TCM vs Anenkefali 8 bars engelska
TCM(Epoch The Master Of Rhyme) You think ur an MC, well you sure aint a DJ cause you cant scratch me or hatch thee dope rhymes. I'm sick as hell and you still cant catch me Dropping linguistics so dope that the white lines drips from my paper Battling a wanna be rapper that loses to Eli Porter(HE DEED IT) Give this man some skiiiiilllllss (HE NEED IT) Predictions? Please, me lose to a guy who wasnt allowed into the movie +the freaks+? He weak, I can name my product "the leak" and he cant flip shit, Misfit Your "girlfriend"? I hit it, my big dick? I slipped it, in it, now nitpick. Anenkefali My flow is like a dead clownfish, so bow bitch cause I got bars of iron like old prison cells and I'm always high on coke and brown ish so give up, or I'll make you eat shotgun shells! And when you meet me, there are no options left cause when I cut off your dick, adoption's best! Epoch The Master Of Rhyme, by the time you say "Hi!" I'll point my 9mm at you screaming "DIE MOTHERFUCKER DIE!" Först till 7 happy votings
ber om ursäkt för att det ser förjävligt ut, glömde göra fet text på namnen... Men aja(första gången jag lägger upp en tråd typ) happy votings may the best man win, eller det går ju inte då det bara finns en man i battlen... Aja må den som la bäst text vinna!
Det blir nog en på svenska också, eller hur TCM? *ser lite pillimarisk ut* För det här går ju åt pipsvängen.
TCM you sure aint a DJ cause you cant scratch me - ganska kul punchline Du hade lite konstiga radlängder osv, men den bästa raden i battlen, plus att Eli Porter grejen är kul om man vet vad det handlar om, synd att rimmen va sådär... Du rimmar iof massor sista raden.Anen My flow is like a dead clownfish, so bow bitch cause I got bars of iron like old prison cells - Helt ok Bättre längd på raderna och jag fick in ett bättre flow när jag läste. Det är under din vanliga nivå och dessutom på engelska, ett språk som jag vet TCM skrivit mkt mer än dig på.. Ändå var det skitsvårt att välja en. För din del var helt ok, men du brukar vanligtvis krossa på battles. Min röst hamnar på TCM
Tack för kritik och röst! 1-0! Keep voting peeps så kanske vi blir klara innan jul! :D
jag wordar allt Ch1ll skrev på och rösten går till TCM :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
tycker det var jämnt men TCM vinner på hans första rad,den var nice
ye, fett boys orkar ingen kritik faktiskt :p Men voten går till TCM!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
TCM har riktigt knackig engelska, måste träna mer på grammatiken. Dissarna saknade slagkraft och var inget nytt.. Anenk "prison + bars"-liknelser är typ överdrivet uttjatat. =D I övrigt OK text.. Vote: Anenk för att jag gillade den mer helt enkelt..
Vote TCM... Ane var inte hälften så bra som han brukar tyvärr. tråkigt. synd för det TCM är en värdig motståndare. inte van med engelska eller?
He weak, I can name my product "the leak" and he cant flip shit, Misfit Your "girlfriend"? I hit it, my big dick? I slipped it, in it, now nitpick. fetaste i hela battlen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
5-1. Perspective kan jag få fråga vart mina grammatik fel låg? Har faktiskt aldrig hört ngn klaga på min grammatik O_O? All kritik är mer än välkommen så man en dag kan bli en komplett lyricist :). Keep voting folks bara 2(alternativt 6 alternativt 7) votes kvar.
"Please, me lose to a guy who wasnt allowed into the movie +the freaks+?" Den meningen är helt åt helvete. "He weak" Eh.. VA?! Du säger alltså "han svag". Sen kanske det är något misslyckat slangförsök men det är ju bara uselt. "I can name my product "the leak" and he cant flip shit, Misfit Your "girlfriend"? I hit it, my big dick? I slipped it, in it, now nitpick." Meningsuppbyggnaden är helt efterbliven. Massor kommatecken som är malplacerade, enstaka ord som inte har något vidare sammanhang.
Hade skrivit en lång respons som verkar försvunnit, ska försöka skapa om den. freaks raden kan jag acceptera som en aning krassligt formulerad, skall bättra mig på den fronten till nästa gång. "He weak" är ju bara ett glömt S(och en appostrof, men hade förmodligen inte skrivit den även om jag kommit ihåg den) som är inget annat än ett slarv fel. Det är ett komma tecken efteråt eftersom jag vidareförklarar varför jag sa sagda ord kombination ifall du senare spinner vidare på varför jag sa det och fann det som "random". Sen om man fortsätter på hela raden angående malplacerade komma tecken så var det för att visa hur jag skulle flowa texten, ifall du vill se på ngt vis ngn sorts avlägsen variant av hur jag menar så kan du lyssna på Ultramagnetic MC's - Poppa Large(kool keith alltså) som jag har för mig också flowar på ngt liknande vis vid ngt tillfälle, var inget jag hade i tanke då då jag inte hade funderat att någon skulle klaga på just mina komma tecken. Ifall jag hade som tanke att publicera detta verk i ngn modern tidsskrift eller what not hade jag förmodligen skrivit det på ett annat sätt än just sådär. Enstaka ord tror jag nog du är lite ute att cyklar, de flesta sitter i kontext om du inte syftar på nitpick vilket man kan POTENTIELLT se som filler då det inte direkt berör tidigare framförd ordkombination, men om man ser det i kontext med att det är det absolut sista ordet i min komposition så kan man kanske anta att jag menar att jag lämnar över på ngt vis. Vad vet jag. Men när det kommer till battling och lyricism över huvud taget anser jag dig som en senior till mig, en veteran jämförd med en nyblöt fisk som skulle vara jag och jag uppskattar till tusen att du kommer med konstruktiv kritik och jag ska definitivt komma ihåg vart enda ord till nästa gång jag lägger upp ngt på whoa då jag personligen vill bli en duktig text skrivare som inte faller på misstag som är lätt fixade. Svår fixade problem är inget jag är rädd för att bita i heller men det kommer nog(självklart) ta en liten längre period innan jag det kommer bli ngn märkbar skillnad på dessa. En del problem är jag redan upplyst om och en del är jag inte upplyst om därför är kritik inte någonting jag är rädd för. Även fast jag kan ha verkat kritisk mot din kritik i denna post så har jag tagit in vad du sagt och ska fixa det till nästa gång. Det uppskattas verkligen väldigt mycket. Tackar så hemskt mycket. Now keep voting! ;D
Tänkte mer på ord som "misfit" som lades dit endast för att utöka rimmandet i princip. I övrigt verkar du vara en ovanligt vettig person, så pluspoäng till dig TCM. :)
Ah du menar på det viset! Misfit är ju om man kollar i sammanhanget He's weak, I can name my product "the leak" and he cant flip shit, Misfit (fixade till he=he's för din skull ;) ) så blir det ju att han är weak för han skulle inte ens kunna flippa min text om så jag hade kallat den "the leak"(som i att den släpps innan den ska släppas thus han ser den före den är ute... typ?) vilket skulle göra att han inte passar in i battlen vilket gör honom till ett misfit eftersom han misfittar... hajjaru? ;D Blir alltid så fel när man ska förklara men aja. Och tack förövrigt du verkar med rätt så vettig^^
5-2, ska vi få slut på denna snart? ;D
Både borde hålla sig borta från engelska, alltså.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."