Cyphern för dom äldre rävarna
En cypher för dom äldre rävarna från the good olé days! kammel, doktordöd, fegon, jag, trikkantolala, tsun, crew, Hwarang etc.etc you get the picture. Droppar såfort jag kommer hem, ideén slog mig nu och jag har minimerad tid på brors laptop at the moment! Men vore kul o se lite från gammrävarna, länge sen sist! Enjoy true skillz people! Watch n' learn.
Vadå som om det skulle spela någon roll vem som skriver? ^^ Förstå att ingen här på whoa bryr sig om gamla rävar När du tror att du träffat rätt, nej du var ganska nära Sitta hemma och krysta rader tills fingrarna spricker Gnälla och hoppas på att de wacka rimmarna sticker Vilket de aldrig kommer göra för de har tagit över etern Dina namn på listan är inte ol' school och fan vad du vet det Leka speciell, "Titta jag kan rimma på tretton stavelser!" Sånt kanske var poppis när PstQ spottade lexikonskapelser Sådär för kanske fem år sedan då alla ville vara rappare Sen kom 8 Mile och vad fan hände, jo alla ville vara rappare Skakade på huvudet och gäspade mig genom de resterande åren Varje gång jag satte på radion var det något enerverande på den Internetemcees gone famous som snackade om livsämnen Köpte inte ett skit av det, kvasimedvetna rappare från I-länder Nåja, jag är inte cynisk, jag är upptagen med att göra beats Orka med textskrivande när inte en jävel bryr sig ett skit, ^^ Knappt någon är kvar här för att representera dom gångna åren Vi snackar 2003 och bakåt, inte nån skit skrivet förra sommarlovet Ja jag har funnits på whoa längre än vad min presentation säger Så ja, jag minns en tid då folk droppade nyskapande grejer Trots allt hoppas jag läsa ett par rader av de du förresten nämnde Det finns knappast ett bättre klientel här eller ett bättre ämne Kammel är kul, har alltid sagt han är duktig och slipad som en tärning Även fast han skiter ner sig och spyr galla så fort det vankas tävling, ;) Allt är fusk, tävlingen är uppgjord och GAIA är så jävla partisk Sen att alla andra domare kanske håller med mig är lite tragiskt, :) Fegon drömmer för mycket och har huvudet bland molnen Snälla Fegon, förstår du inte att det här communityt sover? Alltid har denna killen någon fin liten filosofi att berätta På ett par år gick han från våldsironi till att skriva nån idioti om hjärtat Det är iaf så pöbeln på det här forumet väljer att tolka det Så varför skriva djupt? Ingen vill läsa texter som gör en sorgsnare Anikken letar påhittad nostalgi på whoa men finner inget Jag vet dock att han hyser något sorts agg mot mig innerst inne, ^^ Kanske det var någon battle för tusen år sen, lagd med Soyan? Kanske för att jag snackade som värsta jävla papegojan, haha.. Visst jag gillade att skryta men vafan, alla jag ägde var pussys Inga namn, men man kan dra några slutsatser, visst är det lustigt? Politiskt korrekthet och jante är en dygd och alla ska granskas Skiter jag i, växer hellre som människa från mina rötter på spanska Pallar inte skriva mer, måste sova, lägger 20 min imorrn också på resten, inte övertolka allt jag skriver här nu för ni har inte sett slutet på texten heller, ^^
Du kommer bli bannad från hela whoa. Eftersom Anikken känner Dr.Död och alla dem tuffa killarna :) Hälften va krystat :P
-Say hello to my little friend! Tony Montana
den där var dödande. soft
hah den va najs, men va bäst i början å slutet mitten va sådär
Bildar ord av bilder
