DMAt vs. Fifty-Fifty (12 bars Svenska)
DMAt Jag gör som ågren skulle och spårar dig till gångbanan för du är inte nog under för att åka tunnelbanan! Du fick knockout i den allra första ronden men du seg som kameler så jag måste köra om igen! Jag gör som publiken och ber dig byta gren!, annars kastar jag grus på dig tills du får permament tandsten! När jag står och river upp jorden och drar loss ett stuprör står du som ett mobbat barn och frågar blygsamt vad äre du gör? Jag ska avsluta dessa tolv rader med två underbara dom är så farliga att dom borde skyltas med "brandfara" Jag vet vad jag håller på med och jag älskar dessa psykoser du hade kunnat få vara med i gruppen mobbade barn fast som slagpåse
Fifty-Fifty Att kalla dig sämst skulle vara en underdrift för du skrev i min GB att det skulle ta några timmar men jag ser ingen skillnad på detta och din förra diss Så är detta ett skämt? Din förra diss var jätteusel, t.o.m för att vara skriven på "fem minuter" Och att du sedan jämför dig själv med Ågren hör du inte själv hur jävla knäppt det låter? Du måste ha fått ig i svenska, för what the fuck beror det annars på att dina rader saknar sammanhang? Mannen du är inget annat än ofarlig och är du en brandfara så är jag en tsunami Som sagt du är skrattretande och min diss den svider så du kan ta dina eminemlåtar och stoppa dom där solen inte skiner
först till 7... och inga kompisröster (vänder mig till dmat), ska ni rösta så kom med motivering.
Suck on my chocolate salty balls
|