävla i rim eller vill du battla din bitch? jag skriver på 20 minuter och har säkrat min vinst! så håll käften jävla bonde, lek inte gangster för du är lika ghetto som getter på landet...
för att till-lägga så skrev vi samtidigt så ingen har nån aning om vad den andra skrivit! först till 5 eller 7. .. beror på hur många som röstar
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|