No hard feelings, just for the fun of it. Hehe. Gaia, du tidsoptimisms egna omnipotens Why? Jo, det tog 5 dar för dig att posta din text 40bars eltande - där du - till hälften hittat på "20min för slutet", fuck that, det lär ta minst 1 år Gled faktiskt in här för att se lite battletexter sen var bara din där, och visst, jag har läst novellen: det slutade i att jag hann få skägg likt Robinson Cruse ... innan jag hade kommit till slutet ... zzzZZzzZZzz Vill du lära dig skriva med flow? Bara att fråga mig sen,för ärligt talat... raders bredd anpassade efter marginalen är SÅÅÅÅÅÅ 2005 Tomt på gamla rävar? Det beror på att det är jaktsäsong och jag har redan skjutit 10 med min 870 Ramington Men när jag nu skjuter Gaia så säger Anikken "Nä men, han var ju bara en bebis, släng han i vattnet igen!" Whoa jublar av att jag nu har kastat bort dig. Dessutom; FEL FORUM! Du skulle ha lagt den i... Papperskorgen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
simons text var skön, doktorns svar var roligt haha Trots allt hoppas jag läsa ett par rader av de du förresten nämnde Det finns knappast ett bättre klientel här eller ett bättre ämne Kammel är kul, har alltid sagt han är duktig och slipad som en tärning Även fast han skiter ner sig och spyr galla så fort det vankas tävling, ;) Allt är fusk, tävlingen är uppgjord och GAIA är så jävla partisk Sen att alla andra domare kanske håller med mig är lite tragiskt - Hahaha ;) Don't get me started, hörde att du skulle flytta till valencia förresten Ska fan skriva nåt jag med, har missat denna tråden kan jag bli kul med lite battle lr nåt Joel, vad är det Kammel bevittnar? Jo GAIA han bitchar för att han inte kunde hitta sitt namn i din lista, så tangenterna började ryka och han fick fram några dissar insvept i ett förtydligande av att han Faktiskt Är Skillad. Simon du är söt, synd att du ska packa och sticka lämna landet och flytta till lite varmare fitta, men det ska bli kul sen när du väl säger "Hasta La Vista", anländer, och inser att du är lika spansk som en ninja. Skämt åsido, palla att rimma, lattja och fnittra det var längesen Whoa var kul, därmed basta som finnar. Och när vi ändå är igång och snackar om finnar så ser det ut som om Doktor Död samlar på sina.. Letar ni efter den stora stygga vargen så leder garanterat alla fotavtryck till Kammel. där jag sitter, med gräs i spliffen fräser omkring mig och kallar alla för jävla *Schh*... Era skitliv suger, för jag sitter på dom absolut bästa raderna- ..ni ser inte ens bioduken, äter upp er och skiter ut er Vem är Kammel? det är han som skickade sju pers till akuten sist han visade kuken.
Letar ni efter den stora stygga vargen så leder garanterat alla fotavtryck till Kammel så jävla fett! avslutningen dunder. som bara du gör
Hehe, min text var inget speciellt, tog 20 minuter att skriva, pallar inte med att sitta och leta super punchlines och leka pretentiös längre, haha..Kanske skriver något bra i tråden till helgen om jag pallar (då man äntligen har tid från jobb och resa osv).Kammel Ja, det eller kanske LA, vette fan om det där jävla greencardet kommer nån gång, :S
Fan jag skrev nån text för några månader sen i nån random cypher som jag har för mig jag la lite tankearbete bakom, måste kolla upp det, ^^
Vem är Kammel? det är han som skickade sju pers till akuten sist han visade kuken. Och när vi ändå är igång och snackar om finnar så ser det ut som om Doktor Död samlar på sina.. hahah där har vi humor, första gången jag skrattade åt en text.. haha ah, skönt.. ge mig mer att läsa people :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Äh, skiter fan i resten, orka skriva om jag ändå bara gör det halvhjärtat plus det finns för många att namedroppa, men kul texter hittills i tråden, //Ciao
Äh, okej slänger in ett svar till DoktorDöd då, ^^
Tillåt mig skratta för nu är sanningen skymfad och bedragen
Snarare tog det nog 5 dar för dig att förstå innebörden av den?
Vissa är lite tröga, du behöver inte vara ledsen
Men ge upp ev journalistdrömmar, du kommer aldrig klara pressen
Skyll inte på mig, det är inte mitt fel att du är full av avund
Eller att din mamma parade sig med marulk muterad med en
varulv Hur kan du liknas vid Robinson Cruise, när det är jag som är ökänd?
