I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gussti V.S Massivesmb

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2008-09-26 08:40

Gussti V.S Massivesmb

Gussti:

När jag går upp i cyphern kallas det fan för magi//
Jag käkar Massive till frukost som antropofagi//
Dissa mig? Hah, jag är svår att skita i som ett utedass//
Jag pallar ändå inte med dig, du är tröttsam som ett nattbusspass//
Men vafan, kolla på din hans bild han tror han kan gangstarap//
Men jag såg din vers i forumet för lyricism och den var ju inget annat än skräp//
Ta inte illa upp nu, men jag vet att du gillar att ta tempen rektalt//
Och om du inte nöjer dig med detta så kan vi ta det verbalt//

Massivesmb:

du ska inte tjaffsa när jag jobbar och sliter
och du går på a-kassa, du kan inte göra nånting
rätt inte så konstig när din tumme sitter fast i en flaska
såg din tex och nu vill jag bara spy medans jag greppar
micken och förvandlar ord till magi, kanske inte är någon
joe labero men du kan kalla mej för trollkarl, känns rätt
patetiskt att du leker med tre åringar i ett bollhav
du ger mej skoskav du kan nu rentav gräva din egen grav

Försten till 7

Lycka till

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-26 09:17
Massivesmb kan du säga mig dina rim?? då kanske du får min röst!!
hittade ett rim joe labero men du kan kalla mej för trollkarl, känns rätt
patetiskt att du leker med tre åringar i ett bollhav

min röst får vänta
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-09-26 16:22
tre sista raderna rimmar massivesmb, trollkarl - bollhav - skoskav - rentav - grav, nödrim men rim som rim!
uppmärksamt sellish!

2008-09-26 18:32
Aha, men vad händer med rösterna då *cryface
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-26 23:57
Hmm vet inte riktigt vad jag ska säga, om ni inte är dyslektiker borde ni se nått mer rim kanske, vad vet jag
mina tankar blir till bläck när jag skriver min lyrik

2008-09-27 00:23
fast vet inte heller om ni kan nånting om rim, för då borde ni veta att det inte alltid är dom två sista bokstäverna som får det att rimma

2008-09-27 14:24
massivesmb, nämn något mer rim än dom jag nämde då?

2008-09-27 14:43
ja jag hittar då inte många rim på massive, tyckte embee var rätt grym, så 1-0 antar jag då?

2008-09-27 17:14
jag ser iaf några till rim, a-kassa, flaska, spy, magi,

VOTE, massive
jag behöver inte träna, jag är som jesus jag kan trolla med knäna

2008-09-27 17:16
mofasa har nyss på pekat resten av rimmen, är nere i en formsvaka som mankan säga, dålig fantasi, men jag tycker att dom rimmar iaf

2008-09-28 00:03
okej, soft. ioch för sig rimmar inte flaska med kassa eller spy med magi... Men endå. 1-1
och upp Whoa

2008-09-30 21:00
massivesmb, finns inte NÅNTING som är bra av de du skriver.
df går min vote till ; Embee

2008-09-30 21:31
Gussti får min röst p.g.a att massivemb inte hade ngt flow alls..
www.myspace.com/BiggedyBigD

2008-10-01 10:17
soft tack.. 3 - 1 till moi. sjukt att det går så segt bara... vi skulle ju kunna ändra till försten till fem? : o

2008-10-01 11:36
Embee4president, flaska och kassa rimmar..

v; embee blabla
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2008-10-02 13:27
du hade fel embee, vokalrim, och att det låter tajt, men men asså... den andra killen jag är inte han som alltid påpekar att folk suger, hoppas du kan få mig att ändra mig asså :p men asså... du var inte tillräckligt, du borde kunna få ihop lite bättre text, rim och flyt, så KANSKE du har en chans mot embee, men inte vad jag tror, sry om det blev mycket att läsa för dig, men men vote : embee lätt =) har inget dåligt att säga om embee, du va bra, har sätt dig lägga bättre :P

2008-10-02 16:48
okay 5 - 1 till moi, fortsätt rösta whoa, vill gärna se att röstningen blir färdig i år = ]

2008-10-02 17:34
hmm... efter en till noga titt, så har jag sett att andra snubben har flyt, men embee är fortfarande bättre, battla nån sämre nästa gång, pröva typ med ... delfish? elr vad nån av dem hette, han har väl många dissfel så du kan nog ta han

2008-10-02 18:42
studs, trampa inte in och tro att du kan. han kan ta dig hur lätt som hellst oxåå, alltså den "wacka" snubben!:)) PEACE

2008-10-02 19:07
jag gav han ju iofs snälla props?

2008-10-05 22:09
Komigen nu whoa! rösta

2008-10-09 02:58
Studs tack för dina snälla props, men det får dej faktiskt låta som du vore ett proffs

2008-10-11 16:41
Massivesmb du har fan inte varit aktiv i denna tråd alltså.
(Onödigt inlägg med syfte att uppa tråden)

2008-10-16 03:17
F
är du vilsen? eller bara jävligt dum? är det inte jag som battlade med gussti??
och så är det ju så att ajg inte bryr mej särskilt mycke om tråden eller nått sånt ??
lär väll desutom få tacka för att han var snäll och sa vad han tyckte om mina bars eller??? så troligtvis är du en pårökt hippie så flyg tillbaka till 60-talet

2008-10-16 17:50
Hahaha :p

2008-10-16 17:58
Jag är gussti...

2008-10-22 21:22
Röstar på Embee4president , fetare ;D

2008-10-22 21:53
tack tack! En röst kvar nu :P

2008-10-26 02:43
V: Gussti

Massive? Är du cortexlobotomerad? För du verkar då fan inte ha något större grepp om svenska språket.

Om du vill att folk ska begripa dina rim, markera dom! Just nu är din text skriven i vad man i litterära termer kallar asyndes, och i raptermer hade man nog kunnat förklara det som överdrivet jävla användande av kommatecken!
Jobba på dina avslut också.

Förlåt om jag är hård, jag lider av sömnbrist.

Gussti:

Mycket bättre än Massive, men flowet började brista framemot slutet. Jobba på det. Du borde även jobba avslutet, du också.
Ja jilar tjåka katter!

2008-10-26 12:17
Tack så mycket! 7 - 0 till mig! Jag tycker i och för sig att våra avslut var ganska hårda : ) "Du kan rentav gräva din egen grav!" och "Om du inte nöjer dig med detta kan vi ta det verbalt", är ju inte jätte hårt men det är liksom "YEAH, GaNGsTA!" om du prövar att nästan skrika det!:) TAck till alla som röstat, nu kan vi låta den över en månad långa battle dö!! Yay!

2008-10-26 12:18
Nej, vad sägerjag?! 7 -1 blev det, förlåt!