Akta dig för GAIA innan du somnar in för gott under en lövmängd
Kul att du var med 2005, det väl då de gjorde filmen om B Rabbit?
Och det enda du skjutit på sistone är väl horor och nån liten crack fix
Golfapplåder till den lilla pojken som skiter ner sig av upphetsning
När han är den enda som skulle bli glad av kidsens mesiga undsättning
Förresten, tänkte kasta texten i papperskorgen, men fan där rök idén
La ner de planerna då jag såg att det redan låg en Doktor Död i en
//Just havin' fun, no biggie, hehe..
Haha, frän grej om fotavtryck Kammel. Mer sånt! Gaia var kul också. : ) (Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-09-17 12:05:31)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-09-17 23:02
´Kammel, har läst alla dina jävla texter jag sett här, o i varje så kommer du alltid med så jävla feta rader, garvar ihjäl mig nästan, du kan itne va människa...vad är en kammel? maskin?
//TW
Skönt, skrattade jag oxå :) Skriv mer, vill läsa mer fan :)
-{remne music 2008}-
Det tisslas och tasslas, doktorn kan rappa kammel kan battla, och Gaia kan.... (?) Ja, Gaia kan som ingen annan skriva kassast & jämför man med han så har t.o.m kammel en liten panna Jag spottar på dig, o du säger "spela någon roll vem som skriver?" Ändå är du först att droppa din text, tack för du proppsade mig Du måste vara en Machokist Och du ser ut som en karikatyr av en Picasso-skiss Du ska flytta till spanien, och ragga brudar på stranden super dig full, däckar... och får spanska kukar i arslet Dåligt rad, det är en dålig dag men du min vän är mycket dåligare än jag skämt o sido, orka kasta skit kors och tvärs bara för dina förhållande alltid slutade med en .com adress
hej, får jag vara med? textmässigt är jag sämre än förr, men flytet har utvecklats, det bästa du hört, och om du inte tror mig kan du checka min blögg, om du ändå inte tror mig blir du stängd, som en dörr. haha, Mekk My Day, flera meter neråt, fuck underjorden, ingen lek som lego, snubbar är försenade som Dre och de-tox, godbitarna samlas som en DVD-box! visst ser det enkelt ut? kolla bara verserna jag slänger ut, med siktet mot toppen.. publiken är bortskämd, typ som en svennebrud. vi har jobbat på skivan i mer än ett år, ett under att vi pallat med alla bråk, Queff & Mekkanix, släpper bara hits, så du ska nog kunna få se att vi slår. .. kommer bära mitt namn tills jag slocknar. så ni kan räkna med fajt, jävla snobbar. ni kan äta mitt bajs jävla orrar! har grabbarna nära till hands som min klocka. .. snart är vi överallt. har stampat på tår, inge övertramp tack till dom få som har hört mitt namn, så nu kör vi fan, det är löningsdags! för det är enkelt som ABC, -att se, att din flickvän har vart med fler .. än dig, att din flickvän är så förstörd, och snart är ni slut som ÅÄÖ. daddyqueff, är din farsa, som anakin, (haha) sånna här cyphers är lätta att fastna i, efter några flaskor vin, blir jag en maschoist, som "smack a bitch" som papa dee, FILLERS & PLAYED PUNCHES-GALLORE! :) kram!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Klart att Queff är sen i tråden Han såg va den handlade om,, och kissade på sig för här samlas dom bästa från förr och nu .. och man kan tro att Ch1ll är född som brud Här tar ingen åt sig, tvärtom.. Vi skiter i - att GAIA har ett löjligare nickname än Killerzteve
jag var sen med att hitta i tråden? japp, för jag såg vad den handlade om, och jag kissade på mig - av skratt. anikkens rader är billiga, som comviq kontant, KAN FORTFARANDE INTE FATTA ATT INGEN AV ER HAR KOMMIT NÅNSTANS ..nej, nu ska jag gå och hångla en man haha nu ska jag ut och supa! hej
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Ja Queff, du tar oss alla med hull och hår och gratulerar till din spelning,, på nån ungdomsgård du har tagit dig jätte långt ... för att vara sämst på whoa
Jag vill också va med! jag berättade sanningen och fångade intresset från journalistiken, för jag hade en vision att göra tvärtemot dem i vinterviken! Anikken bara kom in, gapande och var elak direkt mot Queff, klart att Queff backar.. Det stinker om din andedräckt! Shitmannen skriver raderna om att Kammel är en maskin? Herregud maskiner? Det är sååååå mycket 2193.. skriv inte som en tidsoptimist.. Var lite diskret!
doktorns text va kul! anikken P22 haha, vad har du emot mig! Du smygdissar mig i varenda cypher jag sett det senaste ;)
Det är en cypher för de rävar vars texter dog av harjakt! "Queff" måste säga att det är ett noga valt namn... för det prickade in nästan allt i den här tråden det är bevisat att ni håller sämre klass igenom åren räcker det här? fan, ni horor ni lägger nog snart ner eran rävjakt med en veterinär, en jordglob och en kamel! fan det är byggt som ett skämt, som gamla lyricister så jag drar härifrån och börjar mobba andra nykterister...
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Det tog ett tag för alla att skriva fattar inte varför queff skrev han va bara pinsam kammel han är keff men queff är keffare hanut ha, säger inte vem men din ena förälder äcklar mig och anniken är han som tar lagen i sina händer skrattar åt GAIA för han kan inte skriva bättre doktor död, jag vet att du vill testa kammel eller du kanske satsar på yngre som engla mannen shitmannen är ett av alla fuckade fucks och doktorn och kammel är tillsammans och de kallas för hype bara en här som har kuk och det är doktor död men även fast du är bög ska du inte ångra födslen
-Say hello to my little friend! Tony Montana
Snyggt lagt spades_joolaDet är en cypher för de rävar vars texter dog av harjakt! :D
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Gick på en restaurang, där det bara serverades underliga rätter deras paj var gjord av hår, och kaffet smakade smuggelciggaretter jag bad om riktigt kaffe, för jag var kund, och kunden vill ha rätt jämt men det här var en maffiarestaurang, så nu fick kunden ligga sträckbänk
jag måste räknas som en av dom gamla rävarna å vill va me o strida/ Hoppas det är cool trots att jag alltid hängt på en annan sida/ Visst ni kan rappa och har en viss typ av flow/ Men när jag steppade upp blev allt till en one-man-show/ Dr Död, Gaia och what upp anniken vad är hindret?/ Jo just det att du är så oldschool o smutsig att du fastna i partikelfiltret/ Inget fel att vara oldschool men tråkigt när rap övergår till povel ramel/ Ah just det jag syftar på vår hov narr kammel/ Och Gaia? what up med Lexikon och Pst?/ Fler här inne borde utbilda sig och sluta spela Gta på sina ps3/ Känns som du har något agg mot eminem och 8-mile/ Varför drar du alla över en kant som Mr sieg heil?/ Ni snackar om att vara oldschool och droppar könsord i takt med fjortisar/ I liknelse med mig har ni lika mycket makt som lodisar/ Nä välj ut dom bästa ta 2 av varje rädda hiphopen i stil med Arken o Noah/ Så kanske vi kan få lite bra skit istället för ner knarkade Whoa/ /TOTTE /SKOV
Last sight me as a lion. now take care see u in Zion!
Ni alla här inne, vi verkar ligga asmycket efter Ni tycker det är grymt att hitta rim på smuggelciggaretter Ni vill komma före, men alla vet att ni inte bättre kan jag är bara ärlig, för jag är en riktig gentleman Pallar inte mer :P hehe inte idag
-{remne music 2008}-
Tråden rensad. Sluta tävla om vem som kan rimma på vad och följ cypherns tema istället. Och Anenkefali, bara för att du bytt username betyder inte det att du kan börja chatsabba trådar igen.Doktor Död / Moderator
Shiit! jag som kom på värsta rimmet till smuggelciggaretter spades_joola! lagt bästa hahahaha! Mvh är icke dålig heller :D
Nu räknas väl jag inte precis som en "Gammal RAEV harr harr harr harr", men vafan. anikken uppmanar att samla eliten som verkar stannat i tiden den svamlande skiten som utgör allting ni skriver får bara props för att ni lever på era gamla meriter sanningen svider och ni får salt i såren kammel åker till patologen med en gurka i tvåan och en tarm i plågor medans han skamset gråter "jag ramla på den!!" "Det där var ju ett slag under bältet"...jävla pappskalle det finns en anledning att rapbranschen kallar mig cockpuncher jag är fan mer jävla irriterande än whoas lazee-reklam och torterar folk med läkerol, cause it makes people talk sedan snor jag era spliffar och byter ganjabladen mot handgranater så att allt som blir kvar är en krater på marken och en stank av svavel det är lätt att få en sur min ur den glada anikken bara påpeka att hans props kommer från betalda statister han får allting om bakfoten som akilles motståndare läser om galna ko-sjukan och letar baciller på kofångare app e galen, blåser er på andetagen med handeldvapen fast jag är jävligt överskattad (when the money's talkin') här kommer två fillerrader om att jag är bra och ni andra suger och att alla luder vill ta app på kuken (men jag kanske ljuger) jag och texter hör ihop som en tjockis och godis man ska väl egentligen inte tjata ut sånt som är roligt men doktordöd ser fan fortfarande ut precis som sloth från the goonies
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Borde man inte låta dom "gammla rävarna" få ha sin cypher ifred? Om man suger och inte har skrivit länge borde man inte göra inlägg.. Gäller inte alla men ett par. haha, Apps är hittills bästa texten som helhet i tråden.. Slår någon gammal räv den?
OHHH Jesus!! Hör man på bänkraden i kyrkan.. anikken tänker på när han satt vid sänggaveln o lyssna, Igenom väggen på sin syrra.. som satt framför webbkameran utan byxa, slyna.. Ska du bestäma om jag är en gammal fisk? Snubben som lyssnar på Mange Smith´s sammlingshits? Killen med en taight vit T-Shirt & häftig frissa, anikken med ett ansikte som en äcklig pizza! Det här är för kids!, 22år & en snorunge? Jag är rappare. du startar cyphers i forumen Har inte slösat en rad här på över ett år Men visst va kul! Den som söker bråk han får.. eller? Haha puss
2 PJÄSER
Lyricist
2008-09-20 03:18
Jo fan, jag är här. Gaia, Yes, jag skriver dikter från varmaste hjärtat trots att inte alla vill läsa så är det ändå dessa dikter som fastnar på hjärnan Keep up the love, för det bankar i bröstet... nu är GAIA i trubbel... och tvålen du "råkats" tappa i duschen är..aah.. Mums, det vattnas i munnen medan du står böjd, dansar med pungen och smeker det vaxade bröstet. "Lova att det stannar i rummet?" Jag lovar GAIA ;) så sant som..eh..lögner ... men vänta nu, där är ju Jågge som står och smackar i mörkret... Å gud vad coolt, någon har taggat på dörren "We were here/ Kaggen och Hubler" Men fan, Det känns som om det fattas en gubbe, jag ringer Kammel på stubben' "Nej Micke ! vi vill inte ha med dig, men kan du fixa hit Vanne och Jungell?" Nä men, fuck it. nu väntar jag bara på att Djureri ska lägga sina tassar i blöt och kladda en sån "Fattar ni trögt?" med rim lika cleant som mannagrynsgröt Äh, åh... det var verkligen länge sen sist, så jag slänger en vits "om Blondinbella flyttar till förorten så blir hon slangbella" .. okej, jag slänger en till... "Alla barnen blev uppläxade med bara en örfil, förutom Bobby"... okej, en sista då? "Vad kallar kannibalen en rullstolsbunden? Julbord !!" vilken av dom fnissa' ni åt? Äh, vad gör vi här? dagens rimbögar är så osammanhängande ! typ: "åh vad mödosamt, det är typ som att träffas av ett snöbollskast och tappa en ögonfrans i ett grönsaksland"...och jag menar... ...vi ... vi är ju inte bög nånstans? (förutom Jågge hihihi) Som vanligt är mina rader jättelånga men det är för att dom inte ska snos' som en väckarklocka.
Zlick visst känns det väl fult att även fast du rappar är jag fortfarande bättre än du? Med alla spelningar du inte får,, det blir inga bitches o sånt Jag skriver det kort... du är resultatet av 2 aids patienter som .. kissa i kors, o nu sprider du smittan hos folk! Spelar ingen roll om du är jätte trevlig du får ändå dela säng med fredrik Sen välter en gravsten // för fegon är killen Som våldtar våldtäcktsmannen och har ..haniball lector i magen Det är gammla rävars cypher & du är en gammal jävla bajskorv
k-kammel, sluta skriv för du kommer aldrig vara hård/ och GAIA är så dum att... när han snacka om Greencard printade han ut en bild med marijuana på sedan rev han den i bitar, blandade med tobak, sedan tände på och sedan fattar han inte, och klagar på att det inte händer nåt? shiiee.. gamla rävar? dom här är bara skabbiga såna, fattiga såna och Anikken... din stil har varit skit sen första gången du sattes på pottan doktordöd, jågurt, charly chit eller va fan du kallar dig, akta dig för det spelar ingen roll hur många gånger du byter namn... du är fortfarande bara en attans gay du har ont i röven, så du tar massa avledon(som om det hjälper) och jag minns dagen Doktordöd avslöja att han var homo, men kom ut ur Kammels garderob....(?) daym, anikken och GAIA stoppar snoppar i doktorns rumpa, så jag avslutar med att slå ihjäl Fegon med hans egen hockeyklubba peyce
anikken bättre på vad? Rappa? Eller du menade att skriva texter? Eller på att göra låtar så långa att 1 skiva inte räcker? Verkligen skickligt... Sätt en jävla apa vid datan Med ett keybord & program så kan han efterapa det du skapat! Du snackar skit! Räkna hur många det är på en allsvensk bild.. Så många ggr har jag satt på din tjej & hon är väl alltjämnt frisk? DU står böjd o gråter tills du får en "klump i halsen" & jag blir nöjd o belåten & du står där dum o skamsen Du kan inte rappa, men med en tunga som lenaste papper, Tydligen... För i varje tråd slickar du Fegons arsle, & han kan ju fortfarande stå upp som ett ryggradsdjur Trots att du är på han som en syrgastub
2 PJÄSER
Zlick, jag är jätte avis,, för jag vet inte om det är efterapning eller är med avsikt,, men du ser ut som en säck potatis en tunga len som sammet? ja det har jag Bara att fråga din flickvän,, för vi har badat nakna Så komigen, du borde ringa och tacka logitech för utan dom hade du aldrig sett en fitta ... eller haft en kompiskretts För du låter som en jätte pitchad Eilert Pilarm Så här behövs ingen skrämseltaktik Man spar det bästa till sist,, så zlick vaknar upp .. och ville förändra sitt liv Så han blev en centerpartist (HAHA) Du borde tänka efter, innan du vädrar käften .. du är så svettig, ditt jävla äckel .. lär dig texter, jag är den bättre
På uppmaning av Anikken är jag här, dom flesta minns nog inte vem jag är men det skiter jag i, ditt jävla sär... xD Platon is in the house. Jag dricker ett halvrör vodka... jag blir full allt för ofta och det slutar oftast med mig och Joel i en knallröd soffa ;) På med kondomen, vi ska på kärlekssemester i Venedig för när jag är ledig så är Anikken turisten och jag gondolen Nog med snusksnack, ge mig en liten puss, tack? Annars knullar jag din morsa och stänker ned hon likt en kustvakt Nu blir det andra bullar... inte några goda med socker på utan jag kryddar dessa med lite svett från snoppen så... Så gapa och svälj, du blir ratad ikväll för... jag är en av anledningarna att din tjej inte pratar med dig .... nej fyfan, det här sög, nu lägger jag av. :/ Ringrost någon? (.___.)
Jag är död... (.__.)
när skeletonjoe ser mig blir han vit av skräck vitt som hans namn som betyder skelett dina texter far åt helvete som cykeltjuvar ainiken tror du ch1ll e femenin tycker du ja men jag är ingen gammal räv för jag e värsta fresh som petter o afc för lägger allting bästa bäst c-chaos släpper inget för han stammar av mig att dömma men han lyckades inte gömma de som keffa barn på kurra gömma
Här var tydligen tråden för alla "gamla rävar" men jag ser bara Kammel och en samling kassa jävlar så även om jag får mottaga en ban eller stämning av er ska jag dissa skiten ur varenda jävel, en i taget Doktorn, du måste sluta leka cool och speciell du blir ingen bra lyricist genom att kalla dig homosexuell Och sen har vi Killerzteve, som står bredvid en sliten bil, klappar den på motorhuven och säger "Är den inte lite fin?" GAIA, jag har kikat lite, dina texter är ju inte alls cleana så blev du en "gammal räv" för att du inte kan skriva? Och kom inte och pilla på mina rader med flottiga fingrar SkeletonJoe, du passar sämre på Whoa än dina rostiga ringar! Queff, du kan suga anikkens kuk, och hör mitt motto, bög innan kammel kan stava kamel rätt så är doktorn död! En cypher för gamla rävar, men denna urbota dåliga tråd har så låg nivå att App kan visa vart skåpet ska stå... Ni rävar kan ju släppa en text, ingen kommer läsa skiten och ni som inte kom med i min lilla diss var inte värda tiden Ingen gammal räv, men ändå...
Det är knappast underdrifter, dumma fittor att ni rävar får lika mycket pisk som Kuunta-Kinte Doktorn utbrister "jag blir faktiskt sårad" när folk råkar blanda ihop hans presbilder.. med fugly-trådar Anikken ville nått, men att vinna är ingen konst för hans huvud har mindre innehåll än en pingisboll Sluta tro att din skit är jättekul, det räcker nu för när det kommer till kritan.. SÅ ÄR DIN TECKNING FUL! .. ändra topic till "Gamla rävar vs Whoa?" Hade vart kul?
att göra en tråd för gamla rävar utan att nämna lumber jack II alias lady in red är för mig helt obeskrivligt
Det är sent och jag är trött..men jag garvar till
för när det kommer till kritan.. SÅ ÄR DIN TECKNING FUL! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH VILKET JÄVLA AVSLUT HAHAHAHAAHAHAHAHAAH
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
anikken! Du ska flytta till spanien, och ragga brudar på stranden super dig full, däckar... och får spanska kukar i arslet - haha!
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
för när det kommer till kritan.. SÅ ÄR DIN TECKNING FUL! haha, chill av ch1ll
alla dumma rävar nu går ni rakt i fällan //gör som pettson sätter ut en låtsas höna med en bomb i som kommer smälla gå o gömmer för här kommer jägarn med bössan efter er ni borde fan krypa under jord annars smäller det för nu är jägarn hack i häl som en knivhugg i baktassen ska ni vara slug som en räv? ni var alla dummast i klassen alla gammla rävar borde gå i pension o flytta in på hem för gammla tar nån gammlings käpp o blåser på den så den rammlar
Graffare
2008-09-23 18:39
Jag och Whoa är som Finland och skolmassakrar skjuter verbala dissar och punchlinesen efterlämnar stora kratrar Ni vill minnas och skryta om forna dagar men allt jag ser är hur hora efter hora pratar.. Tro fan att jag är svårt skadad när jag helt jävla slumpmässigt väljer måltavla DoktorDöd och anikken tror sig vara svårslagna så nu blir dom serverade varsin lårkaka Sanningen är att ni hade varit bra, om ni inte va så äckligt usla och ni hade varit snygga, om ni inte va så läskigt fula Är typen som snackar med högern, skrattar åt döden och är ute på hal is tills jag hamnar i öknen Mina texter sätter skräck i sopor och nästa idiot som skriver kommer bli knäppt som skjortor